Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Itse kunkin vaivat

Aloittaja risto, 18.08.12 - klo:09:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

#10
Kuten otsikossakin sanotaan: "Itse kunkin vaivat".

(Eniten mua vaivaa se – siis näillä foorumeilla –, että useimmat keskustelijat ovat niiiiiin huumorintajuttomia. Ottavat kaiken itseensä. Siinä tohinassa asiat unohtuvat tykkänään.)

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juha

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 30.08.12 - klo:12:16
(Eniten mua vaivaa se – siis näillä foorumeilla –, että useimmat keskustelijat ovat niiiiiin huumorintajuttomia. Ottavat kaiken itseensä. Siinä tohinassa asiat unohtuvat tykkänään.)

Pelkkä huumori on viimisellä ihan tylsää.

Vakavuus on ok ja jos sitä voi ilmetä joukossa, niin ei paha.

Patu

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 30.08.12 - klo:12:11
JokuMuu (aiemmin Mylläri, täällä Alien Wierd) on kunnostautunut monet vuodet 'hienolla' 'ajattelullaan'.

Heh, eikä hän ole siinä mitenkään yksinäinen 'susi'. (Tämä mitenkään vertaamatta oikeisiin susiin.)


Todella ""hienoa"". Faktat ei paljon häiritse.
Turbo-Dieselin ajattelua...voi jestas.
Valittujen Palojen tasoa, sopii JuhaSamylle kuin nyrkki mummon silmään.


Juha

Lainaus käyttäjältä: Patu - 30.08.12 - klo:12:55
Todella ""hienoa"". Faktat ei paljon häiritse.
Turbo-Dieselin ajattelua...voi jestas.
Valittujen Palojen tasoa, sopii JuhaSamylle kuin nyrkki mummon silmään.

On vähän sisällyksekkäämpää kuin omasi.
Löytyy enemmän arvostettavaa.

Tiistai

LainaaValittujen Palojen tasoa

Valitut palat on ihan kiva ajanviete, joskus joku vihko sattuu käteen. Kyllä täällä Valittujen palojen jakajalle tilaa olisi. Ei tämä mikään eliittimesta ole, vaikka joskus sitä ehkä kuvittelimme.. korkealentoisen huumorin. Kyllä se taisi olla  :-\

Outo juttu, vilkaisin Saman laittamaa linkkiä ja jo parin rivin jälkeen ajattelin, että mahtaako olla Allu (Alien Weird). Saisi palata, kyllä tänne mahtuu ja kun on vielä alkuviikkojen porukkaakin. Paksua nahkaa kyllä tarvitaan, paksumpaa kuin ennen..

karpalo

Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy - 30.08.12 - klo:12:12
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 30.08.12 - klo:12:11
JokuMuu (aiemmin Mylläri, täällä Alien Wierd) on kunnostautunut monet vuodet 'hienolla' 'ajattelullaan'.

Näin.
Arvostan.

Sinun pitääkin arvostaa, siis Foorumin isäntänä.

Noin muuten voit kyllä peittää hymysi laittamalla käden suun eteen, tai jopa nauraa niin äänekkäästi, että lähellä olija, jos siinä on joku, epäilee, että olet saanut kohtauksen.

Patu

Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy - 30.08.12 - klo:12:57
Lainaus käyttäjältä: Patu - 30.08.12 - klo:12:55
Todella ""hienoa"". Faktat ei paljon häiritse.
Turbo-Dieselin ajattelua...voi jestas.
Valittujen Palojen tasoa, sopii JuhaSamylle kuin nyrkki mummon silmään.

On vähän sisällyksekkäämpää kuin omasi.
Löytyy enemmän arvostettavaa.

Huumorisi on aika tylsää.

Patu

#17
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 30.08.12 - klo:13:08
Allu (Alien Weird). Saisi palata, kyllä tänne mahtuu ja kun on vielä alkuviikkojen porukkaakin. Paksua nahkaa kyllä tarvitaan, paksumpaa kuin ennen..

saisi kai kun ei estetä, mutta ei tarvitsisi.
Turhanjauhajia on ihan riittävästi. Toivottavasti ymmärtää pysyä JuhaSamyn kainalossa paijattavana.

karpalo


Minunkin vaivani on niin olemattomia, eikä niissä, siis missä, nyt ei yht äkkiä tullut mitään mieleen. Mitähän olis ? Niin no joudun silmälaseja käyttämään autolla ajaessa, kuulemma, vaikka lääkäri kun tarkisti näköni ajokortin uusintaa varten keväällä, niin kertoi mulle, että ilimankin vois ajella, mutta kun ne nyt on tohon kuvaan ja edelliseen korttiin otettunas. Olenkin käyttänyt kesän ajan aurinkolaseja, joissa on vahvuudet

Oliskohan näköni parantunut, siis muu, mutta ei ulkonäkö.

Jalat mulla on hyvässä kuosissa samoin kädet, selkä, ja pääkoppakin. Muistikatkoja ei ole pahemmin vielä tullut. Järki tuntuu juoksevan vilkkaammin, kuin joskus nuorempana. Mitähän tähän nyt keksaisis, ei taida tulla mitään, pitää pysyä sitten totuudessa vaan ja olla tyytyväinen, vaikka foorumeilla joskus  ihmetellään ja aliarvostetaan tyytyväisyyyttä.

Pitäisi löytää yhteiskunnan joka kolkalta virheitä, joita muut, ainakin päättäjäporukka tekee jatkuvalla syötöllä.

AveLazio

Kyllä minä tohdin tiedottaa kaikista vaivoistani. Hovilääkärini Ripa kertoo niistä tarkoin, luulisin.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä