Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Punasta niskaa ja muuta rahvaanomaisuutta

Aloittaja Ekisetä, 01.03.18 - klo:14:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Ekisetä

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.03.18 - klo:12:46
Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - 09.03.18 - klo:04:38
Ennustajaeukkoa nyt pitää käydä tapaamassa. Ennen bisnesdiilejä pitää hakee hyvät merkit. Semmosta se on se taikausko.

Varsinkin idässä päin taikausko elää vahvana.. oikeasti. Kun vuosikymmeniä asuu, niin se alkaa tarttumaan. Mutta avartaa kyllä horisonttiakin, ei sitä sivulliset oikein tahdo hahmottaa, kuinka paljon.

Minkähän sortin bisnestä te teette, jos saa kysyä..

Ostan asuntojen romuja, lähinnä runkoja ja remppaan vuokrattavaksi tai joskus harvoin myyntiin.

Ekisetä

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.03.18 - klo:12:46
Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - 09.03.18 - klo:04:38
Ennustajaeukkoa nyt pitää käydä tapaamassa. Ennen bisnesdiilejä pitää hakee hyvät merkit. Semmosta se on se taikausko.

Varsinkin idässä päin taikausko elää vahvana.. oikeasti. Kun vuosikymmeniä asuu, niin se alkaa tarttumaan. Mutta avartaa kyllä horisonttiakin, ei sitä sivulliset oikein tahdo hahmottaa, kuinka paljon.

Minkähän sortin bisnestä te teette, jos saa kysyä..

Taikauskosta vielä.
Joillain noilla ennustajilla on hyvä pelisilmä ja elämänkokemus.
Mielenkiintosia juttuja.
Kyl ne neuvot voi kuunnella. Se on vähän kuin kolmas mielipide. Liian tosissaan niitä ei kannata ottaa vaikka niissä joskus on aika hyviä tarkuuksia.

Ekisetä

Onneks Maxillä on hyvä silli-, ja pottulautanen. Nyt teki kyllä sillifileitä mieli. Partanaama tulee kohta. Kävi huahinissa heittää keikan. Me tässä pojan kanssa porsastellaa.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.03.18 - klo:12:40


Köyhänä elo ei ole missään kivaa.. muistan lapsuudesta.. jos paikkakunnalla ei olisi ollut oppikoulua ties miten elämä olisi mennyt.. sotainvaliidin lapsena sain puolet lukukausimaksusta alennusta, kun oli ykistyinen koulu.

---

Minä en huomannut itseäni yhtään köyhäksi. Minulla oli n. 40 nukkea. Lukukausimaksuista sain kokonaan vapautuksen, kun oli valtion koulu ja kaupunki antoi vielä kirjarahaakin ja maksoi kouluruuan.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 09.03.18 - klo:16:39
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.03.18 - klo:12:40


Köyhänä elo ei ole missään kivaa.. muistan lapsuudesta.. jos paikkakunnalla ei olisi ollut oppikoulua ties miten elämä olisi mennyt.. sotainvaliidin lapsena sain puolet lukukausimaksusta alennusta, kun oli ykistyinen koulu.

---

Minä en huomannut itseäni yhtään köyhäksi. Minulla oli n. 40 nukkea. Lukukausimaksuista sain kokonaan vapautuksen, kun oli valtion koulu ja kaupunki antoi vielä kirjarahaakin ja maksoi kouluruuan.

Missä kävit koulua silloin ?


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - 09.03.18 - klo:14:36
Onneks Maxillä on hyvä silli-, ja pottulautanen. Nyt teki kyllä sillifileitä mieli. Partanaama tulee kohta. Kävi huahinissa heittää keikan. Me tässä pojan kanssa porsastellaa.

Onko pilsaa lähellä, siis jotakin extremeä ?

Voisithan ajankuluksesi vaikka katsella jotakin sopivia oksanreikiä joihin tökkiä ?

Eikö niin, onhan se parempi aina kuin joku iso peffa, josta suuret pierut tulee arvaamattomana suoraan päin pläsiä ikään kuin yllätyksenä, kun itse on täysin nuhteeton ja hauskis.

Ekisetä

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 09.03.18 - klo:16:52
Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - 09.03.18 - klo:14:36
Onneks Maxillä on hyvä silli-, ja pottulautanen. Nyt teki kyllä sillifileitä mieli. Partanaama tulee kohta. Kävi huahinissa heittää keikan. Me tässä pojan kanssa porsastellaa.

Onko pilsaa lähellä, siis jotakin extremeä ?

Voisithan ajankuluksesi vaikka katsella jotakin sopivia oksanreikiä joihin tökkiä ?

Eikö niin, onhan se parempi aina kuin joku iso peffa, josta suuret pierut tulee arvaamattomana suoraan päin pläsiä ikään kuin yllätyksenä, kun itse on täysin nuhteeton ja hauskis.

Jahas, jatkumonpervopapat tulee tänne taas puita raiskaamaan.

Tänään oli viimenen ilta. Ei mulla näitä poikien iltoja niin usein irtoa joten vaimokin on suopeempi.

Taas meinas uida moottorivene "busstationilla" liiviin, mutta sanoin sille että vaimo tulee ja laittaa topsa lopsaa jos minua joku hinkkailee niin tajus tyttö lähteä.
Syötiin vielä partanaaman kanssa lihapullat.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 09.03.18 - klo:16:47
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 09.03.18 - klo:16:39
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.03.18 - klo:12:40


Köyhänä elo ei ole missään kivaa.. muistan lapsuudesta.. jos paikkakunnalla ei olisi ollut oppikoulua ties miten elämä olisi mennyt.. sotainvaliidin lapsena sain puolet lukukausimaksusta alennusta, kun oli ykistyinen koulu.

---

Minä en huomannut itseäni yhtään köyhäksi. Minulla oli n. 40 nukkea. Lukukausimaksuista sain kokonaan vapautuksen, kun oli valtion koulu ja kaupunki antoi vielä kirjarahaakin ja maksoi kouluruuan.

Missä kävit koulua silloin ?
Minä kävin Tampereella Norssia.

Frux

Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - 09.03.18 - klo:04:23
Palopas rahaa parin päivän rellestyksessä. Oli oikeen viikonloppumiljonäärin elkeet.

Oikein käy sua surku, kun et enää ilmaiseksi saa.
Ei muuta kun Suomeen taas vuodeksi tienaamaan, että saa muutaman päivän uskoa itseensä.

Ekisetä

#39
Sehän se yleinen harhaluulo sotanorsuilla on. Kato mä oon niin ruma etten mä saa enää edes rahalla, mut hyvä puoli on että hillot riittää ympäri vuoden ettei tartte itsetuntoa elefantityttöjen kanssa hajottaa.
Niin siis mähän on ruma kauhee läski, kaljamahanen pikkukikkeli joka ei saa edes rahalla. Kysy vaikka adminilta, se on nähny mut liki alasti.

Haluutko että laitan kikkelikuvia?