Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.

Esmerkix


karpalo

Kiitos, samoin.

Nyt vielä kun ilmat alkaisivat lämpenemään ?

Muisto Keijo Kullervo

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Turhaa on huolehtia polttoaineverokehityksestä Suomessa.

Jos fossiilisten polttoaineitten verokertymä vähenee, aina voidaan alkaa verottaa tuhdimmin sähköautoja ja bensiini/sähkö autoja ym. vastaavia.

Turhaa sähköistä polemiikkia mielestäni

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Tuossa olet Keijo oikeassa.

Verottajan keinot ovat rajattomat.


Esmerkix

Kesä taitaa olla etuajassa. Mustikka on jo raakileilla ja huomasin äsken, että viime kesänä pihaan istutetussa/siirretyssä mustaherukkapensaassakin on jo raakileita. Karviaispensaskin kukkii jo. Pihlajan kukat aukeavat pian ja kaikki tuomipihajat kukkivat parhaillaan. Kaunista!

Muisto Keijo Kullervo

#9266
Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä?

Afganistanin sota ja ja mitä siitä on hyötynyt länsimaiden koalitio?

Ei mitään...

Sodittu turhaan - mikään ei ole muuttunut.
Pitäisi olla selvää, että ihmistä ei pakolla muuteta, vaan vapaaehtoisella hyvyydellä.

Yleensä ns. sotiminen on suoraan sanottuna perseestä. Kaikki muut keinot olisi käytettävissä ja ainakin jättää sotimatta.

Pitäisi takoa miekat auroiksi ja ainoastaan sanan miekkaa käytettävä poliittisen vastustajan hyödyntämiseksi omiin tarpeisiin.
Tätä mieltä...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 27.05.21 - klo:18:36Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä?

Afganistanin sota ja ja mitä siitä on hyötynyt länsimaiden koalitio?

Ei mitään...

Sodittu turhaan - mikään ei ole muuttunut.
Pitäisi olla selvää, että ihmistä ei pakolla muuteta, vaan vapaaehtoisella hyvyydellä.

Yleensä ns. sotiminen on suoraan sanottuna perseestä. Kaikki muut keinot olisi käytettävissä ja ainakin jättää sotimatta.

Pitäisi takoa miekat auroiksi ja ainoastaan sanan miekkaa käytettävä poliittisen vastustajan hyödyntämiseksi omiin tarpeisiin.
Tätä mieltä...

Muisto Keijo Kullervo


Näin juurikin, pitäisi niin monenlaista tässä maailmassa.

Voimme kuitenkin osaltamme itse kukin vaikuttaa asioihin äänestämällä.

 Aloitammehan nyt kunnallisvaaleista, eikö niin, itse jo äänestin ennakolta suit sait se meni viidessä sekunnissa sohaisin numeron paperille, eiköhän se tästä parane..., luulisin ?

Muisto Keijo Kullervo

Olen sanonut ja kirjoittanut,  että kaikkia ns. yhteiskunnan nykyään pahaksi kokemia asioita Raamatussa ei pidä ottaa ohjenuorasikaan.

Vastaavasti 'rusinat pullasta periaatteella' voi etsiä sellaiset asiat esiin josta saa hyvän mielen. Ainakin minulla ko. on toiminut.

Ja aikaisemmin olen todennut tutkielmaani myöten, että 'mieheksi ja naiseksi Hän loi heidät' ei pitäisi olla kenellekään nokankoputtamista.
Jos joku siitä pahoittaa erikseen mielensä, olisi kai syytä tutkia ko. henkilön moraalia ja tarkoitusperiä. Ei pienen vähemmistön pitäisi tuhota kaikkea sitä hyvää, mitä Raamatussa lukee jos ottaa mielensä perimmäiset ajatukset ohjenuoraksi.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 04.06.21 - klo:16:24Olen sanonut ja kirjoittanut,  että kaikkia ns. yhteiskunnan nykyään pahaksi kokemia asioita Raamatussa ei pidä ottaa ohjenuorasikaan.

Vastaavasti 'rusinat pullasta periaatteella' voi etsiä sellaiset asiat esiin josta saa hyvän mielen. Ainakin minulla ko. on toiminut.

Ja aikaisemmin olen todennut tutkielmaani myöten, että 'mieheksi ja naiseksi Hän loi heidät' ei pitäisi olla kenellekään nokankoputtamista.
Jos joku siitä pahoittaa erikseen mielensä, olisi kai syytä tutkia ko. henkilön moraalia ja tarkoitusperiä. Ei pienen vähemmistön pitäisi tuhota kaikkea sitä hyvää, mitä Raamatussa lukee jos ottaa mielensä perimmäiset ajatukset ohjenuoraksi.

Muisto Keijo Kullervo
Entä sitten intersukupuolisuus? Mikä luonnonvoima siinä on ollut asialla?

Intersukupuolisuus kliinisenä määritelmänä viittaa sellaisiin kehon variaatioihin, joissa sukupuolitetut piirteet, kuten sukupuolikromosomit, sukupuolielimet tai hormonitasot eivät ole yksiselitteisesti mies- tai naistyypilliset. Intersukupuolisuus on osa luonnollista biologista vaihtelua. Lääketiede tuntee tällä hetkellä noin neljäkymmentä erilaista diagnoosia, joihin liittyy intersukupuolisuus. Tällaisia ovat esimerkiksi Klinefelterin oireyhtymä ja Turnerin oireyhtymä.

Lisää tietoa intersukupuolisuudesta löytyy esimerkiksi Sukupuolen moninaisuuden osaamiskeskuksen sivuilta. Sukupuoleen liittyy myös hormonitoiminta ja sen vaihtelu. Jos henkilön sukuelimet eivät ole miehen eikä naissukupuolisia, niin pitäisikö henkilö leikata mieheksi tai naiseksi jo lapsena, vaikka hän ei vielä osaa itse määrittää sukupuoltaan?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä