Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 39 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

#8760
Muureista puheenollen katselin ulkosuomalaisten foorumilla ollutta videota T:n muurista,, ilmeisesti ent. presidentti ruudulla :D
Klikkaa tästä!

Jos Juha sattuu lukemaan tätä:

Hukkasin salasanani Jatkumo.netillä alkuviikosta ja laitoin siitä privaa täällä, muttet varmaan huomannut.

Profiilissa oleva s'postiosoite ei sitä palauta. Ehkä olen sen vaihtanut vanhaan yahoon ja senkin sanasanan olin kadottanut, kun en sitä juuri käytä, naamakirjan spämmiä sinne vaan menee.
Ja sitten kun yritin palauttaa Sen salasanaa palautuskoodi meni 20 vuoden takaiseen Lycos osoitteeseen, jota en todella käytä mihinkään.. no, SE vaatii nyt vajaat 20 dollaria/vuosi, että avaisivat sen, ei ole enää maksuton. No ei!
Olen siis nyt ilman yahoo ja lycos osoitteitani. Gmailini ovat RL-elämääni varten.

Ilmeisesti pitää nyt skarpata ja ottaa kaikkialla samat tai kahdet salasanat, ei tästä mitään tule!  8)
Photbucketinkin salasanan olin unohtanut, mutta sain palautettua.. kyllä nettielämä on mennyt hankalaksi.. naamakrijassa vaihdoin äskettäin ja nyt en ole tätä kirjoittaessa varma siitäkään en''.. voiettä, huoh.

No, eihän ne minua kai siellä juuri kaipaakaan, siis Jatkumolla. Olen taas vieraantunut ja teemani taitaa olla useinsellaisia, ettei niihin tartuta..


Suti

Laitoin Juhalle Jatkumolla privan.
Ehkä lukee.
päivä kerrallaan

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Suti - 01.09.18 - klo:15:55
Laitoin Juhalle Jatkumolla privan.
Ehkä lukee.

Kiitti, eihän tässä mikään hätä ole.. oli viikolla joku aihe, jota oli aikomus kommentoida. Ja sekin on jo unohtunut.. ehkä pulpahtaa kohta mieleen   8)

Frux

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.09.18 - klo:16:06
Lainaus käyttäjältä: Suti - 01.09.18 - klo:15:55
Laitoin Juhalle Jatkumolla privan.
Ehkä lukee.



Kiitti, eihän tässä mikään hätä ole.. oli viikolla joku aihe, jota oli aikomus kommentoida. Ja sekin on jo unohtunut.. ehkä pulpahtaa kohta mieleen   8)

No just, nyt on sitten modekin  dementoitunut.
Lopun alkua tälle foorumille...

Suti

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.09.18 - klo:16:06

.. oli viikolla joku aihe, jota oli aikomus kommentoida. Ja sekin on jo unohtunut.. ehkä pulpahtaa kohta mieleen   8)

toivottavasti pulpahtaa, Juhalta tuskin saat vinkkiä

ikä alkaa painaa ja salasanat ovat entistä vaikeammat muistaa.
päivä kerrallaan


Amanda

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 01.09.18 - klo:16:35


No just, nyt on sitten modekin  dementoitunut.
Lopun alkua tälle foorumille...


Tuolla d-sanalla ei ole mitään asiaa tälle foorumille!

Ikinuoria kaikki, varsinkin Angela :D



Amanda

Lainaus käyttäjältä: Suti - 01.09.18 - klo:15:55
..

Minun ongelma on tohelointi, pahenee vaan.. Olin joskus perfektionisti, yhä, muttei se näy enää näppäimistöltä .. ei ole niin nuukaa näin netissä. Ja kun on pojalta uusi lahjaläppärikin, vähän pienempi ja kevyempi. Kun katsomatta naputtelen kohtiin, missä nyt on muita kirjaimia kuin ennen! Seliseli..

Muisto Keijo Kullervo

#8767
En väitä että olisin oikeassa, mutta, mutta...
Tulee ihan mieleeni ns. kristalliyö tulevassa natsisaksassa autojen polttamisen yhteydessä Ruotsissa.

Hirvittävää, että Ruotsin kansa joutuu valitsemaan tuollaisessa tilanteessa mitä nyt juuri nyt on.

Toivotaan, että järki voittaa?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Suuntaus on, jonka kokoomuksen politikan asiantuntija on kiteyttänyt seuraavasti:


- Palkkaveroja alas jotta ihmiset voivat suunnata ostamisensa siihen mitä tarvitsevat...

- Välillisiä veroja voidaan nostaa... Siis energian hinnan, veden hinnan, sähkön hinnan ja arvonlisäverojen verotusta voidaan nostaa siten, että ko. verotulot kattavat palkkaverotuksen laskun aiheuttaman vajeen.


Eläkeläisenä olen voinut todeta sen, että kun nykyään otan pois, siis maksan, yhtiövastikkeen, sähkö- sekä vesimaksut sekä arvonlisäverojen alaiset ruokamaksut, ostovoimani on kaventunut lähes neljäntoista eläkevuoteni aikana huomattavasti.


Ainakaan eläkeläisille ei paljon mannaa ole satanut valtiontalouden ns. Taivaasta laisinkaan.


Olisi mielenkiintoista, jos näkisin työtätekevien kommentit ko. aiheesta?

Onko ko. elintaso noussut nykymenon aikana?

Uteliaana

Muisto Keijo Kullervo


"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Anna meille tänä päivänä jokapäiväinen Keijon ruikutuksensa.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä