Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Etiikasta ja vähän muustakin

Aloittaja Tiistai, 18.06.11 - klo:20:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

(Katkaistu ketjusta "Levylautaselta" omaksi aiheekseen.
- ylläpito)




Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 18.06.11 - klo:14:39
Cohen on paras minunkin mielestäni. 8) Nämä juutalaiset tekevät näin kaunista musiikkia. Vain irkut ja ryssät voivat ees yrittää kilpailla.

Ave, ei vanhempiaan voi valita, otan ihmiset yksilöinä, ennakkoluulottomasti ja sitten vasta katson..

Leornard Cohen vietti vuosia buddalaisessa Zen-luostarissa, sekin kertoo jo paljon miehestä... Cohen muuten on yleinen sukunimi, tavallaan juutalaisten aatelistoa, muistelen olevan pappissukua jo pre-diasporan ajalta.. hetkinen. Joo:

http://en.wikipedia.org/wiki/Cohen_(surname)
Ja ällistyttävän paljon kuuluisia ihmisiä tuottanut  ::)



AveLazio

Tiistai. Opetatko Sinä minua, Israelin armeijan veteraania? :o

Tiedän juutalaisuudesta tuhat kertaa enemmän kuin Sinä. Älä loukkaa minua! :o

Kaikki tietävät, että cohen on juutalainen pappisvirka. Älä opeta minua, tytsy...

Itse olen gentiili (ei-juutalainen) ja minua halveksittiin Israelin armeijassa tästä syystä. Olin niille ihan arabirotta. :-\ Mutta jos tein tehtäväni hyvin, minua jopa kiitettiin - kuin hyvää orjaa. Ennen eroani upseerit kutsuivat minut läheiseen upseeriparakkiin kahville. Ja sitten kaikki olikin toisin. He kiittivät panostani terrorisminvastaisessa taistelussa (minulle ei toki koskaan ollut annettu asetta tosin ;D). Ja puhuivat kaluunat kaulassa pitkiä vertauksia Israel vs. arabimaat ja Suomi vs. Ryssä. Minullakin oli paljon sanottavaa, yeah. Sain kunniamerkin. Olen ikuisesti sitoutunut sionistiarmeijaan. Sieltä tieni vei sitten Afrikkaan. Pahoihin asioihin. :'(

Nyt olen pitkään ollut rauhanomainen fking intellektuelli.

Riittääkö tämä, Tiistai?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai

#2
Avella kiehahti yli   :o  onko ylioppinut, ettei kukaan voi enää opettaa?


Tiedän sionistisesta aatteesta. Se on jokaisen luettavissa Talmudissa, juutalaisten lakikirjasta http://en.wikipedia.org/wiki/Talmud , jossa  toisuskoiset eivät ole ihmisiä vaikka ulkoisesti siltä näyttävät. Ja paljon muuta ihan yhtä pahaa..  

Extremisti-juutalaisten ideologia mm. perustuu siihen, niiden, jotka ovat jatkuvasti lupaa odottamatta perustamassa kerätyillä lahjoitusrahoilla (telkkarissa itse nähnyt USAssa kerjättävän, dollarilla saa sitä-ja-sitä) yhä uusia siirtokuntia Länsi-Rannalle. Heidän sanomisiaan kyllä ei valtamediassa saa luettavakseen..  itsesensuuriako? Harva eteenpäin pyrkivä lehtimies tekee ammatillisen itsemurhan alkamalla antisemiitiksi!
Johtuukohan siitä heidän 2 vuosituhatta kestänyt vainoaminen  ::)

Itse tunnen tavallaan (en itse, mutta tytär ja vävy sitä paremmin) vain yhden juutalaisen, joka sattuu olemaan vielä nobelisti. Tutustuivat tuolla http://www.news.cornell.edu/stories/March06/Hoffmann.Jordan.lg.html  ja sen jälkeen ollut runsaasti yhteistä..  Rauhanliike Israelissa on vahva, mutta ei riittävän suuri.



Muokkaus:
koitin etsiä kritiikilinkkiä Talmudista, mitä ei heti leimattaisi antisemiittiseksi propagandaksi. Tuli ainakin tuo, juutalaisten omia  http://www.come-and-hear.com/editor/gentile.html


Tiistai

#3

Kevennykseksi video, Leonard Cohen, Democracy (runo)


http://www.youtube.com/watch?v=zdePVqDPa6I

AveLazio

#4
Oi Tiistai, pikkuiseni

Minä olen sionisti ja natsi. Eli turha tulla minua opettamaan.

Silti rakastan sinua, pikku hupsu ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai

#5

Mutta nehän ovat sama asia!  Linguistin pitäisi tuo tietää..


Muoks.
Aven rakkauden kohteet ovat niin sekavia, ettei niistä kukaan pääse kärryille  :o

AveLazio

Ai sionisti ja natsi ovat samoja asioita? Kyllä ovatkin melkein samaa. Samoin kuin kommunisti ja natsi. Olen sionisti ja natsi. En kommunisti.

Sinä, Tiistai, et liene mitään noista kolmesta, ja siksi nuo aatteet ovat jääneet kaikki sinulle vieraiksi. Right?

Ja kaiken lisäksi minulla on hyviä ystäviä Jordanian hyökkäyssodassaan Israelille menettämällä alueella, muslimiarabeja.

Onko kysyttävää?

8)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai



Mielenkiintoista olisi tietää, miten nuo kaikki mahtuvat yhden hatun/lippiksen alle..

Käytönnössä sionismilla ja kansallisosialismilla ei ideansa puolesta ole paljoa eroa. Molemmilla ajatus oman kansan paremmuudesta muihin verrattuna ja että päämäärä pyhittää keinot. Arabit ovat luonteeltaan hyvin vieraanvaraisia ja ottavat muukalaiset avomielisesti vastaan, vasta jos rikkoo kirjoittamattomia kanssakäymisen sääntöjä voi suhteet menna happamiksi..

Olen keskitien kulkija, jo kotona oltiin maalaisliittolaisia ja kommunisteja vieroksuttiin. Kylillä oli ehkä 2 perhettä, toisella jopa tytär, joka oli ainoa tuntemani kaima tuolloin! Siksi olin kerran jopa heidän kokouksessaankin..



AveLazio

Tykkään arabeista. Miun hyvät ystäväni Länsirannalla ottivat koko sukunsa voimalla syliinsä. :)

Vähemmän tykkään juutalaisista, Hyviä ystäviä on niistäkin. Mut se halveksunta, kun olin niitten hemmetin armeijassa. Hmmmmmmm.

Taistelin sairaita arabiterroristeja vastaan. And I hate their guts. Arabien pitäisi pysyä omalla tontillaan raiskaamassa lapsiaan. Yök.

Olen Platonin oppien kannattaja. Siksi olen natsi. Juutalaisten sun muitten arabien rääkkääminen ei kuulu tähän mitenkään.

Sinä lukijani, joka olet joskus ampunut rynkyllä, esitä mielipiteesi platonisesta filosofiasta.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

Kaikki jotka eivät äänestä PerusSuomalaisia, eivät tarvitse äänioikeutta. Näin demokratia saadaan vihdoinkin toimimaan oikein.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä