Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 16 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Sivistynyt ihminen ei usko jumaliin.
päivä kerrallaan

karpalo

Luvut yy  kaa koo nee, merkitsevät minulle paratiiisia.

Siis paradise on minun ja vaimoni.

Jos Muisto yrittää tunkea sinne sisään, niin kyllä hänet huolitaan, mutta se maksaa.....

Niiskuneiti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 28.10.17 - klo:16:23
Lainaus käyttäjältä: Niiskuneiti - 28.10.17 - klo:16:01
Siis nyt hei haloo! Mitä tekemistä taajuussanastolla on jumalien kanssa?  :-\ ::)

Katso linkkiä jonka annoin?

85 sana oli 'Jumala'.

Muisto Keijo Kullervo

Aika erikoisesta aineistosta on tuo taajuussanasto laadittu, jos suomen kielen kolmanneksitoista yleisin substantiivi on jumala ja yhdenneksitoista yleisin verbi suorittaa. Ihan vain muutaman esimerkin mainitakseni.

Ja vaikka noin olisikin, niin mitä ihmettä sillä on minkään jumalan ymmärtämisen kanssa tekemistä?

7 tämä, 4 ei, 1 olla, 178 tutkimus, 703 menetelmä  ;D

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Niiskuneiti - 29.10.17 - klo:16:07
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 28.10.17 - klo:16:23
Lainaus käyttäjältä: Niiskuneiti - 28.10.17 - klo:16:01
Siis nyt hei haloo! Mitä tekemistä taajuussanastolla on jumalien kanssa?  :-\ ::)

Katso linkkiä jonka annoin?

85 sana oli 'Jumala'.

Muisto Keijo Kullervo

Aika erikoisesta aineistosta on tuo taajuussanasto laadittu, jos suomen kielen kolmanneksitoista yleisin substantiivi on jumala ja yhdenneksitoista yleisin verbi suorittaa. Ihan vain muutaman esimerkin mainitakseni.

Ja vaikka noin olisikin, niin mitä ihmettä sillä on minkään jumalan ymmärtämisen kanssa tekemistä?

7 tämä, 4 ei, 1 olla, 178 tutkimus, 703 menetelmä  ;D

Olen samaa mieltä kanssasi...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Niiskuneiti - 29.10.17 - klo:16:07
7 tämä, 4 ei, 1 olla, 178 tutkimus, 703 menetelmä  ;D

Tästä juuri on kysymys.
Jos Keijo Muisto Kullervo löytää rauhan ja jumalan leikkimällä excel-taulukolla niin mikäs siinä. Jättäisi kuitenkin tyrkyttämästä muille onneaan.

Se, mikä minua eniten härnää on tuon taulukkoleikin kutsuminen tutkimukseksi. Se, joka on tehnyt tutkimusta loukkaantuu jos kuvitellaan hänen työnsä olevan tuollaista.

Puhehalunsa tyhmä jos vaientaa, hän voi hiljaista viisasta muistuttaa.
Keijo voisi yrittää...ääh. Olkoon.
päivä kerrallaan


Muisto Keijo Kullervo

"Hieman närästää, vaikka en fyysisesti niin tunnekaan, henkisesti se, että nimimerkki Sepe alias pimpelis pompelis joissakin viiteryhmissä myös Suti, on ottanut tavakseen aliarvioida, vähätellä ja mitätöidä ns. tutkimustani.
Tutkimukseni kohdistui pääasiassa itseeni.

Siihen mitä uskoin ennen ja siihen mitä uskon nyt.
Minulta ei voi ottaa kukaan pois kokemuksiani - paitsi Jumala sitten kun olen päivätyöni tehnyt tässä maallisessa majassani. Siis kun kuolen fyysisesti ja minut haudataan tai tuhkani haudataan siunattuun maahan.

Sitä mitä kuoleman jälkeen tapahtuu on minulle arvoitus.
Niin monelle muullekin.

Jatkan oman elämäntieni tutkimista, pääasiassa kirjoittamalla nettiin erilaisia artikkeleita, mutta arvelen, että usealle on piirtynyt kuva mieleen tutkimukseni luonteesta.
Siihen tyytyen

Hyvää ja ihanaa talven odotusta kaikille nettiystävilleni?"

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Tutkijaprofessori Keijo Muisto Kullervo on oikeassa siinä, etten arvosta hänen "tutkimustaan".

Keijon ruikutusta on virkistävää lukea. Keijon kuolemanpelko on säälittävää.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Suomen kielen taajuussanasto tehtiin tutkimuksen pohjalta 1970 luvulla. Kai myönnät, että kysymyksessä oli 'tutkimus'?
Minä jatkojalostin ko. taajuussanastoa nimimerkki Jaska Jokusen kanssa numeroimalla sanat 1 - 8500 saakka... Koska julkisuuteen ei muulta taholta sitä ole näkynyt...
Kysymyksessä oli jatkojalostunut tutkimus sanojen matemaattisesta käyttäytymisestä suhteessa toisiin sanoihin.
Lisäksi olin kirjoittanut tutkimusta sivuavan kirjoitelman jossa käytin Suomen Kielen taajuussanaton numeroituja sanoja vahvistaakseni tutkimukseni kirjoituksellista sisältöä.
Muuten...
Ihan harjoituksellisesti kirjoitin:
Jumala - Vaikuttaa - Jäsen - Sydän
  85          185           285     385
Sisintä tutkaillessani olen ollut huomaavinani, että tietoisesti olen käyttänyt ko. tietoa hyväkseni ja minulla on 385 UPM Kymmenen osakkeita ollut jo monta vuotta.
Siis rahamaailma on vaikuttanut taajasanojen ohella valintoihini ja hyvä niin.
Ajatus - Sanat - Teot ovat olleet ohjenuoranani pyrkiessäni muodostamaan turvattua tulevaisuutta.
Ystävällisesti

Muisto Keijo  Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Niiskuneiti

Onhan se hyvä, jos näpertelysi on tuottanut sinulle tyydytystä ja olet jopa sielunrauhan saavuttanut. Jokainen tulkoon omalla uskollaan autuaaksi.

Yhtä pätevää tutkimusta on vaikkapa kahvinporojen tuijottelu tai napanöyhdän kaivelu.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Niiskuneiti - 30.10.17 - klo:12:35
Onhan se hyvä, jos näpertelysi on tuottanut sinulle tyydytystä ja olet jopa sielunrauhan saavuttanut. Jokainen tulkoon omalla uskollaan autuaaksi.

Yhtä pätevää tutkimusta on vaikkapa kahvinporojen tuijottelu tai napanöyhdän kaivelu.

Nyt kirjoitetaankin Sinusta...

Mitä mainittavaa näpertelemistä olet saanut aikaseksi?

Uteliaana

Muisto Keijo Kullervo

PS. Oletko kaivellut napanöyhtää? Tai tuijottanut kahvinporoihin?
Oletko saanut tyydytystä?
"Tie, Totuus ja Elämä?"