Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Pub PohjaSakka

Aloittaja Posiella, 30.10.15 - klo:16:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.11.15 - klo:23:34



Juu, muuten nyt vasta luin tuon herrasmiehen kuvan alta, että hän on 104 (sataneljä) vuotias. Cool  8)

Tästä pubista tuli mieleen alkuajat ja Näkökulman norsunluutorni, mistä ei seurannut mitään hyvää.. paitsi vähän myöhemmin Outomaa.

Minä en ole koskaan pitänyt suurista ikäeroista, siis pariskunnan osapuolten...
Kukahan niistä Bondeista mahtaisi olla eniten minun makuuni? My name is Bond, James Bond...

Posiella

Miespuolisilla outomaalaisilla taitaa olla kova komento kotona, kun ei edes pubiin pääse käymään. Höh!
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: . - 03.11.15 - klo:19:30
Miespuolisilla outomaalaisilla taitaa olla kova komento kotona, kun ei edes pubiin pääse käymään. Höh!

Epäilen, että onnistuin karkoittamaan ne.


Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 05.11.15 - klo:11:59

Hmm.. "pohjasakkaa".. olisiko se kuitenkin niin, että foorumi on kuivunut ja jäljellä on enää kerma (terve itsetunto on kaiken A ja O) pohjalla, ja kohta katoaa sekin.. härskiintyy  :-\


sanoi joku :makuasia...sakkaa vai kermaa.

Kuivumiseen ovat vaikuttaneet myös ne, jotka vielä jaksavat kirjoitella ja kuvittelevat näin olevansa foorumin pelastajia. Foorumin tila on yhteissumma kaikista.
Oli keitä tahansa, heitä (meitä?) on liian vähän. Ankarampi itsekritiikki itsekullakin on paikallaan, ja niiden jotka ovat kemiallisen puhtaita itsekritiikistä on syytä katsella miten heihin suhtaudutaan.

Aika paljon voidaan antaa anteeksi ja alkaa toisin eväin, muttta kaikkea ei voi.
päivä kerrallaan

Esmerkix

#14
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 05.11.15 - klo:11:59

Hmm.. "pohjasakkaa".. olisiko se kuitenkin niin, että foorumi on kuivunut ja jäljellä on enää kerma (terve itsetunto on kaiken A ja O) pohjalla, ja kohta katoaa sekin.. härskiintyy  :-\

Mulla soi juuri tähän vuodenaikaan aina mieleen tuleva ikivihreä, tässä Ruthin laulamana kauniimmin kuin originaali.



Muokkaus
Heh, kermasta tuli mieleen lasten loru..


KEN SÖI KESÄVOIN?

Ken söi kesävoin?
Kissa söi kesävoin
Missä kissa? -Aitan alla
Missä aitta? -Maahan kaatui
Missä maa? -Vetehen vieri
Missä vesi? -Härkä särpi
Missä härkä? -Niityllä
Missä niitty? -Viikate vilahti
Missä viikate? -Kannon päässä
Missä kanto? -Toukka kaivoi
Missä toukka? -Kukko nokki
Missä kukko? -Kuusosessa
Missä kuusi? -Kirves kaatoi
Missä kirves? -Seinän alla
Millä sieltä saatanehe?
Haapaisilla, halkosilla,
korennoilla, koivusilla.


Eikös kerma lillu siinä pinnalla?
Kermahan on epäterveellistä. Olen mieluummin yksi niitä sattumia, joita sieltä nesteen seasta myös voi löytyä, jos kunnolla siivilöi. ;)


Posiella

Ei tässä nyt ole muusta kysymys kuin että avasin pubin ja odottelen kävijöitä. En puhu kermasta tai muusta, höpisköön nuo asiakkaat tuolla nurkkapöydässä, mitä haluavat. Tänne voi kukin tulla, jos huvittaa ja silloin kun huvittaa. Kullakin on oikeakin elämä. :)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Frux

Olisiko stripparin paikka vapaana?

karpalo

Joo, pitäisi katsoa peileihin.

Muutama isäntä on jostakin närkästynyt. Syynä ehkä, että häntä/heitä ei ole huomioitu riittävän "fiksuina" postailijoina.

Siis ehkä moden olisi pitänyt "ihastella" jopa vieläkin enemmän näiden pitkään vaikuttaneiden jäsenten olemusta, jotta eivät olisi heittäneet leikkiä sikseen.

Sellasta se on. Kun omasta mielestään  ei saa ollenkaan kannustusta, niin lepsuuntuu, toiminta ja aktiviteetti vähenee, hiljenee, kunnes se häviä kokonaan olemattomiin.

- Tyhjän saa kyllä pyytämättäkin.

Ilmeisesti näin monet tämänkin saitin wanhat foorumistit asiaan suhtautuvat.

Suti

karpalo saattaa olla oikeassa siinä, että suopeutta ja myötäsukaan silittämistä on jaettu hieman epäsymmetrisesti.
päivä kerrallaan

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Suti - 06.11.15 - klo:14:32
karpalo saattaa olla oikeassa siinä, että suopeutta ja myötäsukaan silittämistä on jaettu hieman epäsymmetrisesti.

Angela on nyt sitten palkattu TE-keskuksen vaikeastityöllistyvien pitkäaikaistyöttömien palkkatuella MYÖTÄSUKAAN SILITTÄJÄKSI.

Angelan ensimmäinen työvuoro on tänä iltana. Pestissä on neljän viikon koeaika, joten toivomme pubin puolesta saavamme asiakkailta rehellistä ja avointa palautetta siitä, miten myötäsukaan silittäminen on onnistunut. Kiitos ja tervetuloa!
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)