Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 24 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 31.10.17 - klo:15:17
Taajuussanastosta puheenollen, kukaan vakavasti otettava tutkija ei pitäisi puuhasteluasi muuna kuin suurena huuhaana.

Minusta 'ainoa vakavasti otettava tutkija' olet Sinä, armollinen nettikamu?

Siitä erikoinen tutkija, nettikamu, että ei ole edes tutkinut kirjoitelmaani ja vielä vähemmän taajasanataulukoitakaan jota olen esittänyt Kotisivuillani (jos olisi tutkinut sillä silmällä, että edes yrittäisi ymmärtää, ei olisi mitään ongelmaa Hänen ymmärryksessään).

Mutta näillä mennään, näillä eväillä joita on suotu meille kummallekin.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Hyvää Joulua ja Uutta vuotta. Ehkä ensi vuonna kaikki on toisin, toivon...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti


Lukisit Raamattua: "Ei sinun pidä wäärä todistusta sanoman sinun lähimmäistäsi vastaan."

Kun nyt ryhdyit jankkaamaan niin mainitsen, että olen vilkaisut kotisivujasi.  Harvinaisen tolkutonta löpinää. On syytä pysyä edellisessä lausunnossani: kukaan vakavasti otettava tutkija ei pitäisi puuhasteluasi muuna kuin suurena huuhaana.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 31.10.17 - klo:19:52

Lukisit Raamattua: "Ei sinun pidä wäärä todistusta sanoman sinun lähimmäistäsi vastaan."

Kun nyt ryhdyit jankkaamaan niin mainitsen, että olen vilkaisut kotisivujasi.  Harvinaisen tolkutonta löpinää. On syytä pysyä edellisessä lausunnossani: kukaan vakavasti otettava tutkija ei pitäisi puuhasteluasi muuna kuin suurena huuhaana.

Emme pääse yhteiseen ymmärrykseen, valitan...

Muisto Keijo Kullervo
PS. Voisit ottaa maalitauluksesi jonkun josta todella välität? Saataisiin nähdä se, kuinka rakastettava saatat olla, toivon.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Minä olen ottanut maalitauluksi osoittamasi saatanallisen typeryyden ja omahyväisyyden. Onneksi ei ketään vastaavaa ole löytynyt.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 31.10.17 - klo:20:15
Minä olen ottanut maalitauluksi osoittamasi saatanallisen typeryyden ja omahyväisyyden. Onneksi ei ketään vastaavaa ole löytynyt.

Onnea Sinullekin...
Olet varmaan ollut onnesta vajaa jo kauan...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


karpalo

"Ympäri ämpäri"  kivunnee  kovalla faartilla taajuussanastossa ylöspäin ??

Eikö Totta ??

Oletan onnellisena.

Karpalo vaan tässä.

Muisto Keijo Kullervo

2013 kirjoitettuna...

"Minusta ja monesta muustakin on nyt niin, että 'ihmisenä kehittymiseen' kuuluu uskomisen tarve...
Jopa niin, että kehitellään eri näkövinkkeleistä katsoen eri nimisiä jumaluuksia...
Jumaluudet ihmisten keskellä jalostuvat ja mitä suuremmiksi kokonaisuuksiksi ko. asiat kehittyvät, sitä suuremman aivokapasiteetin ne saavat ihmisyksilöissä...
Voimaa tulee joka prosessista ja jumalattomat jäävät omine kehitelmineen auttamattomasti jälkeen, mutta tekevät ensiarvoisen tärkeää työtä tuomalla uusia näkökulmia asioihin...

K.K.

PS. Oletan myös, että maailmankaikkeudessa - ainakin tässä olemassamme - vaikuttavat saman laatuiset prosessit vieraissa aurinkokunnissa ja tähtijärjestelmissä...
Elämän olemukseen kuuluu jalostua ja kun elämä tulee tietoiseksi itsestään, pyrkii elämä luomaan elämää kaikin mahdollisin keinoin kuin myös säilyttämään sitä yhä pitempään... Jopa siirtämään elämää tähtijärjestelmistä toisiin tähtijärjestelmiinkin..."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Taajuussanasto on minulle ollut kuin ranka jonka päälle olen kasvattanut kehoni ja psyykeni."

Olen ollut niin kauan ko. taulukoitten 'olemuksessa' mukana, että noin voidaan kirjoittaa...

Ilmeisesti henkilö jolla on eri arvot elämässä, kokee asiat eri tavoin.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Toki ymmärrän, että on useita tapoja oppia ns. elämää...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#528
"Jännää kun maailma muuttuu ajan kanssa. 50 vuotta sitten Pyhäinpäivänä ja myöhemminkin olivat kaupat kiinni ja kunnioitettiin Pyhäinpäivää hiljentymällä?
Tulee mieleeni kun eräs historian henkilö ajoi rahanvaihtajat pois pyhäköstä sanoen:
Omin sanoin:
"Tämä on Herran huone, mutta te olette tehneet siitä rahanvaihtajien kammion."
Nykyään melkein kaikki kauppaketjut pitävät toimipisteitään auki, urheilukilpailut ovat tämän päivän arkea ja uimahallitkin auki.
Kuka sanoikaan:
"Maailma muuttuu Eskoseni Seitsemässä veljeksessä (taisi olla Nummisuutarit kumminkin)?
Me muutumme, maailma siinä mukana, mutta olemmeko yhtään onnellisempia kuin silloin ennen... Olemme ainakin kokeneempia, toivon."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#529
Usea uskonnollinen yhteisö toimii Venäjällä ja vie Jumalan Sanaa koko ajan Venäjälle.

On valitettu, että Venäjä rajoittaa uskonnollista toimintaa... Ei salli kaikkea sitä mitä uskonnolliset yhteisöt toivovat saavansa kertoa.

Muistuu mieleeni Paavali joka jossain Raamatun kirjassa sanoo:
- Olkaa kuuliaiset virkavallalle (omin sanoin).

Jos Jumala vaikuttaa sekä venäläisissä, että virkavallassakin, lienee luonnollista, että Jumalan sana voimistuu kuten kävi alkukirkonkin suhteen.

Julistamista on ja pitääkin olla, mutta 'olkaa kuuliaiset virkavallalle'.
Virkavaltakin muuttuu katsannoltaan toisenlaiseksi jos kristillinen sanoma on mielekästä ja hyvin omaksuttavaa... Toivon...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"