Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Patu - 28.06.12 - klo:16:32
Jos minun lähestymistapaani et ymmärrä ja omastasi ei saa tolkkua, heikot ovat yhteiselon mahdollisuudet.

Aivan kuin asia olisi helppokin. Ei ole.

Tunne itsesi suhteessa muihin. Siinä on elämäntehtävää ja pohdittavaa ihan kerrakseen.

Yllätys varmaan !!

karpalo

JS:lle

Ei Patu niin paha ollenkaan ole, mitä jotkut kirjoitukset antavat ymmärtää. Patuhan sanoo asiansa suoraan, halki ja poikki. Itsekin olen ollut Patun kanssa joskus ja ehkä useinkin eri mieltä, se kuuluu asiaan.

Mieluummin niin, että on jotakin mieltä, eikä sitten niin, että yrittää olla samaa mieltä kaikkien kanssa. Siitä ei tule yhtään mitään, ehkäpä siitä asiasta  on kerätty kokemuksia riittävästi tähän päivään mennessä?

Juha

#62

KT. Olen samaa mieltä.

Sille ei vaan mahda mitään jos Patu alkaa yllättäen savustaa jonkin asian takia jotakuta.
Tai vaatii, että toisen olisi vaiettava jonkin syyn nojalla.

Se on kohti keskustelun ja yhteiselon loppua ajava motiivi eikä sitä tule hyväksyä.
Jokaisen kanssa pitää tulla toimeen tai vähintäänkin sietää.

Periaatteessa jankkauksestakin voi lähteä vielä yksipuolisesti.
Muttei kiusaamis-tilanteesta.

KT:llä ei ole nyt omakohtaisia kokemuksia olla eri rooleissa. Kysy vaikka Mylläriltä. Tai Ässältä. Varmaan listaa voi jatkaa jonkin verran.

Patu

Lainaus käyttäjältä: juhasamy - 28.06.12 - klo:17:21

Sille ei vaan mahda mitään jos Patu alkaa yllättäen savustaa jonkin asian takia jotakuta.
Tai vaatii, että toisen olisi vaiettava jonkin syyn nojalla.


turhaa jossittelua.
minulla ei ole tuollaisia tapoja. Sinulla on minua kohtaan asenne, joka ei ole neutraali.
Unohda minut, en aio tulla Myllyyn huoleksesi ellet muuta asenteitasi rajusti.

Höpiset samaa jorinaa kuin ennen Myllyn sulkemista. Et ole tippaakaan kehittynyt.

AveLazio

patu on mielisairas. Hänhän kirjoitteleekin sieltä sairaalasta. Mutta mielisairaita EI saa halveksia. EI!
At a narrow passage there's no brother, no friend


Juha

#65
Lainaus käyttäjältä: Patu - 28.06.12 - klo:17:46
turhaa jossittelua. minulla ei ole tuollaisia tapoja. Sinulla on minua kohtaan asenne, joka ei ole neutraali.


Asennettani en muuta sillä tavoin neutraaliksi tai joksikin,
että antaisin toimia tuolla motiivilla* foorumilla.

Muuten pidän itseä aika suvaitsevana.
Muualla ei ole niin välkkiä kuin Myllyssä.



*)

Lainaus käyttäjältä: juhasamy - 28.06.12 - klo:17:21
Sille ei vaan mahda mitään jos Patu alkaa yllättäen savustaa jonkin asian takia jotakuta.
Tai vaatii, että toisen olisi vaiettava jonkin syyn nojalla.

Se on kohti keskustelun ja yhteiselon loppua ajava motiivi eikä sitä tule hyväksyä.
Jokaisen kanssa pitää tulla toimeen tai vähintäänkin sietää.

Patu

Lainaus käyttäjältä: juhasamy - 28.06.12 - klo:17:48

Asennettani en muuta sillä tavoin neutraaliksi tai joksikin,
että antaisin toimia tuolla motiivilla* foorumilla.

Muuten pidän itseä aika suvaitsevana.
Muualla ei ole niin välkkiä kuin Myllyssä.


Loistavaa.
Harkitsen kutsuasi.

Haluaisin lisätietoa. Kerro minulle miten käsittelisit tällaista:
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 28.06.12 - klo:17:48
patu on mielisairas. Hänhän kirjoitteleekin sieltä sairaalasta. Mutta mielisairaita EI saa halveksia. EI!

Juha


Aven ei saisi nimitellä muita.

Hänen nimittelynsä ja toiminta on melko pehmeää tai jotain ei ihan niin raskasta useimmille, mutta silti tuota ei tule sallia.

karpalo

#68
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 28.06.12 - klo:17:48
patu on mielisairas. Hänhän kirjoitteleekin sieltä sairaalasta. Mutta mielisairaita EI saa halveksia. EI!

Huomaatko JS, kyllähän tämmöisten "keskustelijoiden" kanssa pinna saattaa palaa.

Mylläri oli jonkinlainen hyssyttelijä. Jos olet sitä mieltä, JS, että kaikkien muidenkin täytyisi hyssytellä. Olla nyt tuota mielltä yhden hetken ja kahden sekunnin päästä taas tuota toista mieltä, niin minkälaisiin lopputuloksiin keskusteluissa voidaan päästä?

Minulla on silti kyllä aina sydämmessäni "Myllärille" pieni tila. Tila vaan käy ahtaaksi, koska siihen on tunkemassa muutakin porukkaa. Missä muuten Mylläri nykyään "aavistelee" asioita?

Juha

#69

Patun kanssa minulla on hienoja keskusteluja.
Hyvä keskustelija jos ei ota jotakuta silmänalle pahassa tai negatiivisessa mielessä.
Ei muuta valittamista tai ei muuta sydämellä.

Jos hän tuon välttää, en voi minkään syyn takia kartella Patua foorumeilla!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä