Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

suomalaisten foorumi !

Aloittaja angelprince, 12.10.08 - klo:01:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tiistai

Koska se vauva on tulossa? Olen vähän pihalla tästä, kun en ole kovin tiivisti enää lukenut Etusivun klubilla :)

Pitää ottaa rennosti,  muuten liika rehkiminen kostautuu myöhemmin varsinkin kun vuoden päivät ei saa koskaan nukkua öitänsä läpi.

Craitnag Folley

Jaha, nyt menikin yöunet kun mietin kuka ihme Etusivulainen olet.  ;D Vauva on odotettavissa vappuna, la on 1.5.
Tekee ajattelematta, ajattelee tekemättä.

ville

Tervetuloa vaan! Mistäs tuollaisen nimimerkin tempaisit? Ei ole Googlea käsillä.

Amanda

Craitnag Folley  on vamppyyri  :o  :D

http://www.angelfire.com/tn/vampires/step8.html
Lainaa
Gaelic/ Celtic- Craitnag folley (perhaps "blood bat")

Craitnag Folley

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 25.10.08 - klo:21:56
Craitnag Folley  on vamppyyri  :o  :D

http://www.angelfire.com/tn/vampires/step8.html
Lainaa
Gaelic/ Celtic- Craitnag folley (perhaps "blood bat")


Juu, niin on. Musta toi kuulosti hienolta Ja mähän oon vähän sellaiinen pirullinen naisihminen, eikös vaan. ;D
Tekee ajattelematta, ajattelee tekemättä.


Amanda

Ollakseni rehellinen, olen lukenut niin paljon ylihyppimällä siellä, että se luonteenpiirteesi on jäänyt minulta huomaamatta :D Olet vähän uudempia etusivulaisia ja tottumuksesta sitä on tullut seurattua enemmän vanhojen tuttujen juttuja.

Craitnag Folley

Enpä minä siellä kovin paljon ole viime aikoina kirjoitellutkaan, kuten en oikein muuallakaan. Olo on ollut sen verran "veto pois" raskauden takia, että ainoat foorumit joilla enempi koitan olla aktiivinen ovat ammattiini liittyvä foorumi Hoitajat.net, sekä oma foorumini jossa pitää ylläpitäjän ominaisuudessa koittaa edes vähän skarpata. :) Eniten aktiivinen kai tuli oltua juurikin noina ulkosuomalaisvuosinani 2002-2005, jolloin kaipasi kovasti muiden suomalaisten seuraa edes virtuaalisesti.

Muuten olen kyllä niin "erakko" että suurin osa sosiaalista elämääni taitaa olla netissä. How sad is that?  ::) Lapsen takia tulee sentään sosialisoitua muiden äitien kanssa, että en ihan pääse mökkihöperöitymään.  ;D (Onkos täällä muuten joku hymelöraja, mulla on paha tapa kylvää niitä....)
Tekee ajattelematta, ajattelee tekemättä.

dianora

Lainaus käyttäjältä: Craitnag Folley - 26.10.08 - klo:15:06
(Onkos täällä muuten joku hymelöraja, mulla on paha tapa kylvää niitä....)

Ei ole tai en ainakaan ole tietoinen sellaisesta rajasta. Että kylvä ihan rauhassa hymelöitäsi...   :D (Niin tekee moni muukin. Ei kaikki, mutta niinhän se menee aina ja kaikkiallla)
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: dianora - 27.10.08 - klo:14:43
Lainaus käyttäjältä: Craitnag Folley - 26.10.08 - klo:15:06
(Onkos täällä muuten joku hymelöraja, mulla on paha tapa kylvää niitä....)

Ei ole tai en ainakaan ole tietoinen sellaisesta rajasta. Että kylvä ihan rauhassa hymelöitäsi...   :D (Niin tekee moni muukin. Ei kaikki, mutta niinhän se menee aina ja kaikkiallla)

:D Jep CF - Noora Dia päätteli aivan oikein ... hymelöillä ei ole ylärajaa, mutta tietysti hymelöiden seassa olisi hauskaa nähdä muutama sanakin  :o

Katselin juuri, että onko tähän SMF:ään saatavilla lisää hymiöitä, vaan ei ole vielä --> silloin asenteluvaiheessa hymeliinikokoelmia jossainpäin tekijäin sivustoa kerrottiin lisättävän "later", mutta ilmeisesti on ollut heillä muutakin tekemistä.  Kunhan lisäpaketteja ilmaantuu imuroitavaksi, niin pannaan pannaan [kuten paavi sanoi minihameisesta tytöstä].

P.S. Ainakin Noora Dia ja minä linkkailemme myös muilta saiteilta hymiöitä, kuten olet varmaan huomannut - tässä erityisesti Noora Dialle piristävä ja innostava hymiö  ;D


Craitnag Folley

No juu, kyllä mun viesteissä sentään on enempi tekstiä kun hymelöitä, että sen puoleen ei hätää. :) Ajattelin vain varmistaa, kun olen muutamalla sellaisellakin foorumilla missä rajat ovat. Ja osa jäsenistä vieläpä kiukkuisia siitä yhdestä-kahdestakin hymelöstä. Kummallista.
Tekee ajattelematta, ajattelee tekemättä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä