Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 20 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

#8490
Kävin tuttavani Tarmon kanssa pilkillä Kaukaan patotien ulkopuolella -60 luvulla. Missä tahansa kävelin - syksy ja teräsjää alla - rutisi koko ajan. Päätin, että jos täältä selviän, en enää harrasta enemmässä määrin pilkkimistä. Vielä, olin luvannut pikku pojalleni aikaisemmin, että vien Hänet 'myöhemmin pilkille', mutta en vienyt koska pelkäsin, että putoamme jäihin. Sain kuulla pojaltani useasti, että petin Hänelle antamani lupauksen, mutta toisaalta, ehkä pelastin Hänet hukkumasta hyiseen veteen kanssani.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda



Mukavaa kansainvälistä Naistenpäivää kaikille! .. eikä vain naisille ;)



https://www.youtube.com/watch?v=u2zgr_Gg11U

Muisto Keijo Kullervo

Hyvää päivää - naiset...

Toivottavasti minua ei syytetä seksuaalisesta ahdistelusta yllä olevan lauseeni takia?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

päivä kerrallaan

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 08.03.18 - klo:14:48
Hyvää päivää - naiset...


Hyvää iltaa ja saman tien hyvää yötä säätyyn katsomatta!


Muisto Keijo Kullervo

Lähes kaikki elintarvike on pakattuna muoviin...
Huomaa siitä, että aina muutaman päivän perästä pitää tyhjentää erikseen laitamamme muoviroskakori - toki sekajätteeseen - mutta varmasti myöhemmin taloyhtiö järjestää muovinkeräykselle oman astiansa.
Hyvä kun EU:n tahoillakin on havaittu ja Suomen päättäjät tarttunevat aiheeseen pikapuolin.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda



Sen päivän haluaisin nähdä, että paukkausmuovista päästään eroon! Maailmanlaajuinen ympäristöongelma.

Ostoksilla kassalla on aina joku poika laittamassa tavarat muovikasseihin, ovat onneksi tällä väliä aika ohuita eivätkä kestä muutamaa kiloa enemmä,  ja aina yritän mennä väliin, ettei ihan kaikkea tarvitse laittaa erikseen.. mitä nyt ei pesuaineita ihan voin kanssa. Ei, pakko laittaa, se on asiakaspalvelua!


Muisto Keijo Kullervo

Aikaisemmin kirjoitettuna:

"Oletko muuten nähnyt oikein viisasta miestä?"
Katkelma Aapelin 'Siunatusta hulluudesta'.
Minä, kuten muutkin teeveetä seuranneet, ovat nähneet todella viisaan miehen.
Toiset haukkuvat Häntä hulluksi, toiset viisaaksi. Olisiko kolmen veljeksen synonyymi hurskaassa hulluudesta?
Kaikki kolme samassa persoonassa.
Mitä mieltä?

Muisto Keijo Kullervo

PS. Hullut nerot ovat muuttaneet maailmaa ja sen rajoja. Jopa kauas avaruuden ääri rajoille saakka (toiset, vähemmän tietävät, pitivät niitä neroja hulluina, mutta kattia kanssa). Maailma tarvitsee viisasta hulluutta enenevässä määrin.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Ekisetä

Mä oon tuntenu muutaman viisaan miehen. Ne on melkein kaikki kuollu jo.

Amanda


Edellinen viestini olisi sopinut paremmin tähän!

Stpehen Hawking on ennustanut, että viimeistään 1000 vuoden päästä pitäisi löytyä uusi planeetta ihmisille, jos aikovat selvitä.. Marssiinko tästä jälkeläisten jälkeläiset pääsevät. On lähellä ja jäätäkin (vettä) näyttää olevan, jota ilman tuntemamme elämä ei ole mahdollista.


https://www.youtube.com/watch?v=KaOC9danxNo


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä