Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Väestökasvu

Aloittaja risto, 07.02.12 - klo:16:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Patu - 08.02.12 - klo:16:28
Koraanista puheenollen, siitä on pari-kolme kokoomaversiota. Ristiriitaisia. Pölypuhetta että se on erehtymätön.
Muhammed oli kirjoitustaidoton. Kirjurit oli mitä sattui.

  Luennoitsija kirjoitustaidoton "laukkuryssä", muistiinmerkitsevät kirjurit, mitä sattuu porukkaa.

  Lopputulos kumminkin paljon kysytty " Best-Seller". Täytyy sanoa, että on tämä maailma melkoinen ideakimppu kaikkinensa, että tommonenkin on lyönyt lävitte ja hurmosta, tai Flowta, mitä se oli, saatu päälle ja jatkuu aina vaan ??.

Patu

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 08.02.12 - klo:16:37
Allahilla mitään tekstiä oo. Sillähän on kaikki omassa päässään. Sieltä se sitten resitoi. Kansalle.

13:39    
Jumala pyyhkii pois tahi vahvistaa minkä haluaa, ja Hänellä on alkuperäinen (Jumalan tiedon) Kirja.

83:9    
Se on selkeästi kirjoitettu kirja.
83:20    
Kirjoitettu kirja korkeuksissa.

Numerot viitaavat Koraanin suuraan ja jakeeseen.

Allah resitoi vain Muhammedille.

risto

#32
.
Eikö ne tarinat ole tämmösistä kirjoista




THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Patu - 08.02.12 - klo:17:47
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 08.02.12 - klo:16:37
Allahilla mitään tekstiä oo. Sillähän on kaikki omassa päässään. Sieltä se sitten resitoi. Kansalle.

13:39    
Jumala pyyhkii pois tahi vahvistaa minkä haluaa, ja Hänellä on alkuperäinen (Jumalan tiedon) Kirja.

83:9    
Se on selkeästi kirjoitettu kirja.
83:20    
Kirjoitettu kirja korkeuksissa.

Numerot viitaavat Koraanin suuraan ja jakeeseen.

Allah resitoi vain Muhammedille.

Pöh!

Mitä todistusvoimaa ihmisten kirjoittamilla teksteillä on sen kanssa mitä Allahilla on tai ei ole? Ei niin mitään!

Usko nyt hyvä mies, että Allah on siellä jossain missä liekään, eikä sillä ole mitään kirjoitettua tekstiä. Mitä se sellasella edes tekis, häh?



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

...ei noista THL:n jutuista kannata välittää...usko nyt hyvä mies että minä olen ihan uskomaton.

Hassua että otat niinkuin totena mokomat jutut. Minä latelin esiin mitä Pyhät kirjat sanovat, sinä kävit vääntämään niinkuin joku ottaisi ne totena ja niinkuin kinattaisiin totuudesta.
Sanonko minä Pöh?

Tässä on kuva siitä kirjasta kirjastosta.


THL tiedottaa

Kinataanko, kumpi otti enemmän – tai siis vähemmän –tosissaan?

Jos nyt kattelet, mitä edellä kirjoitin, niin kyllä sä huomaat, että sijoitin Allahin johonkin.

Nyt saat arvata, että mihin.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#36
.
Ei siinä mitään pahaa. Jos on saanut elantonsa 15 v lähtien kirjojen tekemisestä, ihan hyvin voi ottaa tosissaan. Tämä toinen veijari Patu, on lukenut kirjoja vain puolet elämästään. Ihan pätevä kokemus kertomaan että hukkaan meni. Tyhjän saa pyytämättäkin kun päätyy väittelemään jostain Jumalan kirjoittamasta kirjasta.  Usko puuttuu, sen voi sanoa.

Tämä jos mikä on Jumalan sanaa




Patu

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 08.02.12 - klo:18:31
Kinataanko, kumpi otti enemmän – tai siis vähemmän –tosissaan?

Minä sinun kanssa käy kinaamaan - harjoittelet kaiket päivät niiden sivupersoonien kanssa, aivan ylivoimainen.
Onhan se nähty, jopa yksinään saa kinan aikaan. Eihän nytkään muut kinaa.

Patu


risto


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä