Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

10 tapaa pelastaa maapallo

Aloittaja risto, 20.01.12 - klo:11:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: Amanda55 - 21.01.12 - klo:13:10
Maapallon voi pelastaa nuukkaamalla mutakuon.......  Siinä meillä vasta oikeus!

katotaa nyt saako ne edes Somalian merirosvoja kiinni.
Kiina ostaa Afrikasta maata. Taidettiin myöhästyä.

Tiistai

#21
Somaliassa merirosvous on kannattavimpia ammatteja. Ei se hevillä lopu..


Toissapäivänä oli saksal. kanavalla ohjelmaa EU:sta ja että viljelykelpoinen maa Keski-Euroopassa alkaa olla vähissä. Romaniassa, joka kuulemma oli ennen Euroopan vilja-aitta, myydään vilkkaasti maata. Pienviljelijät, joilla on pari hehtaaria ja "lehmä/kaksi plus lampaita" vuokraavat eivätkä suostu myymään.

Mutta isommat maanomistajat myyvät. Ekspertti seisoi pellolla ja sanoi maan olevan 1A- laatua, parasta ylipäätänsä ja samanvertainen pelto maksaa EU:ssa n. 10 kertaisesti, tarkat luvut eivät jääneet mieleen. Mutta sitten sanoi, että saksalaisille juna jo melkein lähti, kiinalaiset ovat ostaneet kohta kaiken.. ja joku toinen maa, nimi pyörii kielellä..




Amanda55

Tiistai (huomenna maanantai ) - oletko ottanut ilolientä????????????????

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 21.01.12 - klo:18:22
Ekspertti seisoi pellolla ja sanoi maan olen 1A- laatua, parasta ylipäätänsä ...


Laitoitko nyt ihan varmasti tuon tekstisi oikeaan osastoon, kun meillähän on toi huumori-palstakin ...

nimim. ihan vaan B1-laatua
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Nyt on THL:n juttujen luottoluokitus pudonnut. B1 - eikös se ole jo roskajuttujakin alempana, suorastaan paskajuttu. Mulla on muistaakseni B2. Eikös se ole enempi kuin B1?


THL tiedottaa

#25
Lainaus käyttäjältä: Patu - 22.01.12 - klo:15:23
... Mulla on muistaakseni B2. Eikös se ole enempi kuin B1?


Oot oikeessa, on se enemmän.

Mää oon koittanu ruinata ja ruinata, mut ei ku ei, pysyy kuulemma vaan tiukasti tossa peeykkösessä. Aina ne luokituslaitokset toteaa, ovat muutoin jostain kumman syystä kaikki neljä samaa mieltäkin vielä jopa, et "Olisit nyt vaan tyytyväinen tuohon, jos vielä vänkäät me reitataan sut A-luokkaan." Aattele mikä katastroohvi se jo olis!

Sanottakoon sekin nyt tässä vielä, että itkeminen oman reittauksensa perään ei millään tavalla pelasta maailmaa. Saati, että se olisi yksi niistä kymmenestä.

Ja kerta kiellon päälle.
Musta alko tuntuu ihan siltä, et sää, Patu, muistat nyt ihan väärin, et muka B2. Ei sulla voi olla sellasta. Niin, paitsi jos tarkotat varusmiesluokitustas, se se vois olla.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aprilli

Saanen epäillä pelastavatko A1.set maapalloa.
Etenkin jos saavat ainoina lisääntymisoikeuden.

Patu

Kyllä sinä Aprilli saat epäillä. Maapalloa ei pelasta mikään.

Voi olla että minä muistan tuon luokituksen väärin, se taisikin se B2 olla vitamiini, ja sitten se veriryhmäkin taisi olla jotain B ja oliko vielä +.

Tiedätkös THL sellaisen suomen kielen sanan jossa on 24 A:ta?

risto

.
Joo mut nyt piti pelastaa maapallo eikä keksiä koko ajan muuta tekemistä

Aprilli

#29
Kyllä tusina aaseja 12 paavia peittoaa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä