02.08.21 - klo:18:06

Uutiset:

Outomaa on outo maa.

se ryssii sittenkin

Aloittaja Armas Ryssiväinen, 17.12.15 - klo:14:05

« edellinen - seuraava »

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tiistai

Niin mullakin, kuin on melkein kaikilla naisilla... ;)

"Live from the heart of yourself. Seek to be whole, not perfect." - Oprah Winfrey

Armas Ryssiväinen

kyllä mä sielultani ja taidoiltani olen soittaja - jo nuorna ammattimuusikoksi kosittu - on värkeissä siks varaa.
mutta enpä totta pitänyt häävinä leipäpuuna kun ympärilleni kattelin.

Teinkö oikein? en ole varma.

Mjulkku

Pjerkele!
Minäkin syvällä sisimmässäni olen rumpali, mutta kannujen ääreen asettuessani, meinaa kaikki tahto kadota...

Laulu kuitenkin onnistuu.... Jopa hyvinkin.... joidenkin mielestä....

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Mjulkku - 03.03.16 - klo:18:18
Pjerkele!
okei.

Mullon aina pahvit huja-haja; joku mua sitt opasti miten laulajat pitää ne kansiossa, ja jopa numeroituna! että sujuu.
No mä loihi sanomahan, että mä taas osaan laulaa, vaikka järjestys voi ollakin mitä sattuu.
Se on upea kokemus ottaa yleisö laulullaan ja soitollaan, ja antaa sille kaikkensa stagella että niillä olisi hieno yö. Syntyy ykseyskokemus.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 04.03.16 - klo:09:15
Pjerkele!
okei.

Mullon aina pahvit huja-haja; joku mua sitt opasti miten laulajat pitää ne kansiossa, ja jopa numeroituna! että sujuu.

Oot sä sitte semmonen, mikä "laulaen tulee, se viheltäen menee" tyyppi ?

Mullon yks poika, meiän kuopus, vaikuttaa samanlaiselta, räpsyttelee skittaa ja aina laskujen maksut sikin sokin ?

Suti

kaikkihan on maksettava eikös juu, mitä tässä maailmassa velkaantuu
päivä kerrallaan

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 04.03.16 - klo:09:15

Se on upea kokemus ottaa yleisö laulullaan ja soitollaan, ja antaa sille kaikkensa stagella että niillä olisi hieno yö. Syntyy ykseyskokemus.

Uskon ilman muuta, mutta pitää myös osata. Itsellä on unohtumattomat traumat kansakoulun yksinlaulukokeista Luokan Edessä, kun ei osaa laulaa sitten alkuunkaan enkä tarkoita sillä ääntä vaan lahjattomuutta.. jotain vikaa kai aivoissa tai korvissa .. jännitin niitä viikkoja etukäteen  :-[

"Live from the heart of yourself. Seek to be whole, not perfect." - Oprah Winfrey

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 05.03.16 - klo:09:49
Uskon ilman muuta, mutta pitää myös osata. Itsellä on unohtumattomat traumat kansakoulun yksinlaulukokeista Luokan Edessä, kun ei osaa laulaa sitten alkuunkaan enkä tarkoita sillä ääntä vaan lahjattomuutta.. jotain vikaa kai aivoissa tai korvissa .. jännitin niitä viikkoja etukäteen  :-[

Tuollaisia kokemuksia minullakin oli kansakoulun alaluokilla. Minä ja pari poikaa jouduttiin jäämään seisomaan sinne luokan eteen, kun me ei ollenkaan laulettu. Meidän piti sitten vuorollaan laulaa lopuksi, kun kaikki muut olivat oman osuutensa suorittaneet. Ei lähtenyt ääntä millään kurkusta, jotain pientä pirinää pakosta. No, onneksi sitten oppikoulussa opettaja säesti kovaäänisesti pianolla ja ääneni sovittautui pianon äänten sekaan niin hyvin, että opettaja sanoi, ettei se varmaan ollut tarkoitettukaan kuultavaksi. Antoi kuitenkin kasin. Numeroon vaikutti kuitenkin myös musiikin teorian koe, josta sain hyvän numeron. Sitä ennen mulla oli aina ollut kutonen. Vapaaehtoista musiikkia en valinnut oppikoulun ylemmillä luokilla. Ehkä se on ymmärrettävää... :P Ihailen kyllä muiden laulutaitoja ja käyn konserteissakin mielelläni.

Tiistai

Kohtalotoveri! Kyllä minä yritin täysin tietäen, ettei siitä mitään tule. Onneksi se oli vain laulussa, koska sama ope oli tietämättäni kirjoittanut vanhemmille, että pitäisi muuttaa yhteiskouluun. Meillä oli kyläkoulussa vain opettajapariskunta koko koulua varten.. siis vain ekaluokkalaisilla oli maatalossa vuoratussa salissa oma ope Siiri. Yhteiskoulu oli maksullinen ja paljon rahaa suurperheen esikoiselle, mutta onneksi sain puolet alennusta, kun isä oli sotainvaliidi.

Siellä ei sitten ollut laulukokeita. Muistan kuorolaulua ja että kanttorin tyttö oli luokallani ja eturivissä ja miten säälitti, kun isä katsoi kriittisen vihaisesti tyttöään.. noissa kuorolauluissa olin vain laulavinani  8) Silti sain kanttorilta musiikin teoriassa 9,  riitti kai kun oppi nuotit.

karpalo

Kutosen/seiskan laulaja minäkin olin kansakoulussa ja oppikoulussa.

Ei ollut hauskaa ollenkaan "esiintyä", no, onneksi olin taas hyvä piirtämään, se korjasi hieman itsetuntoa.