Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Nokian vaikeudet - vai ovatko yksitään minunlaisten?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 03.05.12 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo


Tuntuu omituiselta aloittaa jonkin pienen näyttöruudun kautta keskustelemaan Outomaalla?

Sormeni ei taivu, aivoni ei jaksa ymmärtää pienen, pikkuriikkisen ruudun logiikkaa?

Hyvin monella - myös minulla - sormet eivät yksinkertaisesti taivu kosketusnäytön logiikkaan varsinkin kun olen tottunut tietokoneen normaalinäppäimistön käyttöön...

Tulevaisuus On nuorissa, tulevissa sukupolvissa... Hankkikoon minkälaisen taskuvempaimen tahansa?
Se On heidän asiansa!


Itselleni riittää kännykän tavavanomaiset sovellutukset (radioitakin on kodissa ja muuallakin niin paljon, että ihan kokeilumielessä taisin kerran uutuuttaan kokeilla kännykän radiosovellutusta enkä sen jälkeen ko. ominaisuutta ole tarvinnut). Tekstiviestejä olen kai koko aikana joina kännykkä on minulla ollut lähettänyt puolenkymmentä joten se siitä.
Aina On eläkeläisellä mahdollisuus odottaa sitä että pääsee kotitietokoneen ääreen enkä oletettavasti koskaan hanki edes kosketusnäyttöpuhelintakaan?

Minunlaisia On Suomessakin - Maailmassa - yllättävän paljon, mutta mehän olemme sitä kuuluisaa väistyvää sukupolvea joten se siitä.

K.K.

PS. Nyt On nyt ja tulevaisuus On hämärän peitossa.
"Ennustaminen On vaikeata, varsinkin tulevaisuuden ennustaminen."
Yllä kuvatulla tavalla sanoi muistaakseni Ahti Karjalainen?
Minäkin aitona karjalaisena sanon samoin...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

 :o
.
Ennustaminen on hellpoa siihen verraten että pitäisi kertoa mitä tapahtui 10 v sitten.

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä