Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Roswellin tapaus

Aloittaja THL tiedottaa, 24.09.10 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 24.09.10 - klo:12:46
Tämä aloituskysely liippaa niin läheltä "JukriSWorld"´iä, joten luovutan soonvooron sille osastolle.

Niin, no tässä mielessä:
Lainaus käyttäjältä: se - 24.09.10 - klo:11:33

Pääkysymys: Miksi uskoisit kaiken maailman valheita?


Kuka meistä uskoo Jukriksen juttuja(kaan)?


Ja nyt sitten teille helvetin paukapäille:

Tämä Roswell ei ole mun juttuni.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Ässä mainitsee keskilännen ilmalaivat  1800-luvulla.

Säikähdin, miksen minä tiedä niistä mitään.

Ensinnäkin niitä  oli aivan vuosisadan lopussa ja todistajia oli  tuhansia ihmisiä.
Jos jaksaa lukea wikipedian puoliväliin, selviää että ne olivat lehtimiesten pilailua.
Käytettiin trikkikuvia ja todistajalausuntoja.

Näin syntyyy historiaa.

S

Noita ufojen esimuotoja esiintyy historiassa muitakin. Tietojeni mukaan ainakin 30-luvulla ihmeteltiin kummituslentokoneita, aaveraketteja, yms. Jo toisen maailmansodan aikoihin ennen Roswellia lentäjät näkivät taivaalla tunnistamattomia lentäviä valopalloja, jotka olivat aivan selvästi joidenkin mielestä sen aikaisia ufoilmiöitä, vaikkakin tuo käsite UFO= unidentified flying object, eli suomeksi - lentävä lautanen keksittinkiin vasta sodan jälkeen.

- Muistelisin jossain yhteydessä törmänneeni myöskin tietoon että; että muuan Teksasilainen maanviljelijä käytti mahdollisesti jo 1800-luvun loppupuoliskolla nimitystä lentävä lautanen UFO;sta kertoessaan. Joten on noita oman aikansa ufoilmiöitä ollut ainakin erilaisten kertomusten mukaan kiistämättä ennenkin. Ihminen on siis kautta historian yrittänyt selittää itselleen taivaalla näkemiensä eriskummalisten esineiden alkuperää. Nyt pitää vain erottaa puhutaanko tuosta myöhemmin keksitystä UFO-sanasta, vai koko ilmiöön liittyvästä historiallisesta taustasta.

- Mitä sitten tuossa hieman edellä todistellaan että ufot ei kiinnosta, 'ei ole mun juttuni'- mutta kuitenkin ilmiöön otetaan innokkaasti kantaa avaamalla erillinen ketju sitä varten. Aika ristiriitaista toimintaa edustaa tälläinenkin ajattelutapa kaiken kaikkiaan. Jos minua ei jokin asia hetkauta, niin jätän siihen kommentoimatta - vielä vähemmän alustan siitä mitään keskustelua!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Eugen

Lainaus käyttäjältä: QUITO - 24.09.10 - klo:14:19
.
Eihän enkelimyytillä ole mitään tekemistä ufojenkanssa. Enkelit ovat jumalien sanansaattajia.
Ei raamatussa mitään ufoja ole.


Raamatussa on vaikka kuinka paljon tapauksia, jotka voitaisiin tulkita ufo-havainnoiksi. Palava pensas puhuu Saulille. Jeesus nousee Taivaaseen (avaruusalukseen). Enkeli ajaa tulisilla vaunuilla taivaalla.
"Aye, caramba!"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 24.09.10 - klo:15:09
Tämä Roswell ei ole mun juttuni.

Onneksi ei ole, hetken jo luulin, Oletko menossa JukriSworld´in mannekiinikouluun., kun otit tuollaisen aiheen esiin.

Hyvä, että olet vielä oma hyvämuistinen jääräpää. Muuten tämä koko homma täällä pyörisi Arvaamattomien ja Uskomattomien ja täysin ihmisille Käsittämättömien tapahtumien puimisessa.

Onneksi ei Roswell ole sun juttusi.

AveLazio

Roswell ei ole minunkaan juttuni - enkä ajatellut sen olevan Se:nkään juttu.
En ylipäätään usko, että maapallolla olisi visiteerannut ET-avaruusaluksia. Noi sikarit ja lautaset ja läntit viljapellossa.... Voivoi.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä