Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda


Olin linkittänyt tämän videon Facebookiin pari vuotta sitten, sehän mokoma kaivaa noita esille ja näytille. Olin täysin unohtanut ja katselin uudelleen.

Miksi minulle tuli tuosta mieleen monet foorumit,, ei kyllä hyvän ilmapiirinsä takia vaan tanssin aiheen...


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cn-NsWRtaSY#t=188

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Suti - 15.01.16 - klo:14:43
Eipä kannata ottaa kantaa.
Sen verran otan kantaa etten Juhan kirjoituksista yleensä saa mitään selvää. Selittäkääs vaikka tämä:
"Jos jokin asia on yhteisöissä tai ulkomaailman kohtaamisissa sillä tavoin vinksallaan, että tietää aika selkeästi jotain parempaa, ja tykkäisi nauttia siitä paremmasta, eikä tällaista pysty pitämään itsellä yllä, koska siitä aiheutuisi liikaa hierrettä ongelmoimista, joka ei johtaisi todennäköisesti parempaan, eikä itsellä olisi tosiaan laajempaa muutosvoimaa eikä muutoskykyä, tulee olemiset valita toisin."

Mestari Eckhart'in käsialaa on silleen jättäminen.
Juha on täysin tietämättään osunut tähän.
Tietysti, hän on voinut tarkoittaa aivan muuta kirjoittaessaan.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Suti

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 17.01.16 - klo:04:24
Mestari Eckhart'in käsialaa on silleen jättäminen.
Juha on täysin tietämättään osunut tähän.
Tietysti, hän on voinut tarkoittaa aivan muuta kirjoittaessaan.

Aivan. Tai jotain sinne päin.
Oletan.
päivä kerrallaan

THL tiedottaa

.
Joskus, eli toisinaan, arvoitukselliset tekstit ovat mielenkiintoisia.

Eivät silloin, kun kirjoittaja ei itse ole lainkaan jyvällä kirjoittamisestaan.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Suti

Niin mutta jos se kirjoittaja ei itse yhtään huomaa että pihalla ollaan.
Onhan se mielenkiintoista seurata miten kauas voi eksyä järjen käytöstä. Kauemmas kuin huutomatkan päähän.
päivä kerrallaan


Amanda

#595
Käväisin Vilkaisemassa taas Jatkumolla.. foorumi on kyllä mennyt sellaiseksi, etten jaksaisi siellä päivääkään.
Klikkasin pinnalla olevaa ketjua.. ja huomaan foorumin islam-asiantuntijan olevan pihalla jokapäiväisestä seikasta .. ::)
Lainaa
LainaaMitäköhän sharia olisi sanonut siihen kun Sasi aiheutti liikenteessä kuolemantuottamuksen?

Sharia ei ole kokoelma sääntöjä, vaan lähinnä kokoelma periaatteita, joiden mukaan säännöt tehdään. Saudeissa Sasi olisi teloitettu.

Saudi Arabiassa kuolemantuottamuksesta liikenteessä ei teloiteta.
Vain, jos se oli tarkoituksella tehty murha, eikä aina silloinkaan.

Olen usein ajatellut, miten helpolla siellä pääsee kuolemantuottamuksesta ja joskus tapostakin, koska perheet sopivat keskenään korvauksesta ja sen jälkeen siirrytään arkeen.

Liikenteessä Saudi Arabiassa summa (blood money) on lailla määrätty, joka on muslimivainajasta enemmän kuin muista.

Muutenkin, jos murhauhrin perhe armahtaa murhan tehneen tekijä pääsee vapaaksi Saudi Arabiassa. Tapahtuu usein varsinkin, jos ovat sukulaisia.


Muokkaus.
Tarkistin vielä netistä http://life-in-saudiarabia.blogspot.com/2014/11/blood-money-diyyah-and-its-calculation.html#.VsI-1ocn5Fc

Amanda


Tämä visiitti ed. mainitulle foorumille kannatti:

http://jatkumo.net/index.php?topic=1030.msg57833#msg57833

Herkullista sanan käyttöä!
Peukutusta..

Amanda


Tämä saa jo patologisia piirteitä.
Minä muka "kyylään" jatkuvasti ko. foorumia, kun olen sen unohtanut usein viikoiksi, jopa kuukausiksi. Ainoa foorumi, jolla käyn ja kirjoittelen vielä on ensimmäiseni, jolle osuin nettielämäni alkupäivinä kirjoitettuani hakuun "uutiset".

Kiitos puolustajille, mutta turha pelko että pahoittaisin mieleni, aidosti huvittaa.. ja herrojen pahasta olosta tuo kertoo.
Privaatisti minulla on niin hyvä mieli, että tekisi mieli toitottaa maailmalle, mutta rouvalle ei sovi olla aina häntä pystyssä ja miltä se näyttääkin  ;D

Illalla tuli mielikuva foorumin muuttumisesta shakaalilaumaksi, ihmetteln miten muutamat todella fiksulta tuntuvat viihtyvät vielä siellä,  tai jaksavat.. vanhasta tottumuksesta tuttujen nimimerkkien takia kai, pyykkipoika nenässä? ;)


Suti

Hieno asenne, Tiistai.
Kyseessä olevat "herrat" ovat todella säälittäviä. Heitä on vaan niin viihdyttävää kiusata.
päivä kerrallaan

Armas Ryssiväinen

mä aikanaan kun tämä web-hulabalo alkoi, arvioin että aktiivisista nettikränääjistä yli puolella olisi joku akuutti, diagnostisoitu henkilökohtainen ongelma/sairaus.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä