Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minkälainen mielestäsi on paikka nimeltä 'Taivas'?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 24.11.09 - klo:16:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suti

päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 06.03.15 - klo:12:37

Pitääkö taivaan luonteesta riidellä, kun kukaan ei voi todistaa omaa melikuvaansa oikeaksi? Ehkä kaikkien mielikuva on jossain muodossa oikea.


Ketkä riitelee - olenko sanonut Taivaan (iso alkukirjain!!) luonteesta jotain, joka ei sovi sinulle?
Sanoin että soopaa on väite "Me voimme tehdä tästä maapallostamme henkisesti kuin Taivaan, Helvetin tai siltä väliltä.."

Mielipiteeni on että emme voi tehdä.
Mikä ihme into sinulla on käydä minun mielipiteitteni kimppuun vai voitko todistaa että olen väärässä?

Hämmästyttävä tämä hurskaiden klikki joka kömpii koloistaan paheksumaan.

Ja bonusväite: Me voisimme tehdä ihmiskunnasta paljon onnellisemman hylkäämällä kaikki uskonnot.
päivä kerrallaan

risto

#162
Lainaus käyttäjältä: Suti - 06.03.15 - klo:13:06

Ja bonusväite: Me voisimme tehdä ihmiskunnasta paljon onnellisemman hylkäämällä kaikki uskonnot.

E
Voihan Sutin pandemia  sentään!  Toope halusi muokata vain islamilaiset maat mutta sinä haluat muokata koko ihmiskunnan.
Ja ME outomaalaiset sitä tekemään. Ei käy, eikä  tuo mikään väite ole. Eläkeläisen horinaa. Bonushorinaa.

Siis ME!

Kerros tarkemmin miten muitten ihmisten uskonto hylätään. Toope on pajattanut 10 vuotta, ja onko yksikään luopunut uskostaan Toopen ansiosta?
.

risto

#163
.

Saatana eli paholainen, sielunvihollinen on monien uskontojen, etenkin juutalaisen, kristillisen ja islamilaisen käsityksen mukaan Jumalan vastustaja, pahuuden henkilöitymä, joka viekoittelee ihmisiä syntiin.

Ettei vaan joukossamme olisi sellainen



Suti

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 06.03.15 - klo:13:29
Lainaus käyttäjältä: Suti - 06.03.15 - klo:13:06

Ja bonusväite: Me voisimme tehdä ihmiskunnasta paljon onnellisemman hylkäämällä kaikki uskonnot.

E
Voihan Sutin pandemia  sentään!  Toope halusi muokata vain islamilaiset maat mutta sinä haluat muokata koko ihmiskunnan.
Ja ME outomaalaiset sitä tekemään. Ei käy, eikä  tuo mikään väite ole. Eläkeläisen horinaa. Bonushorinaa.

Siis ME!

Siis just me. Sama porukka kuin tässä:

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 05.03.15 - klo:12:38

PS. Me voimme tehdä tästä maapallostamme henkisesti kuin Taivaan, Helvetin tai siltä väliltä...

Älä Rrlape viitti. Olet jo aika naurettava. Siunausta sinullekin.
päivä kerrallaan


risto

Lainaus käyttäjältä: Suti - 06.03.15 - klo:14:34


Älä Rrlape viitti. Olet jo aika naurettava. Siunausta sinullekin.

Kuka leikkiin ryhtyy, se leikin kestää.

Suti

päivä kerrallaan

Posiella

Vaihtoehto A: Suti on varsinainen herrasmies.

Vaihtoehto B: Vai olisiko nyt kysymys herrojen vaihdevuosista, jotka aiheutuvat testosteronin vähentymisestä? Testosteronin puute aiheuttaa ärtyneisyyttä ja mielialan vaihteluita.

(Joo, äläkä ala sitten selitää, että minua vaivaavat vaihdevuodet. Naiset ovat sen verran fiksumpia, että hakevat apua vaivoihinsä, eivätkä vain kärsi jatkuvasta pinnansa palamisesta. Miehet eivät edes huomaa, että heillä on ongelmia.)

Tai sitten vaihtoehto C: Suti paasaa aikansa kuluksi ja nauttii reaktioista. Todellisuudessa hän on kiltti ja mukava, mutta kyllästynyt oikeassa elämässä olemaan aina kiltti ja mukava. Minulla ja Sutilla on siis paljon yhteistä... :)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

.
Vaihtoehto C. Oletteko kuin kaksi marjaa.

Vaihtoehto D: Kuolema lähestyy eikä Suti millään haluaisi mennä taivaan iloihin.


Posiella

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 06.03.15 - klo:14:59
.
Vaihtoehto C. Oletteko kuin kaksi marjaa.

Vaihtoehto D: Kuolema lähestyy eikä Suti millään haluaisi mennä taivaan iloihin.

Vaihtoehto D. Kuoleman lähestyminen tai loitolla pysyminen ei ole ihmisen käsissä. Tai on, lääkärien käsissä kyllä.
Kummallista, että pelkäämme kuolemaa, mutta emme pätkääkään sure sitä tuntematonta aikaa, joka oli ennen syntymää.No, tämä Sutin mahdollinen kuolemanpelko on Rrapen vanhoillisakateemista kyökkianalyysiä... ;D
Kukapa meistä ei pelkäisi kuolemaa? Kuolemaa ei ajattele, ennenkuin itse sairastuu vakavasti tai joku läheinen sairastuu tai kuolee. Ne asiat ovat ilmeisesti liian raskaita keskustella täällä. Mieluummin kaadetaan tankkeja.

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä