Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kiusaattiinks sua Tampereella?

Aloittaja PusiSusi, 06.11.10 - klo:06:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PusiSusi

Ei se ollut vitsi, mä olen ainakin fani, klubi vaan pitäisi perustaa. Tampereella on monia mestoja kerhotiloiksi, tämä tarina on totta: Kun olin melkein teini-ikäinen, Teppo Nättilä oli myyjänä Original Records:issa, (Ransun poika, muusikko). Hän piti myös kantri-iltoja Kuninkaankadun Laukontorin puoleisessa päädyssä.

THL tiedottaa

Huvä on, perustakaa pois vaan se klubi!

En oo kyllä sit yhtään varma, et olenko läsnä... kato, kun en pidä yhtään minään niitä poppoita, jotka hyväksyy mut mukaan.    :D

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

PusiSusi


THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

#14
Lainaus käyttäjältä: PusiSusi - 06.11.10 - klo:12:36
Tää on vissiin vähän niinku THL Tied... eikun suokkis fan club ;D

Kun Outomaan  tyypit ovat suunnilleen manselaisia, klubin voisi perustaa. Siitä voisi samalla tehdä sen Mode-Kolleegion, joka pohtii, mitä järkeä on eräiden outomaalaisten kirjoituksissa.  Koska meetingissä tulee elekileli mukaan, saatte iloa 900% enemmän kuin pelkästään lukemalla. Uskon että outomaan kirjoituksissa  elekieli olisi luettuna 90% viestinnästä.

Julkris sudettisavolaisena pitää jättää ulkopuolelle, koska kyllä savolaisten kanssa menee hämäläisten hermot. Turha yrittää.
Jukrista ei pysäytä mikään, ellei avaruus kaareudu rullalle.

Sini

Minä asun 'pääkaupunkiseudulla'. Ja pois en muuta. Koti on radan varrella; viuh! Alkuviikoksi luvattiin lumimyräkkä ja se tarkoittaa näillä kulmilla n. 80 peltikolaria. Aina joku bussikin ojaan ajaa. Mutta juna rulettaa.

Kun astuu Tampereen asemalle, niin vastaan tuulahtaa aivan erityinen lämmin ja persoonallinen atmosfääri. Mutta siitä huolimatta en muuta Tampereelle.

Olen löytänyt kotini.
Tai kotini on löytänyt minut.

AveLazio

Tervetuloa Manseen, Letti. I'll be Your guide anytime.
At a narrow passage there's no brother, no friend

mrsFox

Oletteko muuten pitäneet koskaan yhteisiä tapaamisia, outomaalaiset? Useilla foorumeilla on ajoittain miitinkejä eri teemoilla. Toki osa ihmiistä haluaa säilyttää anonymiteettinsä, mutta miitinkejähän voi aina järjestää julkisiin paikkoihin ja esittäytyä voi nimimerkillä.

En muista olisiko kukaan uskaltanut vetää Kettulan emäntää hännästä Tampereella... no juu, yksi nyssekuski lähti kerran pysäkille jäätyäni niin vauhdikkaasti liikkeelle, että roiskaisi öljyiset kurat päälleni. Siinä meni tovi pyyhkiessä herkkää nahkaa mietoon Fairy- liuokseen kostutetulla rätillä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä