Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda55

Mulla on yksi miniä, eikä valitettavasti vielä lapsenlapsia.  Sulhasia ei tule, kun on kaksi poikaa.  Sanonpas ukolleni, että aukaisee meidän foorumin viikonloppuna.  Ilmoitan sitten siitä.  Se meidän foorumi on sellainen "perheen kesken" eli jäseniä kaivataan.  Se poiki aikoinaan FinnGuildin foorumilta poispotkituista jäsenistä, eli ihmisistä, jotka uskalsivat sanoa asia niinkuin ne on, eivätkä kierrelleet ja kaarrelleet.  Joku uskalsi jopa sanoa "perkele" ja "vittu".  Ei uskovaiset sellaista hyväksy.  Sen jälkeen, kun me suorasuut poistuttiin takavasemmalle, sinne ilmestyi ketjuja kuten "Raamatunlauseita netissä".  Meinasin tukehtua nauruun.  Missä sä muuten mainostat tätä Outomaata ja miten hankit jäseniä?  Minä olen laiska mainostamaan muualla kuin firman saitilla.  Onkos se Veinin foorumi vielä pystyssä?  Koetin kerran etsiä sitä, ei löytynyt.

Tiistai

#31
En ole mainostanut Vuosiin!
Veinin foorumi on tuolla
http://www.cirkus-scandinavia.com/

Kohta 8 vuotta sitten aloittelimme Outomaata ja eka vuosina lähetin privoilla kutsuja tutustumaan porukkaan ihmistem blogeilla.. jos olivat outoainesta. Aika moni tuli ja oli mukana pitkään. Mutta ihmisten elämissä tapahtuu ja alkavat tekemään muita asioita.. sitkeimmät täällä ovat samalta foorumilta, miltä aikoinaan lähdimme: Nakokulma.netistä


Amanda55

Ai te olette niin pitkään jo toimineet.  Meidän foorumi taisi aloittaa kolme, neljä vuotta sitten.  Sieltä on pikkuhiljaa poistunut ihmisiä mm. sen vuoksi, ettei meillä ole aihejakoa.  Jutut ovat lähinnä mitä sylki suuhun tuo tai mikä painaa tällä hetkellä.  Ketjun otsikko ei sano muuta kuin aloittajan alustuksen.  Sen jälkeen aihe on vapaa sen otsikon alla.  Yleensä vastataan viimeisinpään ketjuun.  Täytyypä kurkistaa veinin puolelle joku päivä.  Miten olette veinin kanssa tuttuja?  Miksi muuten täällä vierailuaika on rajattu kahdeksi tunniksi?  Itse en koskaan uloskirjaudu koneestani, eli oma foorumini on auki koko ajan. 

Tiistai

#33
Lainaus käyttäjältä: Amanda55 - 12.01.12 - klo:00:43
Miten olette veinin kanssa tuttuja?  

Veini on ehkä unohtanut, se olin minä, joka kutsui hänet etusivu.netin foorumilta (minun eka foorumini). Entinen merimies maailmanmatkaaja, tuntui juuri sopivalta tänne.. kuin edellä kerrottu, heitin joskus kutsuja tutustumaan. He olivat juuri perustaneet Finestglobe-foorumin ja Veini oli muistaakseni kutsumassa väkeä sinne :)

Kyllä ainakin minä pysyn kirjautuneena vaikka kuinka pitkään, jos valitsee sen option sisään tullessa. Ehkä koneellasi on joku asetus, joka ei kauan muista salasanoja. Tai olet tyhjentänyt välimuistin.

risto

.

Uusin viesti veinin foorumilla 
Kirjoittaja veini 
03 Kesä 2011 20:01


Patu

Näinköhän siellä kalenteri pelaa. Tuossa kesäkuulla kirjoitetussa viestissä toivotetaan Hyvää Joulun aikaa ja vuotta 2012.

Amanda55

Mikä ihme on välimuisti?  Siellä taisi kyllä asetuksissa olla vaihtoehto "pysy kirjautuneena".  Kopasenpa sitä ensi kerran.  Ai että veini on entinen merimies.  Asuu  Virossa, jos oikein muistan.

Jolly Jumper


Amanda55

Takuulla, Jolly.  Toinen on onnellisesti naimisissa ja toinen onnellisesti hulivili, naistennaurattajapoika.  Lakimiehenä vielä hyvä saalis, jos nyt vähään aikaan vakiintuu, mikä ei näytä todennäköiseltä.  Nuorena vitsa väännettävä, eli englanniksi "sow your wild oats".  Kolmikymppisenä voi sitten jo rauhoittua.

THL tiedottaa

Outomaassa saa luettavakseen toisinaan aika lailla tunneperäistä tekstiä.

Mut mikään täällä kirjoitettu ei vedä vertoja tämän sivuston tarjonnalle (indenteettivarkauksineen):

https://v7ovl2hciwt72lqi.tor2web.org/forum/forumdisplay.php?fid=5

Jopa perussuomalaisten James Hirvisaari pitää tuota sivustoa törkysivustona. Hänen kertomansa mukaan hänen nimensä on varastettu, ja laitettu Hirvisaarenkin mukaan sellaista tekstiä hänen nimiinsä, että häntä yököttää. Se on paljon se.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä