Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outoja testejä

Aloittaja Aakku, 19.10.07 - klo:17:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perjantai

Tälläinen minä olen

Olet ulospäin suuntautuva käytännöllinen ajattelija. Ihmistyyppisi hallitsee tutkimisen ja syy-vaikutussuhteeseen perustuvan analysoinnin. Teoria, perinteet tai tunteet eivät haittaa analyysiasi. Jos elämästä tulee liian tylsää, luot jotakin uutta toimintaa. Olet ongelmanratkaisija, jolta löytyy välineet tilanteeseen kuin tilanteeseen. Nautit neuvottelutilanteista. Sinulla on järkiperäinen ja järjestelmällinen lähestymistapa kaikkeen, olipa kyse sitten puutarhanhoidosta, auton korjaamisesta, riidan ratkaisemisesta tai suuryrityksen organisoimisesta. Fantasiat ja abstraktit ideat eivät mene läpi sinulle. Olet spontaani, kilpailuhenkinen ja antelias. Teet työstä peliä, ja sovellat joukkueurheilun malleja kaikkiin ihmissuhteisiisi, jos mahdollista. Tiimityö on mielestäsi parasta. Vaikkakin olet karismaattinen, älykäs ja viettelevän avoin, sinua saadaan harvoin kiinni syvien tunteiden ilmaisemisesta. Jos elämästä tulee liian monimutkaista, ja sinuun kohdistetaan vastentahtoisia velvoitteita ja odotuksia, lähdet mieluummin pois koko tilanteesta.

Ekstrovertti --------*------------ Introvertti
Käytännöllinen ----*---------------- Intuitiivinen
Ajattelija --------*------------ Tuntija
Impulsiivinen --------*------------ Harkitsija

Tuo on sitten ihan totta  :lol:

Ztara

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Perjantai

Meille taitaa Rapen kanssa tulla samanlaiset CV:T  :wink:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Meille taitaa Rapen kanssa tulla samanlaiset CV:T  :wink:

Voi olla, mutta tähän katseeni kohdistui erityisesti :

Käytännöllinen ----*---------------- Intuitiivinen

Minulla oli suurinpiirtein päinvastoin, jotta kun lähdemme ensikesänä sinne maalle, saartamme valtaamaan, minä hoitelen ideointia ja sinä toppuuttelet käytännön ihmisenä --> lopputuloksesta voi tulla ihan toimiva luomutila :P

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Herää vain kysymys, että kuka on pätevä tekemään määrittelyn negatiivinen/positiivinen ?

Lainaus käyttäjältä: "Indiaani"ps. mutta huomatkaa olen enemmän ajattelija kuin Aakku  :D

Sinä siirsit sitä asteriskia kaaviossa :P

Minulla onkin näin : Ajattelija -*-----------------*- Tuntija

Siellä olikin kaksi asteriskia  :roll:

Enkäpäs! Aakku huijaa, Aakulle ei koskaan riitä yksi asterixi, aina pitää mennä kaikien obelixien läpi.

Onhan tässä testissä kaikki, mutta selityksissä ei vain ole kerrottu jokaisen luonteenominaisuuden kaikkia puolia ja niitähän löytyy. Ihminen vain suhtautuu kaikkiin sanoihin itselleen positiivisella tavalla.

Esim.
Ajattelija: Ihminen, joka pystyy loogisesti päättelemään asioiden tilan ja näkee niiden funktion. Hän ei huomioi toisten tunnetilojen vaikutusta kyseiseen asiaan. Ihminen joka tekee helposti päätöksiä ja lähtee liikkeelle vallitsevien tosiasioiden perusteella. Ajattelijalle ystävyyssuhteet eivät ole helposti saavutettavia, mutta useammin kestäviä koska häneen luotetaan.

Tuntija: Ihminen joka tunteidensa avulla pystyy hyvin aistimaan tilanteita ja mihin niiden suhteen ollaan menossa. Ihminen joka osoittaa tunteensa ja on siten toisten yhteydessä ja levittää tiettyjä tunnetiloja. Ne voivat olla iloisia ja rakastavia tai päinvastoin voivat aiheuttaa agressioita ja riitelyä. Ihminen joka helposti kieltää pinnalla näkyvän logiikan, niiden syy-seuraussuhteet ja on vakuuttuneempi pinnan alla olevista tekijöistä. Ihminen joka löytää helposti ystäviä, mutta toisaalta hän myös menettää heitä helpommin tunteidensa muutostilojen vuoksi. Tuntija tekee päätöksiä ja lähtee liikkelle ilman vakuuttavia pinnalla näkyviä tosiasioita. Hän saattaa saavuttaa päämääränsä tai ei siinä onnistu. Tärkeintä on toiminta.

....Mutta kumpaan nämä kuuluvat?
Ihminen joka ajattelee loogisesti ja huomioi toisten tunnetilojen vaikutuksen ja käyttää niitä hyväkseen päästäkseen loogisesti päämääräänsä. Ihminen jolla on voimakkaat tunteet, mutta joka pystyy logiikkansa avulla hillitsemään ne ajoissa ja käyttämään viisaasti voimavaroina.

Ovatko he hitlereitä, kandheja ja äititeresoita?

Aakku, jos pistän yhden asterixin keskelle janaa, niin onko se lähempänä hitleriä kuin jos molemmissa päissä on obelixi?

Indigo


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Enkäpäs! Aakku huijaa, Aakulle ei koskaan riitä yksi asterixi, aina pitää mennä kaikien obelixien läpi.

Niin kai, mutta nyt minä ihan ... :oops:

Lainaa....Mutta kumpaan nämä kuuluvat?
Ihminen joka ajattelee loogisesti ja huomioi toisten tunnetilojen vaikutuksen ja käyttää niitä hyväkseen päästäkseen loogisesti päämääräänsä. Ihminen jolla on voimakkaat tunteet, mutta joka pystyy logiikkansa avulla hillitsemään ne ajoissa ja käyttämään viisaasti voimavaroina.

Ovatko he hitlereitä, kandheja ja äititeresoita?

Sanoisin, että toisten ihmisten hyväksikäyttö omien päämäärien edistämiseksi viittaa enemmän sinne Hitlerin suuntaan, tai Stalinin ... ja onhan näitä historiassa aivan liikaa. Äiti Teresa luultavasti teki jälkimmäisellä tavalla, eli valjasti omat kykynsä voimavaroiksi auttamaan toisia ihmisiä.

LainaaAakku, jos pistän yhden asterixin keskelle janaa, niin onko se lähempänä hitleriä kuin jos molemmissa päissä on obelixi?

Indigo

Minusta ei ole - Hitler valjasti oman älykkyytensä manipuloimalla kansallissosialistien kantajoukon tukemaan omia tarkoituksiaan. Ei sellaiseen massamanipulointiin hullu tai tyhmä pysty ... taustalla oli kuitenkin peruskieroutunut mieli [kuten kaikilla diktaattoreilla]. Ja siinä kaaviossa on joka kohdassa toisessa päässä obelixi ja toisessa päässä asterixi - Sinusta tulisi, ellen kovin pahoin erehdy, ennemmin Äiti Teresa kuin Hitler ... jos nyt näistä ääripäistä pitää valita - ole mielummin kuitenkin ihan tavallinen Indigo ... sellainen, minä olemme sinut oppineet tuntemaan :)

P.S. Tuo väri on kohdassa "Fontin väri" määritelty indigoksi - tämä on sininen ... tai no, millaisena näkyy, riippuu näytön asetuksista, mm. värilämpötilan asettelusta. Omassa näytössäni on valittuna likimain luonnonvalon [aurinko] värilämpötila.

P.P.S. Olen lukenut Hitlerin "Taisteluni"-kirjan suomennettuna ... sisulla, koska teksti on pääosin äärimmäisen kuivakkaa, mutta sitä ihmettelin aikanaan, että sitä ei otettu muualla kovinkaan vakavasti - sehän on toimintasuunnitelma ... H. kertoo tismalleen, mitä tekee kun pääsee valtaan ... teki, ja vähän enemmänkin.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Voi olla, mutta tähän katseeni kohdistui erityisesti :

Käytännöllinen ----*---------------- Intuitiivinen

Minulla oli suurinpiirtein päinvastoin, jotta kun lähdemme ensikesänä sinne maalle, saartamme valtaamaan, minä hoitelen ideointia ja sinä toppuuttelet käytännön ihmisenä --> lopputuloksesta voi tulla ihan toimiva luomutila :P

Tai sitten minä hakkaan ne  koko vuoden halot, ja sinä vaan suunnittelet sitä  :?

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Tai sitten minä hakkaan ne  koko vuoden halot, ja sinä vaan suunnittelet sitä  :?

:lol:  Äläkäs liiottele siinä - kyllä minun käsissäni kirves pysyy, vaikka alkaisinkin halonhakkuun aikana miettimään erilaisia vaihtoehtoisia työtapoja -> Tällaisella käy homma vikkelään :



Halkaisukone Split 500
ÄLÄ TURHAAN REHKI - OSTA SPLIT 500 !
-220V
-patentoitu kahteen suuntaan halkaiseva toiminta
-4t- ja 5t toiseen suuntaan
-max. pölli 50 cm
-paino 45 kg
Siirrä ostoskoriin tai soita 0400-539 754.
Toimituskulut sisältävät kotiinkuljetuksen Transpointilla

http://www.glanspower.fi/products.php?g1=c034fc

Tuosta kun otamme mallia ja kytkemme koneen toimimaan tuulimyllyllä, niin a'vot :P

P.S. Älä vielä soittele ja tilaa - pitää ensin saada se saari tai vastaava paikka haltuun...

Eugen

Ekstrovertti   ----------------*----   Introvertti
Käytännöllinen   ----*----------------   Intuitiivinen
Ajattelija   ----*----------------   Tuntija
Impulsiivinen   ----------------*----   Harkitsija
(mppm)
Vastaustesi perusteella seuraava luonnehdinta kuvaa persoonallisuuttasi
Olet hiljainen, vakava, vastuuntuntoinen, kärsivällinen, konservatiivinen, lojaali ja vankkumaton. Pidät yllä yhteiskunnan järjestystä ja instituutioita. Olet vankkumaton kuin kallio, ja omaksut helposti isällisen tai äidillisen roolin, sekä perheessä että työpaikalla. Sinulle soveltuu ammatiksi poliisityö, yhteiskunnan virka, opetustyö sekä rahoitusala. Sovellut myös politiikkaan ja liike-elämään. Parhaiten olet kotonasi byrokraattisissa organisaatioissa, koska mielelläsi toimit sinulle kuuluvan roolin mukaisesti, olitpa sitten johtaja tai johdettava. Ihmistyyppisi toimii parhaiten töissä, jotka edellyttävät tarkkaa kirjanpitoa ja raportointia. Kaltaisesi ihmiset pitävät yhteiskunnan toiminnassa, ja vaalivat lakeja, aikatauluja ja toimitapoja, ja tuovat vakautta ympärilleen. Arvostat kovaa työtä, rehellisyyttä, kohteliaisuutta, täsmällisyyttä ja uskollisuutta perheelle, ystäville ja yhteiskunnalle. Sinulla on taipumus vastustaa tarpeettomia muutoksia, ja useimmat uudet ideat ovat sinulle häiritseviä.
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Olet hiljainen, vakava, vastuuntuntoinen, kärsivällinen, konservatiivinen, lojaali ja vankkumaton. Pidät yllä yhteiskunnan järjestystä ja instituutioita.

Nonni - Eukkahan on synnynnäinen "tiimliideri" tännekin :) Jos jengi alkaa liikaa häröilemään, vihmot porukkaa iisopinoksalla ...

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä