Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Onko nokkosella omatunto ?
Nokkonen on Jumalan luoma.

Uteliaana, mutta ei itsekkäänä.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 05.03.20 - klo:16:10
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 05.03.20 - klo:14:50
Ja sitten vielä kysytään, että 'onko Jumala rakkaus'?

Muisto Keijo Kullervo

Liirum laarum lappalainen..en minä ainakaan kysy

Tässä alla pätkä Kantapaikalta:

Kertsi kirjoitti:

"Tieteellistä todistusarvoa ei myöskään ole "tutkielmassasi", sillä se ei ole - nimestään huolimatta - mikään oikea tieteellinen tutkielma. Tämä ei tietenkään vähennä tutkielmasi arvoa sinulle itsellesi. Mutta tutkielmasi todistusarvo on nolla tieteellisessä mielessä."

Minulle on arvoa sillä, että tiedän, että on oltava jotta voisi tuntea jotain... Eikö Sinustakin?

Minulle on arvoitus, mutta olen melkein ratkaissut sen, tällainen:

(N)olla on yhtä kuin 'Olla',
kun tarpeeksi laitetaan nollan eteen 'luonnollisia numeroita'.

Nyt olen olemassa, mutta ennen kuin aloitin tutkielmani, olin vähemmän olemassa.

Minusta yllä hyvä sanaleikki joka selvensi ajatuskiemurointejani ihan tarpeeksi.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 09.03.20 - klo:09:42
Nyt olen olemassa

Muisto Keijo Kullervo

Jospa oletkin vain Pyhä Henki, joka kuvittelee olevansa Keijo Kullervo.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Kun nyt tukeudut jollakin tavoin persoonani ajattelutavan ymmärtämiseen, voin sanoa seuraava:
Linkissä: https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
on kopioituna kaikkien - itselleni kuin myös eräille muillekin - tärkeimpien kristillisten kirjojen taajasanat...
Siis Raamatun Vanhan Testamentin, Uuden Testamentin ja Suomen Kielen taajuussanaston taajasanat numeroituna kaikki erikseen.
Näitä numerollisesti samanarvoisia sanoja kustakin kirjasta vertaamalla olen saanut uskoni ja ymmärrykseni.
Minulle Pyhä Kolmiyhteys on syntynyt vertaamalla ko. sanoja numerollisisin samankaltaisuuksin.
'Neljäs Rintama' tuleekin sitten muistelmistani jossa yritin oppia vajavaisin kykyineni Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen kuin myös Hänen Pyhän Henkensä ihmisille tuomaa Kolmen Kirjan sanomaa uskottavasti esiin.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 13.03.20 - klo:09:18
Kun nyt tukeudut jollakin tavoin persoonani ajattelutavan ymmärtämiseen, voin sanoa seuraava:

Muisto Keijo Kullervo

En lukeudu, en pidä kirjoitelmiasi  esimerkkeinä ajattelusta. Kullervo esittää mitä järjettömiä tuloksia uskominen taruihin aikaansaa, ei esimerkkeinä ajattelun voimasta.

Mitä olet mieltä, onko Joulupukki naimisissa vai ei?
päivä kerrallaan


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 13.03.20 - klo:09:18
Kun nyt tukeudut jollakin tavoin persoonani ajattelutavan ymmärtämiseen, voin sanoa seuraava:
Linkissä: https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
on kopioituna kaikkien - itselleni kuin myös eräille muillekin - tärkeimpien kristillisten kirjojen taajasanat...
Siis Raamatun Vanhan Testamentin, Uuden Testamentin ja Suomen Kielen taajuussanaston taajasanat numeroituna kaikki erikseen.
Näitä numerollisesti samanarvoisia sanoja kustakin kirjasta vertaamalla olen saanut uskoni ja ymmärrykseni.
Minulle Pyhä Kolmiyhteys on syntynyt vertaamalla ko. sanoja numerollisisin samankaltaisuuksin.
'Neljäs Rintama' tuleekin sitten muistelmistani jossa yritin oppia vajavaisin kykyineni Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen kuin myös Hänen Pyhän Henkensä ihmisille tuomaa Kolmen Kirjan sanomaa uskottavasti esiin.

Muisto Keijo Kullervo

Varmaan riippuu myös siitä, minkä vuoden käännös/painos tuosta kirjallisuudesta on kysymyksessä , kuinka monta kertaa jokainen noista haluamistasi sanoista esiintyy. En kyllä vieläkään ymmärrä, mitä sisältöä tuollainen sanojen laskeminen antaa. Kielitieteessä se kertoo, kuinka yleinen kukin sana on ja miten niiden yleisyys muuttuu vuosikymmenten kuluessa. Kieli näet muuttuu melkoista vauhtia.

Juulianna

Minun kykyni eivät riitä noihin taajuuksiin. Ulalla olen täysin.
juuli
Niin kaunis on maa,,

Muisto Keijo Kullervo

#957
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 13.03.20 - klo:22:01
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 13.03.20 - klo:09:18
Kun nyt tukeudut jollakin tavoin persoonani ajattelutavan ymmärtämiseen, voin sanoa seuraava:
Linkissä: https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
on kopioituna kaikkien - itselleni kuin myös eräille muillekin - tärkeimpien kristillisten kirjojen taajasanat...
Siis Raamatun Vanhan Testamentin, Uuden Testamentin ja Suomen Kielen taajuussanaston taajasanat numeroituna kaikki erikseen.
Näitä numerollisesti samanarvoisia sanoja kustakin kirjasta vertaamalla olen saanut uskoni ja ymmärrykseni.
Minulle Pyhä Kolmiyhteys on syntynyt vertaamalla ko. sanoja numerollisisin samankaltaisuuksin.
'Neljäs Rintama' tuleekin sitten muistelmistani jossa yritin oppia vajavaisin kykyineni Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen kuin myös Hänen Pyhän Henkensä ihmisille tuomaa Kolmen Kirjan sanomaa uskottavasti esiin.

Muisto Keijo Kullervo

Varmaan riippuu myös siitä, minkä vuoden käännös/painos tuosta kirjallisuudesta on kysymyksessä , kuinka monta kertaa jokainen noista haluamistasi sanoista esiintyy. En kyllä vieläkään ymmärrä, mitä sisältöä tuollainen sanojen laskeminen antaa. Kielitieteessä se kertoo, kuinka yleinen kukin sana on ja miten niiden yleisyys muuttuu vuosikymmenten kuluessa. Kieli näet muuttuu melkoista vauhtia.

Kun itse asia pysy samana, ei liene paljonkaan merkitystä vuosirenkailla.

Tärkeimmän todistuksen väittämästäni olen saanut toteamuksista:
Oikea     216 Uusi Testamentti
Jeesus    216 Suomen Kielen sanakirja
Kirjoittaa 216 Vanha Testamentti

Ja:
Elämä       85 Uusi Testamentti
Jumala      85 Suomen Kielen sanakirja
Puhua       85 Vanha Testamentti


Loput numero- ja Sanayhdistelmistä löytyvätkin Kotisivultani...

Muisto Keijo Kullervo
PS. Kun 216 ja 85 lasketaan yhteen, saadaan 301

Ketä kiinnostaa katsokoon Kotisivultani sen, mitä
Suomen Kielen taajuussanasto, Uusi Testamentti ja
Vanha Testamentti sanovat 301:stä

Uteliaana

PS. Ko. luvut kertovat keskimäärin siitä, että missä Suomessa mennään  ns. henkisesti juuri nyt.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Minusta tuntuu, että harha on ihmiselle turhaa ?

Otaksun uteliaana ?

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 15.03.20 - klo:21:34
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 13.03.20 - klo:22:01
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 13.03.20 - klo:09:18
Kun nyt tukeudut jollakin tavoin persoonani ajattelutavan ymmärtämiseen, voin sanoa seuraava:
Linkissä: https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
on kopioituna kaikkien - itselleni kuin myös eräille muillekin - tärkeimpien kristillisten kirjojen taajasanat...
Siis Raamatun Vanhan Testamentin, Uuden Testamentin ja Suomen Kielen taajuussanaston taajasanat numeroituna kaikki erikseen.
Näitä numerollisesti samanarvoisia sanoja kustakin kirjasta vertaamalla olen saanut uskoni ja ymmärrykseni.
Minulle Pyhä Kolmiyhteys on syntynyt vertaamalla ko. sanoja numerollisisin samankaltaisuuksin.
'Neljäs Rintama' tuleekin sitten muistelmistani jossa yritin oppia vajavaisin kykyineni Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen kuin myös Hänen Pyhän Henkensä ihmisille tuomaa Kolmen Kirjan sanomaa uskottavasti esiin.

Muisto Keijo Kullervo

Varmaan riippuu myös siitä, minkä vuoden käännös/painos tuosta kirjallisuudesta on kysymyksessä , kuinka monta kertaa jokainen noista haluamistasi sanoista esiintyy. En kyllä vieläkään ymmärrä, mitä sisältöä tuollainen sanojen laskeminen antaa. Kielitieteessä se kertoo, kuinka yleinen kukin sana on ja miten niiden yleisyys muuttuu vuosikymmenten kuluessa. Kieli näet muuttuu melkoista vauhtia.

Kun itse asia pysy samana, ei liene paljonkaan merkitystä vuosirenkailla.

Tärkeimmän todistuksen väittämästäni olen saanut toteamuksista:
Oikea     216 Uusi Testamentti
Jeesus    216 Suomen Kielen sanakirja
Kirjoittaa 216 Vanha Testamentti

Ja:
Elämä       85 Uusi Testamentti
Jumala      85 Suomen Kielen sanakirja
Puhua       85 Vanha Testamentti


Loput numero- ja Sanayhdistelmistä löytyvätkin Kotisivultani...

Muisto Keijo Kullervo
PS. Kun 216 ja 85 lasketaan yhteen, saadaan 301

Ketä kiinnostaa katsokoon Kotisivultani sen, mitä
Suomen Kielen taajuussanasto, Uusi Testamentti ja
Vanha Testamentti sanovat 301:stä

Uteliaana

PS. Ko. luvut kertovat keskimäärin siitä, että missä Suomessa mennään  ns. henkisesti juuri nyt.

Kielitoimiston sanakirja on nykyaikaisin suomen kielen sanakirja ja sähköisessä muodossa:
jeesus
TAIVUTUS
1.
usk., erisn.
Jeesus Kristus.
2.
ark.
a.
vars. halv. maailmanparantajasta, boheemista tms.
Partajeesus.
b.
lievähkönä päivittely- ja kirosanana.
Voi jeesus!