Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

100 vuoden päästä olemme kuolemattomia

Aloittaja risto, 11.04.12 - klo:19:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

.
Just. Paljonko on silloin ihmisiä maapallolla?

Eilen tuli dokumentti vietnamilaisesta tytöstä, joka aikoinaan juoksi alasti lehtikuvassa. Nyt hän oli aikuinen ja asui Kanadassa.

Dokumentissa kerttottiin mistä kuva tuli ja mitä tytölle sen jälkeen tapahtui.

Vietnamin kylän asukkaat olivat kerääntyneet temppeliin taisteluja pakoon.  siellä olivat jotkin olleet jo 3 päivää suojassa.
Sitten tuli hälyytys että Etelä-Vietnamin armeija oli merkannut kohteen pommitettavaksi.
Kohteeseen oli pudotettu merkkisavut ja kohta tulisi varsinainen pommitus.

Temppeliä alettiin tyhjentää ja väki alkoi juosta tietä pitkin turvaan.

Pommikoneet tulivat ja ensimmäiseksi pudotettiin napalmia pakoon juoksevien ihmisten päälle.
Osa ihmisistä yksinkertaisesti katosi tien päältä.
Tältä valokuvauskohteelta napalmi poltti kaikki vaatteet päältä. Siksi hän oli alasti. Häneltä paloi 60% ihosta, etenkin selkä ja takapuoli ja käsivarret.

Lehtimiehet saivat loistavia kuvia. Ensin tätä tytön kuvaa ei voinut julkaista, koska se oli liian raju USA:ssa. Kuva joutui jopa roskiin mutta sitten ylin pomo päätti lähettää sen USA:aan.
Seuraavana päivänä se oli kaikissa maailman lehdissä: usan napalmi polttaa vaatteet lasten päältä....mm. Nixon hermostui tosissaan.

Lehtimies järkkäsi palaneen tytön sairaalaan. 3 vrk päästä äiti sai selville, minne tyttö katosi ja lähti hakemaan tyttöä. Joku tunsi tapauksen ja sanoi että tyttö kuoli aamulla ja on ruumishuoneella.

Ruumiskasasta tyttö löytyi, elossa kylläkin,  mutta oli kärpäsmatojen peittämä.
Tyttö oli tullut niin kuuluisaksi että lehties jälleen kerran järkkäsi tämän sairaalaan, joka oli erikoistunut palovammojen hoitoon.

Ja niin edelleen.....



AveLazio

100 vuoden päästä ihmisiä asuu jo muillakin planeetoilla. Täällä onyli 1050 miljardia. Mikä ongelma?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 11.04.12 - klo:21:06
100 vuoden päästä ihmisiä asuu jo muillakin planeetoilla. Täällä onyli 1050 miljardia. Mikä ongelma?

Minä en halua muuttaa... Rakastan kotikallioitani ja kissa- ja koiraystävieni hautoja.


risto

#4
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 11.04.12 - klo:21:21
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 11.04.12 - klo:21:06
100 vuoden päästä ihmisiä asuu jo muillakin planeetoilla. Täällä onyli 1050 miljardia. Mikä ongelma?

Minä en halua muuttaa... Rakastan kotikallioitani ja kissa- ja koiraystävieni hautoja.


huijausta. Minä en lähe minnee.

Mutta tuossa on ideaa. Kuolemattomat ihmiset lähtevät etsimään elinkelpoista planeettaa.
Minä olen nähnyt tuon TV  sarjan. Ei se siinäkään onnistunut.

Matkalla ne kusee pulloon ja kasvattavat levää ikkunalla.  ei kiva.

.
.
.


AveLazio

Kaunista Esmerkix.

Mut Modska, ei meitä pyydetäkään siihen kyytiin. Relax...
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 11.04.12 - klo:22:01
Kaunista Esmerkix.

Mut Modska, ei meitä pyydetäkään siihen kyytiin. Relax...

kaikki pääsee mukaan....
Mulle on sanottu. Muuten mä en ala mitään.
.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä