Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kuka suurhenkilö ansaitsee mielestäsi oman kadun?

Aloittaja Paha setä, 04.02.08 - klo:00:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Aakku

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 10.10.09 - klo:15:18Silviisii Veini! Ainakin keskusta-aukion nimeksi "Veini väljak".

Niin ja keskelle Veini väljakia näköispatsas - ei mitään epämääräistä kivenmurikkaa, kuten Paasikivelle on pystytetty ... jos kuvanveistäjä ei osaa tehdä kunnon patsasta, tilattakoon osaavammalta.

veini

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.10.09 - klo:20:58
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 10.10.09 - klo:15:18Silviisii Veini! Ainakin keskusta-aukion nimeksi "Veini väljak".

Niin ja keskelle Veini väljakia näköispatsas - ei mitään epämääräistä kivenmurikkaa, kuten Paasikivelle on pystytetty ... jos kuvanveistäjä ei osaa tehdä kunnon patsasta, tilattakoon osaavammalta.

Niin, olen noiden patsas asioiden kanssa ollut hiukan varovainen, nimittäin jengi veti kerran herneet nenään, ehdotin että Rauman kaupungin pitäisi pystyttää Otalahden rantaan näköispatsas minusta ja Madonnasta rakastelemassa..koska meidän molempien neitsyys meni siellä 70-luvun alussa-kun Madonna oli Raumalla vierailemassa torvisoittokunnan kera..no porukka jatkoajassa alkoi sanomaan, ettei varmaan ole tosi..no enhän minä voi saatana periksi antaa tosi asiaa ::) Sain kimpuuni puolet jatkoajasta..sanoivat.."et varmaan ole pannut" ja sillä tavalla..no se loppui siihen, että laittoivat sen koko ketjun lukkoon, tuli yv,tä että "saatanan valehtelija" ...ym. Voi perkele olla kateellista porukkaa ;D

Enkä minä mistään panemisesta kertonut, totesin vain, että kahden nuoren ensi kerta...kaunis sellainen! Niin että sen jälkeen en ole patsasta itselleni ehdottanut..saisikohan sen (madonna &Veini) patsaan muuten  Aakku Lappeenrantaan..kun olen siellä kirjoillakin ?

veini

veini

Lainaus käyttäjältä: veini - 10.10.09 - klo:23:11
Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.10.09 - klo:20:58
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 10.10.09 - klo:15:18Silviisii Veini! Ainakin keskusta-aukion nimeksi "Veini väljak".

Niin ja keskelle Veini väljakia näköispatsas - ei mitään epämääräistä kivenmurikkaa, kuten Paasikivelle on pystytetty ... jos kuvanveistäjä ei osaa tehdä kunnon patsasta, tilattakoon osaavammalta.

Niin, olen noiden patsas asioiden kanssa ollut hiukan varovainen, nimittäin jengi veti kerran herneet nenään, ehdotin että Rauman kaupungin pitäisi pystyttää Otalahden rantaan näköispatsas minusta ja Madonnasta rakastelemassa..koska meidän molempien neitsyys meni siellä 70-luvun alussa-kun Madonna oli Raumalla vierailemassa torvisoittokunnan kera..no porukka jatkoajassa alkoi sanomaan, ettei varmaan ole tosi..no enhän minä voi saatana periksi antaa tosi asiaa ::) Sain kimpuuni puolet jatkoajasta..sanoivat.."et varmaan ole pannut" ja sillä tavalla..no se loppui siihen, että laittoivat sen koko ketjun lukkoon, tuli yv,tä että "saatanan valehtelija" ...ym. Voi perkele olla kateellista porukkaa ;D

Enkä minä mistään panemisesta kertonut, totesin vain, että kahden nuoren ensi kerta...kaunis sellainen! Niin että sen jälkeen en ole patsasta itselleni ehdottanut..saisikohan sen (madonna &Veini) patsaan muuten  Aakku Lappeenrantaan..kun olen siellä kirjoillakin ?

veini

Sen verran vielä asiasta mainitsen, että jos ja kun esimerkiksi Aakku tai joku muu olisi vaikka vetäissyt Anita Hirvosta Kuopiossa, ja haluaa asiasta sinne patsaan, niin ei minulla ainakaan mitään sitä vastaan olisi! Selvensin vain omia näkemyksiäni, tosin on sitten eri asia..jollei halua muijalleen kärähtää..jos ja kun sattui jo silloin olemaan naimisissa..olisi se tietysti aika noloa..tuolla tavalla kärähtää..

veini

Aakku

Lainaus käyttäjältä: veini - 10.10.09 - klo:23:11Enkä minä mistään panemisesta kertonut, totesin vain, että kahden nuoren ensi kerta...kaunis sellainen! Niin että sen jälkeen en ole patsasta itselleni ehdottanut..saisikohan sen (madonna &Veini) patsaan muuten  Aakku Lappeenrantaan..kun olen siellä kirjoillakin ?

veini

Ymmärrän :) - kummaltakin meni neitsyys samaan aikaan, mutta eri kumppanin kanssa - otaksun ...

Tuosta patsashommasta en voi luvata mitään, koska minulla ei ole päätäntävaltaa ja muutenkin olen pitänyt hiukan etäisyyttä nk. parempiin piireihin ... siis sellaisiin, jotka pitävät itseään jollaintapaa herrasväkenä, mutta samalla tavalla muuttavat leipää paskaksi kuin minäkin.

Kieltämättä Veini ja Madonna [tässä järjestyksessä, tottakai] bylsimässä keskellä nk. kansalaistoria, kaupungintalon edustalla olisi todella hieno patsas ! Ex-esimieheni, jo ollut eläkkeellä muutaman vuoden, saattaa olla [ei täyttä varmuutta asiasta] edelleenkin sitoutumattomien Myö-liikkeen edustajana jossain lautakunnassa, että sitäkautta voisi tietty asiaa yrittää viedä eteenpäin ja sellainen patsas pesee nähtävyytenä mennen tullen Saimaan kanavat ja hiekkalinnat, sekä linnoituksen ... en tähän hätään oikein keksi muuta erityisen näkemisen arvoista.

Sinusta pitää sitten saada 7kytäluvun kuva - Madonnasta niitä löytyy netistä kyllä, mutta kuvahaku "veini" tuotti mm. seuraavanlaisen kuvan ;


No tietysti kanit ovat mestarihässijöitä, mitä nopeuteen tulee ... en kuitenkaan usko, että olet kuvan näköinen.

Lainaus käyttäjältä: veini - 10.10.09 - klo:23:22Sen verran vielä asiasta mainitsen, että jos ja kun esimerkiksi Aakku tai joku muu olisi vaikka vetäissyt Anita Hirvosta Kuopiossa, ja haluaa asiasta sinne patsaan, niin ei minulla ainakaan mitään sitä vastaan olisi! Selvensin vain omia näkemyksiäni, tosin on sitten eri asia..jollei halua muijalleen kärähtää..jos ja kun sattui jo silloin olemaan naimisissa..olisi se tietysti aika noloa..tuolla tavalla kärähtää..

veini

Ei minullakaan - Kuopiossa olen kyllä, niinku sillai, mutten julkkista ... Olihan Anita nuorempana ihan mukiinmenevän näköinen ja sukkela, mutta en ole ... ihan totta, en edes Kuopiossa. Siihennähden että olisin, en silloin [Kuopiossa kun kävin] ollut edes tavannut siippaani, jotta Aakku/Anita-patsaan voisi aivan hyvin pystyttää, mikäli olisin päässyt puutarhanhoitotehtäviin kanssaan... Toisekseen, meillä Suomessa, yleensä ministerit hoitavat kuka kenenkin puutarhaa.


veini

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.10.09 - klo:23:33


Ei minullakaan - Kuopiossa olen kyllä, niinku sillai, mutten julkkista ... Olihan Anita nuorempana ihan mukiinmenevän näköinen ja sukkela, mutta en ole ... ihan totta, en edes Kuopiossa. Siihennähden että olisin, en silloin [Kuopiossa kun kävin] ollut edes tavannut siippaani, jotta Aakku/Anita-patsaan voisi aivan hyvin pystyttää, mikäli olisin päässyt puutarhanhoitotehtäviin kanssaan... Toisekseen, meillä Suomessa, yleensä ministerit hoitavat kuka kenenkin puutarhaa.

Niin, tässä liikutaan nyt aika aroilla sektoreilla, nimittäin nyt pitää ottaa huomioon myöskin miehen tunteet, mitä sitten itse ajattelisit jos vaikkapa menisit Varkauteen maatalousnäyttelyyn, ja sinne olisi kylän keskustaan pystytetty tietämättäsi patsas vaimostasi, ja vaikkapa Juhantalon Kaukosta..samoissa puuhissa ennen avioliittoanne, nyt pitää ajatella tätä asiaa syvällisesti, ja pohtia asian olemusta, ja kaivella sitä hiukan...syvemmältä!

Niin en sitä sano, etteikö sitä ainakin helpommin hyväksyisi itsekkin, mikäli patsas olisi omasta muijasta ja jostakin miehestä tehty ennen avioliiton satamaan purjehtimista, tai vakavaa avosuhdetta tai uuskolmioperhettä---
Niin, jälkeenpäin (avioliiton aikana ollut toiminta) voisi tulla sellainen Lalli tyylinen patsas..kirves otsainen mies!

veini

Aakku

Lainaus käyttäjältä: veini - 11.10.09 - klo:00:26Niin, tässä liikutaan nyt aika aroilla sektoreilla, nimittäin nyt pitää ottaa huomioon myöskin miehen tunteet, mitä sitten itse ajattelisit jos vaikkapa menisit Varkauteen maatalousnäyttelyyn, ja sinne olisi kylän keskustaan pystytetty tietämättäsi patsas vaimostasi, ja vaikkapa Juhantalon Kaukosta..samoissa puuhissa ennen avioliittoanne, nyt pitää ajatella tätä asiaa syvällisesti, ja pohtia asian olemusta, ja kaivella sitä hiukan...syvemmältä!

:)

Luotan siippani makuun, ettei lähde - eikä ole lähtenyt - kenenkään sutkin ketkun matkaan, ei edes maatalousnäyttelyiden yhteydessä ... Maatalousnäyttelyissä ei ole tullut käytyä, kun ei ole ollut kissoja isompia kotieläimiä ja niistä ei heru maitoa, etenkään poikakissoista.

LainaaNiin en sitä sano, etteikö sitä ainakin helpommin hyväksyisi itsekkin, mikäli patsas olisi omasta muijasta ja jostakin miehestä tehty ennen avioliiton satamaan purjehtimista, tai vakavaa avosuhdetta tai uuskolmioperhettä---
Niin, jälkeenpäin (avioliiton aikana ollut toiminta) voisi tulla sellainen Lalli tyylinen patsas..kirves otsainen mies!

veini

Niinpä, sellaiset "ennen"-jutut ovat eri asia, vaikka silti kaivelisi ajatus siipan näkemisestä patsaassa lempimässä jonkun poliitikkoketkun tai rahapösön kanssa. Samoin hän tykkäisi varmaan kohtalaisen huonoa vastaavasti nähdessään minun näköispatsaani, vaikka pilkkimässä yhden kyykkyviulunsoittajan avannolta, vaikkapa niin, että viulukyykyttäjä yllä ja minä alla musiikkia kuunnellen ... oma säkkipilli soiden.

veini

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.10.09 - klo:01:09


Niinpä, sellaiset "ennen"-jutut ovat eri asia, vaikka silti kaivelisi ajatus siipan näkemisestä patsaassa lempimässä jonkun poliitikkoketkun tai rahapösön kanssa. Samoin hän tykkäisi varmaan kohtalaisen huonoa vastaavasti nähdessään minun näköispatsaani, vaikka pilkkimässä yhden kyykkyviulunsoittajan avannolta, vaikkapa niin, että viulukyykyttäjä yllä ja minä alla musiikkia kuunnellen ... oma säkkipilli soiden.

Niin, minun on kuitenkin nyt jäiden saapuessa muistutettava Outomaan lukijoita (jäsenistöä), niin mukavalta kuin tuo Aakun idea saattaa kuulostaakin monen silmään ja korvaan (palleihin), en lähtisi sitä kuitenkaan jäällä kokeilemaan, nimittäin tuollaisesta voi saada virtsarakon tulehduksen..niinpä korostankin, että foorumin "johdon" pitäisi hiukan ajatella millaisia ideoita tänne jäsenistölleen kirjoittelee..!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Virtsarakontulehdus

veini

Paha setä

Jos saiski jokaisesta bylsimästään naisesta patsaan  ;D Suomen Bkt lojuisi pitkälti patsasteollisuuden varassa. Paitsi ettei niitä kaikkia kehtaisi edes kertoa kun mukana on ainakin yksi hyvin menestynyt ampuja.

Muista ei sitten edes tiedä. Tai tietää muttei paljasta. ;)
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä