Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Iltasanomanurkkaus

Aloittaja rapevainaa, 06.02.10 - klo:16:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Matkaleena

Minusta näyttää, että olet ihan hyvin pärjännyt ilman sitäkin, että tokkopa niin suuri menetys. Suomessa sen verran harvoin kuitenkaan käy tilanteita, joissa sitä tarvitsisi ja sellainen kun tulisi eteen niin sinun tuurillasi olisit unohtanut kaasun kotiin. Että hyvä juttu, kun ovat tullissa turvassa, eipähän tarvitse miettiä, että mihin sen nyt taas hukkasi.
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

Paha setä

Pärjään hyvin ilman taisteukaasua, taidokalla kun tulee tilanne jo ensimmäisessä vyökokeessa. Kon vaihdetaan vyötä  valkoisesta keltaiseen. Mustaan vyöhön on  pitkä matka.

Taistelukaasua saatetaan tarvita Eestissä tai Pietarissa. Silloin sinulla on viisi minuuttia aikaa pötkiä pakoon. Joskus niitä viittä minuuttia todella arvostaa.

Mitä Tampereen nuoriin tulee, niin pidän niitä pillistä kiinni ennen kuin lyön ja saavat syyttää itseään siitä että sedän piti lyödä. Ensimmäiseksi poikin solisluut, ne menevät helposti poikki.


Jouduin jopa selittämään ex-vaimolleni Pietarissa sen, että kun havaitsin kaksi outoa kulkijaa takanamme, olivat mustiin pukeutunueita miehiä. Sanoin eksälle että valoihin päästyäsi juokse äläkä katso taaksesi. Kyseessä oli FSB:n varjostus, mutta ne eivät vain osanneet hommaansa. Kuulin tämän autonkuljettajalta, joka oli FSB:n työntekijä. Mun taidotaitoni ei olis riittäneet, kun niiden koulutukseen kuuluu ihmisten tappaminen. Taistelukaasua saattaa kaivata näissä tilanteissa.

Tiedän että FSB:n tarkoituksena oli urkkia minun olkani yli vaikken vienyt rahaa maahan kuin jonkin verran, yleensä vain 250 000 euroa. Tiesivät tarkkaan mitä teen mutta eivät puuttuneet. Pointsit niille.

Tosin aina kun menen entisen Neuvostoliiton alueella oleviin maihin, niin minun kintereilläni on tumma Lada. Olen etuoikeutettu kun tiedän että joku raportoi minun ylimääräiset tuomiseni suomen tullille. Yhteistyö on  kova sana.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

karpalo

Vai niin.., elämäsi tuntuu olevan vähän niinkun James Bondin arkipäivää. Kumma kyllä kun mokasit ton Taistelukaasujutun. Pitäisi olla kunnon Kontaktit ja yhteysmiehiä.

Ei pidä itse olla joka paikan höylänä. Toki sinulla on kovaluisia kavereita., jotka myös napsivat solisluut poikki kuten niks naks hammastikun.

Itse ainakin olen hakeutumassa myös noihin agenttijuttuihin mukaan., niissä on hyvät liksat. Turvamiehenä aion käyttää poikaani. On ollut mukana Han Moodossa ja Karatessa 18 v. Onko antaa vinkkejä., mitä kautta pääsee ydinporukoihin? :)



Tää homma on Jees Ja Cool ;)

rapevainaa

.
Afganistanin tärkein vientituote on heroiini ja ooppiumi. Kumpaahan se on ollut?
Ooppiumiahan pössytellään savuna. veikkaan ooppiumi.


Setä Venäjällä. Huom matala profiili.



rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 07.02.10 - klo:16:17


Tosin aina kun menen entisen Neuvostoliiton alueella oleviin maihin, niin minun kintereilläni on tumma Lada.

Eikö ne aja jo paremmilla autoilla? Toyota, Lexus, Honda,  Wolkkari.

Kaiken muun voin uskoa mutta en tota Ladaa.


karpalo

Toinen alue., Second Drugs Area., on tietysti tämä., sinnekin kannattaa luoda yhteydet. MEXICO: Tullissa on kuulemma tämän tiedon mukaan paikkoja avoinna. IS:n Arkistosta

Huumeiden salakuljetukseen osallistui useita poliiseja ja tullin henkilökuntaa.

Meksikon poliisi on takavarikoinut ennätyssuuren määrän kokaiinia. Kaikkiaan 289 kiloa puhdasta kokaiinia löydettiin eilen maan pääkaupungin Mexicon kansainväliseltä lentokentältä lentorahdin joukosta.

Poliisin mukaan aine oli piilotettu viiteen laatikkoon, jotka oli merkitty sisältämään rakennusmateriaaleja. Lasti saapui Meksikoon Kolumbiasta lentorahtiyhtiö Panavian koneen kyydissä.

Poliisin mukaan huumeiden salakuljetukseen osallistui useita poliiseja ja tullin henkilökuntaa.


Mexicon huumekauppa yltää epävirallisten tietojen mukaan 80%:iin Maan kokonais Bruttokansantuotteesta. Sillä alueella ei luulis olevan sen alan työttömiä osallistujia ;)

Siellä mennään Hummereilla:

Tommosen kun vuokraa käyttöön., niin eiköhän ala aineet virrata markkinoille :)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 07.02.10 - klo:17:17

Toinen alue., ...

Mexicon huumekauppa yltää epävirallisten tietojen mukaan 80%:iin Maan kokonais Bruttokansantuotteesta. Sillä alueella ei luulis olevan sen alan työttömiä osallistujia ;)



Epäilyttää kyllä sotkeutua portugalilaisten bisnekseen. Voiko ne vetää vaikka turpiin.

Paha setä

Ei, niillä ei ole edes Lada Samaraa käytössä. Hyvillä kulkuluvilla ne osaavat ohjata Venäjän tullin ohi.

Totuus on se, että jossain vaiheesa Pahan sedän elämää oli normijuttu ajaa Pietariin. Paskaahan nyt on aina peräsuolessa ja oli siellä myös muuta, mutta kun työskentelee avustusjärjestössä niin kyseessä voi olla normaali käytäntö. Kas kun Venäjän valtio ei salli moisia rahansiirtoja ulkomailta. Ne pitää mennä itse tallettamaan venäläiseen pankkiin. Kohdemaan lainsäädäntö määrittelee tämän enkä minä siihen voi puuttua.

Agentin elämä, voisinkin olla agentti mutta en ole. En haluaisi olla koska en ole ja minusta ei tule. Määrättyjä määriä tappamisen valmiuksia oppii jopa taidokehässä.

Mutta jätin kertomatta että ei pelkästään eksä juossut. Minäkin juoksin ja minua pelotti, eksä ehkä uskoo että tilanne oli hallinnassa, mutta se ei ollut. Pitää aina välillä vilkaista olan taakse niin huomaa missä mennään. Nyt mentiin metsässä.

Lada on todellisuutta, Lexus on kenties vain unelma ja Toyotaan on vaikea saada varaosia. Haluaisitteko te Hyundain?
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 07.02.10 - klo:17:20
Lainaus käyttäjältä: postman - 07.02.10 - klo:17:17

Toinen alue., ...

Mexicon huumekauppa yltää epävirallisten tietojen mukaan 80%:iin Maan kokonais Bruttokansantuotteesta. Sillä alueella ei luulis olevan sen alan työttömiä osallistujia ;)



Epäilyttää kyllä sotkeutua portugalilaisten bisnekseen. Voiko ne vetää vaikka turpiin.

Onhan siinä tietty omat riskinsä., mutta kun on jonkinlainen lähitaistelukoulutus. (Tapellut kaljatuopin omistamisesta lähipubissa)., niin eikös siinä jotenkin pärjäile?



Iskujenvaihtoa WC-Tiloissa !

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: postman - 07.02.10 - klo:16:39
Vai niin.., elämäsi tuntuu olevan vähän niinkun James Bondin arkipäivää. Kumma kyllä kun mokasit ton Taistelukaasujutun. Pitäisi olla kunnon Kontaktit ja yhteysmiehiä.

Ei pidä itse olla joka paikan höylänä. Toki sinulla on kovaluisia kavereita., jotka myös napsivat solisluut poikki kuten niks naks hammastikun.

Itse ainakin olen hakeutumassa myös noihin agenttijuttuihin mukaan., niissä on hyvät liksat. Turvamiehenä aion käyttää poikaani. On ollut mukana Han Moodossa ja Karatessa 18 v. Onko antaa vinkkejä., mitä kautta pääsee ydinporukoihin? :)



Tää homma on Jees Ja Cool ;)

Käyttämällä KIm-Jong-Iliä esikuvana. Homma toimii.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä