Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 29 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 28.09.18 - klo:13:28


PS. Sinun vietisi kertoo kaiken Sinusta ja hyvä niin..

Minun vietini kertoo vain sen, että ihmettelen omahyväisyyttä mikä kumpuaa sielustasi.

Omahyväisyys ei pitäisi Raaamatun oppien mukaan olla se ensimmäinen asia uskovaisella ihmisellä.

Sinulla se on ykkössijalla.
...........

Itsekin uskonnosta jotain tiedän.

Muisto Keijo Kullervo

Hienoa, että tiedät jotain uskonnosta?

Jatka vaan samaan malliin.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 28.09.18 - klo:13:46
Hienoa, että tiedät jotain uskonnosta?

Jatka vaan samaan malliin.

Muisto Keijo Kullervo


En jatka, en ainakaan sinun malliisi.

Siis siihen malliin, että on parempi ihminen kuin toinen, eikä suostu uskomaan, että poliisi voi sakottaa myös "tekouskovaista"

Muisto Keijo Kullervo

Vielä on 'elämä' hankkimatta?

Muisto Keijo Kullervo

PS. Kertoisit jotain elämästäsi, itse kokemastasi? Ei ole mieltä arvostella 'mutun' mukaan täysin vierasta miestä. Et tunne minua lainkaan, mutta juttua piisaa minusta koko ajan.'

Ryhdistäydyhän vähän - toivon?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Minä tunnen Keijo Muisto Kullervoa riittävästi voidakseni sanoa, että yhtä omahyväistä, itseriittoista kaiken tietäjää ja parempaa kuin muut joukossa en onnekseni tunne.
Kullero voisi rajoittaa viisastelunsa vain asioihin joista hän jotain tietää...jaa niin, taitaisi tarkoittaa täydellistä hiljaisuutta.
päivä kerrallaan


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 28.09.18 - klo:14:10
Vielä on 'elämä' hankkimatta?

Muisto Keijo Kullervo

PS. Kertoisit jotain elämästäsi, itse kokemastasi? Ei ole mieltä arvostella 'mutun' mukaan täysin vierasta miestä. Et tunne minua lainkaan, mutta juttua piisaa minusta koko ajan.'

Ryhdistäydyhän vähän - toivon?

Ryhdistäydyn ja kerron sen verran elämästäni, että olen ollut pikkupoikana, jo paljon ennen kuin sinä olit "Hoidossa", niin olen ollut Vanhoillis- Laestadiolaisten seuroissa vanhempieni kanssa.

Tunnen nämä "kirkonmenot" kuin omat taskuni. Siellä annetaan syntejä anteeksi ikään kuin liukuhihnalta.

Voisitko itse ryhdistäytyä ja olla tavallinen ihminen, etkä mikään enkeli ?

- Miksi aina kehut itseäsi, kertoen asioistasi niin, että joku  tietämätön luulee sinun olevan melkein profeetta.

Voisitko ryhdistäytyä ?

Oletan, että et viitsi ?

Muisto Keijo Kullervo

#8826
Lainaus käyttäjältä: Suti - 28.09.18 - klo:15:35
Minä tunnen Keijo Muisto Kullervoa riittävästi voidakseni sanoa, että yhtä omahyväistä, itseriittoista kaiken tietäjää ja parempaa kuin muut joukossa en onnekseni tunne.
Kullero voisi rajoittaa viisastelunsa vain asioihin joista hän jotain tietää...jaa niin, taitaisi tarkoittaa täydellistä hiljaisuutta.

Kas osaat valehdella ihan sujuvasti?

Sinultahan se käy. Et kuitenkaan ota kehotustani vakavasti. Vielä käyt silloin viisaasta miehestä kun et kirjoita mitään minusta, mutta kun kirjoitat, olet valehteleva ihminen.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 28.09.18 - klo:18:49
Lainaus käyttäjältä: Suti - 28.09.18 - klo:15:35
Minä tunnen Keijo Muisto Kullervoa riittävästi voidakseni sanoa, että yhtä omahyväistä, itseriittoista kaiken tietäjää ja parempaa kuin muut joukossa en onnekseni tunne.
Kullero voisi rajoittaa viisastelunsa vain asioihin joista hän jotain tietää...jaa niin, taitaisi tarkoittaa täydellistä hiljaisuutta.

Kas osaat valehdella ihan sujuvasti?

Muisto Keijo Kullervo

En käy kanssasi kilpailemaan, on sinulla niin vahvat näytöt.
päivä kerrallaan

Esmerkix

Tänä vuonna marjoja on metsissä todella vähän ja siksi monet metsäneläimet hakeutuvat ihmisten pihoihin. Meillä on käynyt jo kaksi kertaa pyy. Tänään kävi myös sepelkyyhkypariskunta. Samanaikaisesti pihassa oli kolme oravaa neljä harakkaa ja lukuisia pikkulintuja, mm. töyhtötiainen, punarinta, sinitiainen, talitiainen ja hömötiainen. Yritin etsiä puolukanvarpuja, joissa olisi myös marjoja, mutta niitä ei tahtonut löytyä millään. Muutaman varvun sentään löysin ja laitoin pakkaseen. Koristelen niillä joulupöydän.
Eilen ajelin lähellä Riuttaskorven virkistysmetsää ja näin tien vieressä (mielestäni) metson. Ennen kuin ehdin virittää kameran kuvauskuntoon, se lennähti läheisen männyn oksalle. Siinä sain siitä kuvan, mutta se on vähän liian kaukaa otettu. Teeri se ei ainakaan ollut, joten epäilen vahvasti metsoa. Lapissa metsoja näkee usein maantiellä, mutta nuorten lintujen väritys ei välttämättä ole vielä niin voimakas, että sen helposti tunnistaisi. Metsosta on ainakin täällä etelässä tullut viime vuosina harvinainen näky.

karpalo

Mielestäni Esmerkix:lllä  on pajon hianommat silmälasit kuin Kulleroisen ketkulla ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä