Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 16 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 27.10.17 - klo:21:52
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 27.10.17 - klo:10:28
Vuonna 2014 kirjoitettuna:

Sana Olla 1. On mielestäni tärkeä koska numerosarja alkaa yhdestä ja jatkuu äärettömyyteen..
Sana [N]Olla on taas kaikkein yleisin sana... Ilman olemista ei ole mitään.... Ei edes Maailmankaikkeuttakaan...
Kaikkia tutkijoita kiinnostaa 'mitä oli ennen alkua', eikö totta?
Olen luonut päässäni kuvitelman, että ennen Kaiken Alkua on ollut kuten luulen 'ihan tavallinen maailmankaikkeus'... Puhutaanko sitten negatiivisesta maailmankaikkeudesta tai antimateriasta, onkin sitten pohtimisen arvoinen kysymys...
Siis ennen nykyisen Maailmankaikkeutemme syntyä...
... Lähinnä tärkeintä osaltani On se, mitä On mielessä...

Sana olla on yleinen suomen kielessä. Kaikissa kielissä sitä ei välttämättä esiinny niin usein. Voidaan sanoa esim. että "minä venäläinen", "sinä suomalainen". Olen varmaan sanonut tämän ennenkin, mutta  toistan vielä, että sanojen yleisyysjärjestys johtuu kontekstista sekä kielestä.

Just näin, siis:

-"Ollako vai eikö, siinä pulma" (englanniksi To be, or not to be, that is the question) on sitaatti William Shakespearen tragediasta Hamlet – Tanskan prinssi, ...

Itse sanoisin vielä kansanomaisesti näin:

- Pulmana on Ollako,
   mut mikäs siellä säteilee, Pollako ?

  Anna nyt vain Olla
  ei se säteile, ainakaan Tolla.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 27.10.17 - klo:21:52
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 27.10.17 - klo:10:28
Vuonna 2014 kirjoitettuna:

Sana Olla 1. On mielestäni tärkeä koska numerosarja alkaa yhdestä ja jatkuu äärettömyyteen..
Sana [N]Olla on taas kaikkein yleisin sana... Ilman olemista ei ole mitään.... Ei edes Maailmankaikkeuttakaan...
Kaikkia tutkijoita kiinnostaa 'mitä oli ennen alkua', eikö totta?
Olen luonut päässäni kuvitelman, että ennen Kaiken Alkua on ollut kuten luulen 'ihan tavallinen maailmankaikkeus'... Puhutaanko sitten negatiivisesta maailmankaikkeudesta tai antimateriasta, onkin sitten pohtimisen arvoinen kysymys...
Siis ennen nykyisen Maailmankaikkeutemme syntyä...
... Lähinnä tärkeintä osaltani On se, mitä On mielessä...

Sana olla on yleinen suomen kielessä. Kaikissa kielissä sitä ei välttämättä esiinny niin usein. Voidaan sanoa esim. että "minä venäläinen", "sinä suomalainen". Olen varmaan sanonut tämän ennenkin, mutta  toistan vielä, että sanojen yleisyysjärjestys johtuu kontekstista sekä kielestä.

Kysymys on suomesta... Suomalaisesta versiosta sanojen tutkimisessa.

Olla on yleisin sana ja 8500 sana on Ääneti...
Jos haluat ko. tarkistaa, täältä löytyy: https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/yleisimmat-sanat

Tutkin suomalaisten 'ymmärrystä' Jumalan tuntemisessa. Itse voit käyttää tutkimiseesi jotain muuta kieltä?
Ole hyvä...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Olla on yleisin sana ja 8500 sana on Ääneti...
.........

Sinä et ole ikään kuin "Olla Ääneti"

Aina olet suu vaahdossa esittelemässä omia teorioitasi, siis kertomassa omasta autuudestasi.

Niiskuneiti

Siis nyt hei haloo! Mitä tekemistä taajuussanastolla on jumalien kanssa?  :-\ ::)

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Niiskuneiti - 28.10.17 - klo:16:01
Siis nyt hei haloo! Mitä tekemistä taajuussanastolla on jumalien kanssa?  :-\ ::)

Katso linkkiä jonka annoin?

85 sana oli 'Jumala'.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Suti

Lainaus käyttäjältä: Niiskuneiti - 28.10.17 - klo:16:01
Siis nyt hei haloo! Mitä tekemistä taajuussanastolla on jumalien kanssa?  :-\ ::)

Jumala loi sanat ja Keijo niiden järjestyksen.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 28.10.17 - klo:16:23
Lainaus käyttäjältä: Niiskuneiti - 28.10.17 - klo:16:01
Siis nyt hei haloo! Mitä tekemistä taajuussanastolla on jumalien kanssa?  :-\ ::)

Katso linkkiä jonka annoin?

85 sana oli 'Jumala'.

Muisto Keijo Kullervo

Sinä olet kuitenkin vain Profeetta.

Oletko kysynyt Jumalalta pluvan arvioida hänen tekemisiään ?

Pelleilet noilla luvuilla, mielestäni 63 onkin 36 jos otat käänteisen version ?

Mitähän Profeetat tuohon sanoisivat ?

Jumalalta tuskin uskallat kysyä, koska olet töhrinyt hänen mainettaan.

Muisto Keijo Kullervo

#487
Opettelemalla ns. numeron  jokaiselle sanalle - numeroyhdistelmän - oppii käyttämään sanojen symboliikkaa hyväksi.
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/yleisimmat-sanat
Ei niin, että olisi valtaa toiseen ihmiseen nähden, mutta oppii tietämään sen, miten maa makasi 1970 luvulla.

Katsopa mitä 85 - 185 - 285 - 385* numeroiden sanat tuovat mieleen Sieluusi?

Olen huvikseni analysoinut puhelin, sosiaalitunnukseni ja muitakin numeroyhdistelmiä ja hienosti on mennyt ko. viesti perille itselleni.

Myös tutkimalla päivä, kellonaika, vuosi ja vuosisata yhdistelmänumeroiden viestejä, on mahdollista pysyä ajassa mukana.

Mitä tästä kaikesta on ollut hyötyä sitten itselleni?
Olen saavuttanut mielenrauhan Sieluuni ja enempää tuskin voi toivoakaan Elämältä.

Jokainen, minä mukana, olemme jonkinasteisen 'mentaalikierteen' lumoissa... Kohdaltani näin ja Sinullakin on oma mentaalikierteesi.
Silti pysymme Suomen valtion ohjauksessa koska kysymyksessä on maanpäällinen hyvä jokaiselle jolla on malttia tutkia ja todentaa...

Muisto Keijo Kullervo
Korjattu virhelyönti*
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 29.10.17 - klo:09:07
Opettelemalla ns. numeron  jokaiselle sanalle - numeroyhdistelmän - oppii käyttämään sanojen symboliikkaa hyväksi.
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/yleisimmat-sanat
Ei niin, että olisi valtaa toiseen ihmiseen nähden, mutta oppii tietämään sen, miten maa makasi 1970 luvulla.

Katsopa mitä 85 - 185 - 285 - 395 numeroiden sanat tuovat mieleen Sieluusi?

...

Jokainen, minä mukana, olemme jonkinasteisen 'mentaalikierteen' lumoissa... Kohdaltani näin ja Sinullakin on oma mentaalikierteesi.
Silti pysymme Suomen valtion ohjauksessa koska kysymyksessä on maanpäällinen hyvä jokaiselle jolla on malttia tutkia ja todentaa...

Muisto Keijo Kullervo

Mummoni opetti, että jos musta kissa juoksee tien yli ja minä näen sen, se tietää huonoa onnea minulle, ellen sylje heti sen perään kolme kertaa. Olin pitkään tuohon ratkaisuun tyytyväinen. Kun tulin vähän isommaksi, ymmärsin, että taikauskoahan se oli. Entä numerot 35 - 39 - 156 - 221? Sanottakoon, että tempaisin nuo luvut summamutikassa päästäni.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 29.10.17 - klo:11:21
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 29.10.17 - klo:09:07
Opettelemalla ns. numeron  jokaiselle sanalle - numeroyhdistelmän - oppii käyttämään sanojen symboliikkaa hyväksi.
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/yleisimmat-sanat
Ei niin, että olisi valtaa toiseen ihmiseen nähden, mutta oppii tietämään sen, miten maa makasi 1970 luvulla.

Katsopa mitä 85 - 185 - 285 - 395 numeroiden sanat tuovat mieleen Sieluusi?

...

Jokainen, minä mukana, olemme jonkinasteisen 'mentaalikierteen' lumoissa... Kohdaltani näin ja Sinullakin on oma mentaalikierteesi.
Silti pysymme Suomen valtion ohjauksessa koska kysymyksessä on maanpäällinen hyvä jokaiselle jolla on malttia tutkia ja todentaa...

Muisto Keijo Kullervo

Mummoni opetti, että jos musta kissa juoksee tien yli ja minä näen sen, se tietää huonoa onnea minulle, ellen sylje heti sen perään kolme kertaa. Olin pitkään tuohon ratkaisuun tyytyväinen. Kun tulin vähän isommaksi, ymmärsin, että taikauskoahan se oli. Entä numerot 35 - 39 - 156 - 221? Sanottakoon, että tempaisin nuo luvut summamutikassa päästäni.

Oletpa taitava?
Itse etsin sapluunani, numeroni,  sanoille Suomen kielen taajuussanastosta.

"Jumala vaikuttaa Sydämessä ja jäsenissä."

Sinulla on hyvä pää kun sieltä löytyy vaikka mitä, oletan.
Kerro lisää?

Uteliaana
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"