Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 25 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

#8500
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 14.03.18 - klo:12:11

Stpehen Hawking on ennustanut, että viimeistään 1000 vuoden päästä pitäisi löytyä uusi planeetta ihmisille, jos aikovat selvitä..

Kun Putinin ja Trumpin puheita seuraa tulee mieleen, että sen väistöplaneetan sopisi löytyä pikaisesti.
päivä kerrallaan

Amanda


Hawkingin ennustus perustuu ympäristön elinkelvottomuuteen liikakansoituksen seurauksena.

Minä puolestani aavistan ja todennäköisesti niin tulee käymäänkin, ettei väestönkasvun anneta mennä niin pitkälle varsinkaan maailman slummeissa ja jos sotia syttyy, niin vihollisia eliminoidaan surutta. Noilla aseilla se on helppoakin helpompaa!

Miksi noita hirveitä myrkkykaasuja ja -aineita kehitetään? Juuri armeijan varastoon. Jo 1. maailmansodassa sitä käytettiin, 2. kuitenkin vain siiviileihin vankeihin, systemaattista toimintaa ja miljoonia uhreja.

Se todistaa ihmisluonteen raadollisuudesta, että tietyissä olosuhteissa moraalilla ei enää ole mitään arvoa  :-\


Muisto Keijo Kullervo

Mitä eroa on avioliitolla ja rekisteröidyllä parisuhteella?

- Ei mitään - jos taloudellisesti ja humaanisti molemmilla on samat oikeudet yhteiskunnassa.

Jonkin asteinen sana-arvoryöstö tapahtui kun  ko. ryhmät vaativat nimeä myöten samoja oikeuksia kuin avioliitossa olevilla eli roolinimiryöstöstä oli kysymys.

Oliko kaiken takana Jumalan rakkauden ilmentymä kun tasa-arvoistettiin näin? Kun tällaista pääsi tapahtumaan?

Uteliaana

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 15.03.18 - klo:09:59

Oliko kaiken takana Jumalan rakkauden ilmentymä kun tasa-arvoistettiin näin? Kun tällaista pääsi tapahtumaan?

Uteliaana

Muisto Keijo Kullervo

Havaintojeni mukaan Jumala ei juurikaan piittaa tasa-arvosta, onhan hän Isä, Poika ja Pyhä Henki.
päivä kerrallaan

Frux

Lainaus käyttäjältä: Suti - 15.03.18 - klo:10:38
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 15.03.18 - klo:09:59

Oliko kaiken takana Jumalan rakkauden ilmentymä kun tasa-arvoistettiin näin? Kun tällaista pääsi tapahtumaan?

Uteliaana

Muisto Keijo Kullervo

Havaintojeni mukaan Jumala ei juurikaan piittaa tasa-arvosta, onhan hän Isä, Poika ja Pyhä Henki.
Tai sitten pojat poistivat kaiken naisiin viittaavan, kun kirjoittelivat uusia painoksia.


Suti

Mikähän logiikka tässä piilee:

"Mitä eroa on avioliitolla ja rekisteröidyllä parisuhteella?
- Ei mitään - jos taloudellisesti ja humaanisti molemmilla on samat oikeudet yhteiskunnassa."

Mitä eroa on hevosella ja ahvenella?
Ei mitään jos ne ovat samanlaisia.

päivä kerrallaan

Ekisetä

Mä palvon eukon piledä. Se on mun epäjumala.
Mä polvistun sen edessä, rukoilen ja kumarran, anelen...
Naista ei pidä väheksyä.

Frux

Kyllä nousi tämän paikan taso.
Oikein innostuu kirjoittamaan taas tänne.
Siitä puhe, mistä puute.
Pidän enemmän älykkäästä huumorista kuin noista alapäänjutuista.
Mutta ei taida älykästä huumoria enää löytyä tällä foorumilla.
Et taida, Ekisetä, osata vääntää mitään sellaista.
Jään mielenkiinnolla seuraamaan tilannetta.

Suti

Älykäs huumori on vaikea laji. Sillä Outomaa eli mutta nyt, todella, sitä kaivataan.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Tykkäsin Laila Kinnusen, Anita Hirvosen, Lea Lavenin ja Katri Helenan kuin myös Paula Koivuniemen lauluista kovastikin.

Ne olivat aikoja ne.
Itse ihannoin 'puhelin langat laulaa' kappaletta useinkin ei ollut Katri Helenalla äänen kanssa mitään ongelmia kuuloni mukaan.

"Aika aikaa kutakin..." ja pääni on ollut pölkyllä' täällä kirjoittajien toimesta usein ennenkin, mutta mitä väliä sillä on?

Olen aikani lapsi ja hyvä niin... 76 vuotiaana alkaa huomata turhan toitottamisen ja kauniiden kappaleiden välisen eron.

Mitä muuten Saara Aalto laulaa?
- Englantia!
Ja pitäisi mennä edustamaan Suomea Euroviisuihin?

No voi hitto... Kertokaapa suomeksi mitä sanat tarkoittavat? Useita, satojatuhansia ihmisiä Suomessa ei osaa sanoa englanniksi kuin 'I love you'. Ja se onkin paljon se...

Ystävällisesti
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä