Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Naze Aghai

Aloittaja Eugen, 14.09.07 - klo:08:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 25 Vieraat katselee tätä aihetta.

Eugen

AamuTVssä oli tämä iranilaien kirkonsponssaama turvapaikanhakija......"ne (ulkomaalaisvirasto) toimii ihan lapsellisesti, minulla on ihan hyviä syitä saada turvapaikka... olen toiminut tunnetussa puolueessa iranissa... puolueella on marttyyreja... ja on monia muitakin syitä, joita en tähän hätään muista!"
Jus joo, on mammalla todella pätevät syyt! Jokaisen työnsä kunnolla hoitavan virkamiehen pitää hylsyttää tällainen hakemus. On suorastaan törkeää, että kirkko sekaantuu virkamiesten toimintaan. Telkkarissa memmalla oli tulkki mukana, ihmettelen kuinka papit ja piispat ovat päässeet vakuuttumaan hänen vilpittömyydestään.... elekieltä? Mamma konttaa kirkossa ristinedessä, sellaista nöyryyttä ei enää suomalaisesta kirkossa kävijästä löydä.... aaah ollappa aikakone jjoka veisi kansan 300 vuotta taaksepäin... jukurit jalkapuuhun kirkkomäelle....
"Aye, caramba!"

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"

Mamma konttaa kirkossa ristinedessä, sellaista nöyryyttä ei enää suomalaisesta kirkossa kävijästä löydä.... aaah ollappa aikakone jjoka veisi kansan 300 vuotta taaksepäin... jukurit jalkapuuhun kirkkomäelle....


Totta turiset, kuomasein, totta turiset. Entisajan kirkon pykäliin ja paragraaffeihin vedoten ulottuisi se jalkapuu kirkonmäeltä toiselle, Hangosta Utsjoelle. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"

Mamma konttaa kirkossa ristinedessä, sellaista nöyryyttä ei enää suomalaisesta kirkossa kävijästä löydä.... aaah ollappa aikakone jjoka veisi kansan 300 vuotta taaksepäin... jukurit jalkapuuhun kirkkomäelle....


Totta turiset, kuomasein, totta turiset. Entisajan kirkon pykäliin ja paragraaffeihin vedoten ulottuisi se jalkapuu kirkonmäeltä toiselle, Hangosta Utsjoelle. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

sd33

Ihan oikeesti, haluaisitteko itse olla se vallansokaisema pikkunilkki joka lähettää toisen kotiin kivitettäväksi?
Jos haluaisitte niin sitten olen väärässä seurassa.
Feel free to Shake
And don´t you forget to Boogie!

Eugen

Siis, mamman väitteet häneen kohdistuvasta vainosta kotimaassa ovat 95% tod näk täyttä puppua... Noilla jutuilla minunkin tulisi saada turvapaikka Ruotsista...
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "sd33"Ihan oikeesti, haluaisitteko itse olla se vallansokaisema pikkunilkki joka lähettää toisen kotiin kivitettäväksi?
Jos haluaisitte niin sitten olen väärässä seurassa.

Enpä haluaisi - jos sellainen mahdollisuus on olemassa, annettakoon turvapaikka inhimillisyyden nimissä.

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Siis, mamman väitteet häneen kohdistuvasta vainosta kotimaassa ovat 95% tod näk täyttä puppua... Noilla jutuilla minunkin tulisi saada turvapaikka Ruotsista...

Hmmm... tähän jää se 5% mahdollisuus vielä ...

Tiistai

Liikuttava tarina, jos on täysin totta http://www.autanazea.net/nazen_tarina.html

Varmaan antaisin turvapaikan, koska vastapäätä istuvalle ihmiselle ahdingossa on vaikea sanoa ei.

Suuremmassa kuvassa kyllä valtaosa ns. omantunnonpakolaisista ovat tosiasiassa etsimässä parempaa elämää. En kadehdi virkamiehiä heidän päätöksenteossaan. Keskimmäinen poika toimi tulkkina lyhyen aikaa Hampurissa. Lopetti pian, on pehmeä sydän eikä voinut enää..

Ja tästä tulee mieleen .. mikä hänen nimensä olikaan, tunnettu somalinainen.. Hirsi Ali.
Itse valehteli turvapaikkaa hakiessaan melkein kaiken, nimensäkin. BBC:llä Hard Talkissa viime talvena  sattumalta näin hänet live.
Vastustaa vahvasti maahanmuuttoa ja oli vaikeata vastata hankaliin kysymyksiin, "miten hän voi hyvällä omalla tunnolla puhua noin, kun itse on valehdellut maahantullessaan?" Osasi hyvin väistää niitä..

Eugen

Liikuttavaa tai ei, toiminta terroristijärjestössä ei kansainvälisten lakien mukaan oikeuta turvapaikkaan. Jos taas tuo mainittu "puolue" on maassa laillinen järjestö, ei kai meilläkään kommunistien vaalinsälän kanniskelusta kaupungilla kakkua saa, vaikka noloa hommaa onkin. Jotenkin tulee kuva, että tässä yritetään demonisoida elämää Iranissa... menisi sitten amerikkaan, Bush kiittelisi tällasista puheista!

Tuo avioliittohomma.... 43-vuotiasta ämmää ollaan pakko naittamassa... ei kai se ole edes rahaavastaan käypää valuuttaa ähkymaassa, joissa mennään avioliittoon vain ja ainoastaan perheen perustamista/lastentekoa silmällä pitäen.
"Aye, caramba!"

Tiistai

Tiedä tuosta pakkoavioliitosta. Kunniamurhia tapahtuu.. valitettavasti.

Katsoin Hirsi Alin taustaa netistä, koska oli unohtunut. Ei kuulu tietenkään tarkkaan tähän, mutta vilppi anomusta tehdessä on aika yleinen ilmiö, melkein sääntö. Monet polttavat passinsa. Tuossa yksi linkki http://www.expatica.com/actual/article.asp?subchannel_id=1&story_id=29954

Lainaa..  Her real name is Hirsi Magan. Her father was an opponent of the regime in Somalia and was jailed there. Hirsi Ali and her brother were sent to Kenya where she lived from the age of 10 to 22.

Other Somalis living as refugees in Kenya were refused asylum in the Netherlands in 1992 because Kenya was considered a safe country. Hirsi Ali, who had refugee status in Kenya, told Dutch immigration officials she was fleeing from Somali. She was granted asylum within five weeks, an apparent record.  ..

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "sd33"Ihan oikeesti, haluaisitteko itse olla se vallansokaisema pikkunilkki joka lähettää toisen kotiin kivitettäväksi?
Jos haluaisitte niin sitten olen väärässä seurassa.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä