Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Oudot elokuvat

Aloittaja Eugen, 26.09.07 - klo:17:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

pulsaattori

.
Niinpä. Edellinen sukupolvi oli oikeassa sodassa ja ne on ihan hiljaa.
Juttuja ei irtoa vaikka kerjäisi.

AveLazio

Mun ikäluokkassani on vain palkkasotureita, dogs of war. Meitä on vähän. Tunnetko jonkun toisen lisäkseni? Et...

Olen siitä vähän ylpee, joo. Mutta koska haavoituin pahasti - olis saanu jäädä käymättä.

Sen jälkeen olen ollut humaaninen ihmiskunnan palvelija.

Miksi sinäkin vittuilet sotimisestan (kuten laukkanen..)i. Se oli aika pientä. Ja siitä on 40 vuotta.

Ystävällisesti sinun
At a narrow passage there's no brother, no friend

Patu

Tunnettu palkkasoturi on Carlo Casagrande, tunnetun turkulaisen arkkitehdin Benito Guglielmo Giovanni Casagranden poika.

Tiistai

#183

Tunnetun arkkitehdin poika..  miksihän parempiosaisten pojat lähtevät seikkailemaan.. meillä karuhkon lapsuuden kokeneilla oli ensisijalla nopea ammatin hankinta ja säännöllinen palkka.  


Vanhoista mieleen jääneistä elokuvista yksi on ehdottomasti Roman Polanskin Rosemary's Baby. Nuorena naisena se oli kamalaa katseltavaa, ei edes muka-mukaviin naapureihin voinut luottaa..
Ensimmäinen elokuvateatterissa näkemäni leffa oli Samson ja Delilah, historiallinen mestariteos, suu auki sitä katseltiin kaverin kanssa, oltiin jotain 12 v :D

pulsaattori

.
Karmein elokuva  mitä olen nähnyt on apinain Tarzan. Olin kai 6v ja jouduin poistumaan elokuvateatterista kun villi-ihmiset hyökkäsivä. Ja ihan kohti!.  7,5  v vanha veljeni väitti että hän lähti minun takia mukaan.


emma

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 30.08.11 - klo:12:04
Älä kitise minulle kukkahattu! Kaikkihan me ollaan sodankäyneitten lapsia.

Mut sinä olet varmasti sivari. Ja pelkäät sotilasta. Laita se tutti suuhun nyt......

Hei AveLazio,
Voisit suoraaan ilmoittaa kirjoittavasi höpöjä tai jättää ne höpöt jutut kirjoittamatta. Jos pystyt jättämään seuraavista sadasta viestistä sanat 'kukkahattu', 'sivari', 'veteraani', 'sota' ja 'siviili', niin saat papukaijamerkin.

Ei sinua kuitenkaan kukaan usko.

AveLazio

#186


Hei emma!



Ja mitäs sinä nyt et sitten usko minusta? Voivoivoi.....
At a narrow passage there's no brother, no friend

emma

Että pystyisit. Väärässä olin.
Saat sinä jo pienen tipumerkin. Ei löydy jutuista sivaria eikä kukkahattua pitkään aikaan.

Tiistai

#188
Sain lainaksi Timo Koivusalon 5 leffan boksin.  Koska tykkään epätavallisista inhimillisistä tarinoista katsoin ensimmäisenä Kaltevan tornin siksikin,kun muistan lukeneeni suosittelevan kritiikin siitä. Dialogit oli hauskoja ja varsinkin pääosissa hyvät näyttelijät. Onko muutkin katselleet?

Tragikoominen, hyvä, mutta jotenkin itse sairaus ei oikein .. en tiedä. Ehkä häiristi, kun en pysynyt nopean puheen mukana (vaikka itse puhunkin nopeasti).. vähän ruosteessa. En ole koskaan RL ollut tekemisissä aidosti mieliairaiden kanssa. Tuli mieleen välillä amerikkalainen elokuva Rain Man, joka minusta oli mestariteos ja molemmat pääosien esittäjät olisivat ansainneet Osacarin, eikä vain .. Justin Hoffman.

En tiedä, pitäisi katsoa toiseen kertaan..

AveLazio

Oi, minä mielisairaitten kanssa niin paljon töissäni olen ollut. Ja tiedän, että on äärettömän vaikeata tehdä elokuvaa hulluista. Epäaitoa tulee.

"Unelmien sielunmessu" tavoitti jotain todellisuudesta. Onko joku tääl sen nähnyt?

"Rain Man" oli aika aito. Mut esim. "Yksi lensi yli käenpesän" on täyttä kuraa.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä