Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Asiakaspalvelusta...

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 04.07.11 - klo:17:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Olisiko jokaisen huomioitava matkapuhelinpalvelussa kuin myös laajakäyttösellaisessa asiamiehet, jotka tietyissä tavarataloissa kuin myös puhelin viesteinä tarjoavat palvelujaan, seuraavaa:

- Kun ko. henkilö kysyy:
"Onko laajakaista- ja matkapuhelinpalvelunne päivitetty viimeisen tiedon mukaan?"

Ko. henkilö tarkoittaa että 'anna minun raplata henkilötietojasi jotta voin laittaa muutaman sentin lisähintaa laskuusi'....

Asian muutaman kerran havainnut...
Kuka muu On saman havainnut?

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Canardian

#1
Kyllä ne mulle kerran soitti ja tarjos edullisempaa liittymää, mutta sitten katoin viime laskua ja sanoin että tää mun vanha on 10 kertaa halvempi!
Se myyjä sit vaan väitti ettei tienny että tommosia sopimuksia on edes heillä tarjolla.
Sitten ehdotin että veloitan koulutuskustannuksista, koska myyjä taas oppi jotain uutta.
Tällä hetkellä se maksaa vielä 3.99€/kk, pitääpä tutkia joskus onko se edes niin edullinen enää, vai onko kilpailijoilla parempia hintoja.

EDIT: No katoinki samantien: Saunalahti on nähtävästi paljon halvempi ja parempia kännyköitäkin niiltä sais halvemmalla kuin mistään muualta. Siellä maksaa 0.66€/kk NORPPA+ liittymä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Patu

Aina ne tyrkyttää.
En viitsi jonkun puolen euron takia vaihtaa liittymää. Töpeksin kuitenkin.
Viimeksi jäi lähes kaikki puhelinnumerot poistuvalle kortille ja piti laittaa toimimaton kortti uudestaan puhelimeen. Jostain syystä nimet eivät sitten olleet aakkosjärjestyksessä.
Kaikenlaista näpräämistä sai harjoittaa.

Soneraan en koske vaikka se olisi ainoa operaattori. Minulla oli joskus Soneran laajakaista, ja niin tympeää oli palvelu että voi perkeles.

AveLazio

Just näin. Puhelinmyynti on muutenkin from Hell. Siinä sumutetaan tuhat kertaa enemmän kuin jos menet konkreettiseen kauppaan.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Paha setä

Asiakaspalvelu on taitolaji joka antaa onnistuesssaan tyydytystä tekijälleen. Joskus jokainen mokaa mutta harvemmin niin kovin pahasti että siitä lehdestä saisi lukea. Olen työskennellyt ihmisen kanssa joka pääsi lööppeihin sillä että kesken tilaisuuden haki uuden asiakkaan kylmiöstä koska oli tapahtunut moka. Kyllä ne muutkin osavat:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011082114237150_vi.shtml

"Nyt on täyttä. Huomenna sitten uudestaan ja selvin päin."
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Jolly Jumper

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 04.07.11 - klo:20:21
Just näin. Puhelinmyynti on muutenkin from Hell. Siinä sumutetaan tuhat kertaa enemmän kuin jos menet konkreettiseen kauppaan.
Kiinnostava kohtaaminen puhelinmyyjän kanssa. Jollylle soitti puhelinmyyjä myydäkseen lehden. Kun Jolly ei osoittanut kiinnostusta tuotetta kohtaan myyjä otti uuden valttikortin esille. Hän totesi Jollylle olevansa  henkilökohtaisissa vaikeuksissa koska kukaan ei osta häneltä mitään. Leipä loppuu pöydästä ja sosiaalitoimistoon vie tiensä. Hämmästynyt Jolly ei osannut muuta kuin pahoitella tilannetta. Puhelu jäi kyllä mietityttämään.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä