Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi kirjottelette tänne

Aloittaja hinaaja, 02.06.16 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Niiskuneiti


Mjulkku

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.06.16 - klo:16:33

Niin, kummasti meno kiihtyy naapurifoorumilla.. välillä yritän katsoa, missä mennään. Mutta eihän kukaan jaksa lukea montaa sivua päivässä samasta väännöstä.. ymmärrän Juhaa.. vaikea tilanne.

Juha on itse suurin syyllinen vallitsevaan tilanteeseen. Kirjoituksensa ja otteensa foorumiinsa, ovat niin ulkona useimpien käsityskyvystä, etä suurin osa katsoo parhaaksi luovuttaa. IMO

karpalo

Lisäksi siellä velloo ja päivystää tämän vuosikymmenen foorumien pahin Trolli.

Trollilla on vielä suojelusenkelinsä ?

Järkevää ajatusta siellä ei voi esittää, Trollin tulitus on kuin konekiväärikeskitys, minkä alle jää kaikki muu asia piilon puolelle.

Mjulkku

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 09.06.16 - klo:19:08
Lisäksi siellä velloo ja päivystää tämän vuosikymmenen foorumien pahin Trolli.

Trollilla on vielä suojelusenkelinsä ?

Järkevää ajatusta siellä ei voi esittää, Trollin tulitus on kuin konekiväärikeskitys, minkä alle jää kaikki muu asia piilon puolelle.

Ikävintä koko jutussa on juurikin se, ettei mikään kirjoitus, missään ketjussa jää vaille islamia. Viitsi siinä sitten...

Amanda

#14
Vaikken ole siellä kummenin seurannut, niin sen verran kuitenkin huomannut tämän trollin itse pariinkin kertaan sanoneen kirjoittelevansa testatakseen omia asenteitaan tjms.

On tehnyt karhunpalveluksen asialleen, mutta näyttää olevan sokea sille. Ensin trollaa ja puolustaa kauheuksia uskonnon nimissä ja sitten jossain välissä ripauttaa aitoa tietoakin.
Islam ei salli mitään epäoikeudenmukaisuutta, olen tutkinut asioita ja sen verran kauan asun jo näiden hienojen muslimien(kin) keskuudessa tietäkseni paremmin On tietenkin myös ignorantteja besserwissereitä kuin muuallakin. Jenkeissä esim. on laaja lahko, joka uskoo universumin olevan 6000 vuotta vanha ja kotipettavat lapsiaan, ettei vaan aivopestä koulussa ;)

Typoja.


Posiella

Joko Aaron on palannut meriltä ja kääntää aluksensa nokan Outomaahan? Ei ole Näkkärin jälkeen näkynyt...juuttuiko rahoinensa Panaman kanavaan?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Suti

Aaronia olen minäkin kaipaillut. Ehkä ei löytänyt Jatkumolle, mikä on vaan hyvä. Tänne luulisi osaavan.
päivä kerrallaan

Amanda

#17
Näyttää siltä, että meidän pitäisi yrittää kysellä ent. jäseniä takaisin, monet varmaan ovat olleen jonkinlaisessa yhteydessä muihin taannoin.

Vanhan Outolan jäsenten s-postilista oli tallella, mutta pelkään, ettei löydy enää mistään. Kun se osoitekaan ei ole enää käytössä tänne muuton jälkeen. Kohta kun ehdin yritän kaivella esille..


Suti

Juhan ylläpitämällä Paskumolla väitetään, että Outi olisi privalla kosiskellut socratesta Outomaalle.
Privat ovat privoja, mutta kysyä saa: pitääkö paikkansa?
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 11.06.16 - klo:13:02
Juhan ylläpitämällä Paskumolla väitetään, että Outi olisi privalla kosiskellut socratesta Outomaalle.
Privat ovat privoja, mutta kysyä saa: pitääkö paikkansa?

Niin, huomasin saman asian.

En tiedä jos tyyppi tänne tulee, niin mitäköhän siitä sitten seuraa ?

Se on niin itseänsä täynnä oleva juippi, kuitenkaan ei ole mitään todellista taustaa josta voisi jotakin päätellä osaamistaan.

Ainoastaan, kuulemani mukaan yrittänyt korjata käkikelloa ? (en ole itse keksaissut tarinaa, tullut mukaan monen vuoden takaa eräältä hyvältä foorumistilta)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä