Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ne PIENET erot

Aloittaja rapevainaa, 05.11.07 - klo:22:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa


THL tiedottaa

Niin, kumpi saa enemmän aikaiseksi? Tuhoa.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Eugen

Tuo kuvan nainen selvästi, ei risun risua enää pystyssä taustalla....  :?
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

Joo, nainen hakee puut jostain viiden kilometrin päästä. Harvesteri tekee samassa ajassa viiden hehtaarin aukon...
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "se"Niin, kumpi saa enemmän aikaiseksi? Tuhoa.

Kyse on töiden rationalisoinnista.

Nainen tekee tarvepuut yhdelle perheelle.  Samalla ajalla ja vaivalla Harvesterimies telee tarvepuut sadalle perheelle. Niissä perheissä naisten ei tarvitse tehdä puutöitä.

Perjantai

Kyllä tommoset pöllit myydään yhtiöille,varsinkin kun puun hinta on aika kivoissa lukemissa.
SItten hakkeiksi loput.Paitsi pienmetsänomistajat,jotka kerää ne ns. hakkeet polttopuiksi....ja siinä kyllä AW naisillekin riittää mukavaa hyötyliikuntaa :roll:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Kyllä tommoset pöllit myydään yhtiöille,varsinkin kun puun hinta on aika kivoissa lukemissa.
SItten hakkeiksi loput.Paitsi pienmetsänomistajat,jotka kerää ne ns. hakkeet polttopuiksi....ja siinä kyllä AW naisillekin riittää mukavaa hyötyliikuntaa :roll:

Näinpä juuri, mrs. Perjantai, jonka arvelen olleen myös risusavotassa :) Toissakesänä tällaista tein ja kun helle oli armoton, käväisin tiputusnesteytyksessä terveyskeskuksessa kun tuli nk. lämpöhalvaus - en muistanut juoda kuin täyssynteettistä mehua, josta ei saanut hikoillessa menetettyjä suoloja ja vintti pimeni ... tiputuksen jälkeen olin taas täydessä iskussa.

Rapen laittaman kuvan tukit ja propsit eivät päädy polttopuiksi, vaan mekaaniseen ja kemialliseen puunjalostukseen ... naisen kantamilla laitetaan perheelle ruokaa...

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Näinpä juuri, mrs. Perjantai, jonka arvelen olleen myös risusavotassa :) Toissakesänä tällaista tein ja kun helle oli armoton, käväisin tiputusnesteytyksessä terveyskeskuksessa kun tuli nk. lämpöhalvaus - en muistanut juoda kuin täyssynteettistä mehua, josta ei saanut hikoillessa menetettyjä suoloja ja vintti pimeni ... tiputuksen jälkeen olin taas täydessä iskussa.
...

Oon kyllä ollut pöllisavotassakin :wink:  Mutta enempi noissa rankahommissa...no oikeastaan niissä olen kyllä ihan joka kesä,koska meillä 4 tulipesää.
Se onkin minulle mieluista hommaa  :lol:
,eikä kannata Aakku tehdä helteellä :?

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Oon kyllä ollut pöllisavotassakin :wink:  Mutta enempi noissa rankahommissa...no oikeastaan niissä olen kyllä ihan joka kesä,koska meillä 4 tulipesää.
Se onkin minulle mieluista hommaa  :lol:
,eikä kannata Aakku tehdä helteellä :?

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki - kyllä kelpaa elellä, maalla, siellä saaressa :D

Helteellä oli pakko tehdä kun odottelusta huolimatta ei lämpötila alkanut laskemaan ja loma taas lähestyi vääjäämättä loppuaan :)

rapevainaa

Onko muutes tietoa että naiset olisivat olleet  puunkaatohommissa - ihan tasa-arvon takia ja näyttämässä työnteon mallia?  Ennen vanhaan  naiset oli raskaana solkenaan eikä siitä mitään olisi tullutkaan.

1960 vuoden postimiehen allakassa luki:" Naispuolinen postimies saa yhden kuukauden synnytysloman".
Mutta onko naispuolista metsuria? Naispuolisia tukkijätkiä kyllä oli.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä