Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minkälainen mielestäsi on paikka nimeltä 'Taivas'?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 24.11.09 - klo:16:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

LexA

Lainaus käyttäjältä: Suti - 05.03.15 - klo:13:47
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 05.03.15 - klo:12:38
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.03.15 - klo:10:51
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 05.03.15 - klo:10:45
Ajatelkaa...
Meidän useimpien viestit sinkoilevat lähiavaruudessa, taivaalla, koko ajan?

Varsinkin kun on langaton yhteys.


Eipä sinkoile. Signaali menee lähimpään tukiasemaan joka on usein sähkötolpassa. Siitä se lähtee kuitukaapelia pitkin eteenpäin.

Radioaallot tulevat pidemmän matkan, mutta ei kukaan luule että lähetys tulee taivaasta. Kännykän signaslit ovat radioaaltoja.

Se siitä tee-se-itse-tieteestä.
.

'Taivaalta' kumminkin...

K.K.


PS. Me voimme tehdä tästä maapallostamme henkisesti kuin Taivaan, Helvetin tai siltä väliltä...

Tällä hetkellä olemme siltä väliltä useimmat, paitsi että viestimme tulee Sieluistamme.

Jo on soopaa.
Jos meillä olisi moderaattori olen varma että tuo viesti saisi lähteä.

Voi siihen että ei lähde olla muukin tekosyy.

Mitähän sopimatonta tuossa on? Foorumille jolla ei pitänyt olla moderointia juuri jos ollenkaan, on linjasi kovin jyrkkä. Aikuisviihteen ja laittomuuksien suhteen on selvä että pitää puuttua, mutta että mielipiteisiinkin?
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Posiella

Samaa ihmettelen, LexA. Kyllä kaikilla on oikeus esittää oma mielipiteensä, jos se ei loukkaa muita. Voi tietysti leikillään kinata asiasta, mutta ei K.K.:n viesteissä mitään vikaa ole sen enempää tai vähempää kuin meidän muittenkaan hörhöjen täällä.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

LexA

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Suti

Minä tulkitsin tuon puheena olevan K.K.:n viestin julistukseksi. Minussa ei tietääkseni ole sielua vaikka K.K. niin väittää.

Olen ymmärtänyt että aikanaan sovittiin että K.K. sijoittaa julistusviestinsä omaan ketjuunsa. Ymmärsin jopa että silloinen moderaattori tuskastui kun K.K. ei noudattanut sovittuja käytäntöjä.

En ole ainut joka on K.K.:n kirjoittelusta samaa mieltä kuin minä, enkä ole ainut joka kokee K.K.:n kohtelun tällä foorumilla puolueellisena. LexA mielestäni vähän lipsuu kun puhuu kannanotosta mielipiteisiin: itse luulin ottaneeni kantaa julistukseen.
Julistus siksi että tunnetusti K.K. ei osallistu keskusteluun, ei vastaa, vaan lataa uutta Herran sanaa tiskiin.

No toki,onhan tämä mielipidekin: Me voimme tehdä tästä maapallostamme henkisesti kuin Taivaan, Helvetin tai siltä väliltä...

PStillAliven ihmettelylle en juuri arvoa anna. LexAn sanaa on toteltava.

Eipä minulla muuta.
päivä kerrallaan

LexA

Minä luin tuon K.K.:n viestin aiheeseen sopivana mielipiteen ilmaisuna, en mitenkään erityisenä julistamisena.

Itse en Jumalaan tai taivaaseen usko, mutta siinä missä minulla on se oikeus olla uskomatta, on myös muilla oikeus uskoa. Sielu jos minulla ehjä on joskus ollutkin, lienee tahrainen ja laiminlyöty.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!


Suti

Viimeksi eilen kävi oven takana uskoaan myyvä pari: olivat Jehovan todistajia.
Toki heillä on oikeus uskoa vaikka spaghettihirviöön, mutta ihan varma en ole siitä onko heillä oikeus tulla ovelleni kauppaamaan uskoaan.
Ja ihan varmaan minun ei tarvitse laskea heitä sisään.
Juu, eikä ole täällä pakko lukea uskonnollista julistusta. Joku pakko on sitä sallia.

Sinä määräät mitkä ovat pelisäännöt täällä.
päivä kerrallaan

risto

Lainaus käyttäjältä: PStillAlive - 05.03.15 - klo:17:06
Samaa ihmettelen, LexA. Kyllä kaikilla on oikeus esittää oma mielipiteensä, jos se ei loukkaa muita. Voi tietysti leikillään kinata asiasta, mutta ei K.K.:n viesteissä mitään vikaa ole sen enempää tai vähempää kuin meidän muittenkaan hörhöjen täällä.

Näin on marjat.  Täällä on monella muullakin samaa jankutusta  päivästä toiseen. Suti ihan pahimpia hakuttajia Venäjä-pelkoineen. Ja kieliopillisene traumoineen.

Suti

Lainaus käyttäjältä: LexA - 05.03.15 - klo:16:59
Lainaus käyttäjältä: Suti - 05.03.15 - klo:13:47
Jo on soopaa.
Jos meillä olisi moderaattori olen varma että tuo viesti saisi lähteä.

Voi siihen että ei lähde olla muukin tekosyy.

Mitähän sopimatonta tuossa on? Foorumille jolla ei pitänyt olla moderointia juuri jos ollenkaan, on linjasi kovin jyrkkä. Aikuisviihteen ja laittomuuksien suhteen on selvä että pitää puuttua, mutta että mielipiteisiinkin?

Minun mielipiteeni oli ja on, että ko. viesti on soopaa.
Mielipiteeni myös on, että jos meillä olisi moderaattori tuo viesti saisi lähteä.

En ymmärrä miksi mielipiteisiini pitää puuttua. Jos mielipiteitäni ei siedetä, sopii ilmoittaa niin niistä pääsee eroon.

ja Herran siunausta...
päivä kerrallaan

Amanda


Olihan tuossa viestissä oli muutakin, kuin mielipide.. minusta rivi moderaattorista oli turha. Siis minun mielide vain.

Pitääkö taivaan luonteesta riidellä, kun kukaan ei voi todistaa omaa melikuvaansa oikeaksi? Ehkä kaikkien mielikuva on jossain muodossa oikea.

Voidaan korkeintaan kertoa omista ajatuksistamme... siksihä me tälle foorumille tulemme.

risto

#159
Lainaus käyttäjältä: Suti - 06.03.15 - klo:12:23


Minun mielipiteeni oli ja on, että ko. viesti on soopaa.
Mielipiteeni myös on, että jos meillä olisi moderaattori tuo viesti saisi lähteä.

En ymmärrä miksi mielipiteisiini pitää puuttua. Jos mielipiteitäni ei siedetä, sopii ilmoittaa niin niistä pääsee eroon.

ja Herran siunausta...


Kun et ymmärrä eikä hermot kestä, niin jätä Herran asiat rauhaan.  Turha on taistella tutkainta vastaan.

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä