Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Puoluekentät suuren murroksen edessä?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 25.10.10 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Patu

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 08.02.11 - klo:18:06

Uskonnoista vielä sen verran, että Jeesus on muslimeille profeetta eivätkä he piirtäisi hänesta pilakuvia kulkukoiran hahmossa  ::)

En minäkään jaksa valistaa, mutta väitän yhä että esim. uskontunnustusta eivät muslimit hyväksy. Jeesus ei ole Jumalan Poika eikä istu kenenkään Jumalan oikealla puolelle.  Eikä meidän kirkoissamme lueta että Jeesus on Allahin profeetta, tosin en ole aikoihin käynyt kuulemassa.
En sitten tiedä mikä sinun mielestäsi on kristinuskon ydin.
Islamista puhuttaessa ei saa unohtaa shariaa, sitä puolta islamista että se ei ole vain uskonto vaan myös järjestelmä yhteiskunnan hallintaan.

Tuota koirajuttua en tässä yhteydessä ymmärrä, ja kun en ymmärrä ymmärrän vaieta.

Tiistai

#141
Missä Patu oli, kun tuntematon ruotsalainen kynän taitaja piirsi sananvapautta edistääkseen pilakuvia profeetta Mohammedista kulkukoiran muodossa? Nyt mies on maailmankuulu lautapinojen kasaaja, joita kutsuu taiteeksi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lars_Vilks_Muhammad_drawings_controversy

Yksi niistä kuvista http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/47/Muh-hund-original-rondellliten.JPG
Jokainen meistä osaisi piirtää paremman koiran.

Sharia on 1400-1300 vuotta sitten käytännössä ollut laki, jota ei noudateta läheskään kaikissa muslimimaissa ja muissa VAIN perheasioissa kuin perintö- ja avioeroasioissa.. (ja tuota käytäntöä yritetään ujuttaa myös länsimaiden lain ohelle esim. Britanniassa).  Käsiä ei hakata, kivitystä ei mainita Koraanissa.. Raamatussa kylläkin :)).. Mutta kyllä muutamassa maassa S.A. etunenässä eikä edes kungingashuone kykene tekemään sille mitään, koska uskonnonvartijoille on tullut niin paljon valtaa, ettei sitä voi enää peruuttaa.

Varoituksen sana tässä paikallaan.. apu sieltä ei tule ilman ehtoja. Myös opiskelijat, joita haetaan sinne stipendeillä opiskelevat pääasiassa shariaa.




Patu

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 08.02.11 - klo:19:49

Missä Patu oli, kun tuntematon ruotsalainen kynän taitaja piirsi sananvapautta edistääkseen pilakuvia profeetta Mohammedista kulkukoiran muodossa?


Liittyykö tuo jotenkin siihen että eri uskonnot ovat perimmältään samoja? En ymmärrä.
Missä itse olit, tuskin olit lähempänä piirtäjää kuin minä?

Sharia ja hudud-rangaistukset on vielä käytössä muslimimaissa. Suomessa esitti perustuslakivaliokunnan puhenjohtaja että olisi tutkittava voitaisiinko Suomessa ottaa sharia käyttöön muslimeille.
Mainitaan kivitys tai käsien pätkiminen Koraanissa tai ei, löytyy muslimimaita - tuli nyt mieleen Iran, Nigeria, Pakistan- joissa kivityskäytäntöä noudatetaan.
On kivitystä harjoitettu myös kristinuskon piirissä, mutta ei satoihin vuosiin.

Tiistai

#143
Lainaus käyttäjältä: Patu - 08.02.11 - klo:20:06

On kivitystä harjoitettu myös kristinuskon piirissä, mutta ei satoihin vuosiin.


Paljonko on satoja vuosia?  Onko 260 vuotta (Euroopassa) monta? Jotkut kansat laahustavat vielä perässä. 

Kivillä tappaminen on humaanimpaa kuin elävältä polttaminen tai hengiltä kiduttaminen Uskonnon nimissä. Itse valitsisin ensimmäisen, jos olisin noita.

Hengiltä kidutetaan vielä tänä päivänä mitä sivistyneimpien ihmisten toimesta... Onko sähkötuoli jo viety museoon ja tehnyt tilaa myrkkyletkuille kaikkialla?

Ei viitsisi tuoda tähän joukkotuhoaseitakin, joita ei todellakaan ole kehitelty kehitysmaissa..

karpalo

#144
Lainaus käyttäjältä: Patu - 08.02.11 - klo:20:06
Sharia ja hudud-rangaistukset on vielä käytössä muslimimaissa. Suomessa esitti perustuslakivaliokunnan puhenjohtaja että olisi tutkittava voitaisiinko Suomessa ottaa sharia käyttöön muslimeille.

Voisiko vastavuoroisesti pohtia esim. Somaliassa, jotta siellä noudatettaisiin suuomalaisille Suomen lakeja? Samoin Tunisia, Iran, Marokko jne.

Olisi hyvä kuulla, että vastavuoroisesti noiden maiden "Parlamenttien" perustuslakivaliokunnissa pohdittaisiin ystävällismielistä tapaa antaa ulkomaalaisille heidän omat lakinsa käyttöön visiitin ajaksi.

Patu

Mitä Tiistai haluaa todistaa?

Ovatko sähkötuolit, polttamiset, joukkotuhoaseet jotain sellaista jolla voidaan perustella ja puolustaa shariaa ja hudud-rangaistuksia (luettelepas Tiistai hudud-rangaistuksia ettei tule puolueellista esitystä.)
Joukkotuhoaseitakin muslimimaat haluaisivat mutta ei osaaminen vielä riitä. Kunhan Iran ja Pakistan sellaiset saavat on maassa varma rauha ja rakkaus taattu.



AveLazio

Demokratia arabimaassa on vielä mahdottomampi kuin demokratia Venäjällä. Sitä ei edes osata haluta noilla alueilla... ::)

Kivittämiseen olen perehtynyt, vaikken itse ole mennyt katsomaan. Tilaisuuksia on ollut tarjolla. Kivitettäessä uhria ei tapeta. Häntä kidutetaan n. nyrkinkokoisilla kivillä, kunnes hän menee tajuttomaksi. Sitten hänet viedään pois ja ammutaan.

Pahat ihmiset pitää tietysti tappaa. Niin kuin rikkaruohot kitketään porkkanamaalta. USAn sähkötuli ja myrkkyruiskeet ovat ihmisrääkkäystä. Venäjällä tuomittu pannaan kontilleen lattiakaivon ylle ja häntä ammutaan kolmasti niskaan. Armollista.

Älkääkä vaan kukaan sanoko, että lapsen raiskaajamurhaajaa ei saisi teloittaa.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

Suomessa ei ole kuolemantuomiota, koska se on liian armollinen tuomio.

Elinikäinen vankeus on paljon pahempi kuin kuolemantuomio.
Ei pelkästään siksi, että jo muinaiset Eqyptiläiset tajusivat että oikea elämä alkaa vasta kuoleman jälkeen,
vaan myös siksi että elämä on kidutusta jos ei ole vapautta.

Siksi elinikäinen on kidutusta, ja vielä parempi kidutus olisi fyysinen kidutus tai helvetti, mutta valitettavasti ne ovat kiellettyjä ihmisoikeuksia ajavien instituutioiden takia, jotka itse asiassa ajavat ihmisten epäoikeuksia, mutta heillä ei riitä äly tajuta sitä itse.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 08.02.11 - klo:22:31

Älkääkä vaan kukaan sanoko, että lapsen raiskaajamurhaajaa ei saisi teloittaa.

Kuolemantuomioita jaettiin Suomessa viimeksi sodan aikana. (Korjatkaa, jos olen väärässä.)

Miksi sivistyneet ihmiset ovat luopuneet kuolemantuomiosta?

Syitä on useita. Eräs tärkeimmistä on se, ettemme koskaan tuomiota antaessamme voi olla varmoja, ettei kyseessä ole ns. oikeusmurha.
Olen useamman kerran lukenut uutisen, jossa kerrotaan syyttömän vapautetun vankilasta. Ei siitä ole kuin muutama päivä, kun lehdestä luin, miten pitkän vankeustuomion istunut murhasta tuomittu vapautettiin dna-tutkimuksen perusteella.
Heh, menepä kaivamaan hautoja auki.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä