Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Joo, uskon, että yritetty on..

Teet hyvää työtä Myllyssä, Samja.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Slörde

#501
Lainaus käyttäjältä: Samja - 19.07.11 - klo:11:42


Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 19.07.11 - klo:11:23
Kyllä optimi olisi, että nämä 3 kilpailevaa foorumia - Outomaa, Näkökulma ja Mylly - sulautuisivat yhteen. Alkaisi varmasti tulla myös älyllisiä keslusteluja taas...

Sitä on yritetty.

Juu. Jo Outomaan eka vuotena päämode Amie ehdotti sitä Aakulle, että meidät liitettäisi Näkökulman kupeelle tavallaan siirtomaaksi, kun pääfoorumilla ei saanut hölmöillä :P Mutta se ei tullut silloin kuuloonkaan.. meno oli hurjaa ja kaikki nauttivat vapaasta maasta.

Mutta minulla on ollut mielessä jo jonkin aikaa (koska samat nikit kirjoittavat molemmilla foorumilla melkein yhtä atiivisesti), että yhdistettäisi Mylly ja Outomaa, ja molempia moderoitaisi kuin ennenkin. Siis tavallaan kaksoset saman osoitteen allla.  Mutta Outomaan nimi pitäisi säilyä ja löytyä edelleen googlella. Ehkä pitäisi keksiä sopiva uusi nimi, molemmille kelpaava?

Koska tämä Outomaan vapaampi käytäntö on ollut foorumin vetovoima, muualle voi mennä mennä moderoitavaksi, jos sellaista halajaa.  Joillakin tuntuu olevan SM-taipumuksia :D


JK.
Metatronin foorumit otetaan mukaan, mikäs siinä!

Canardian

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 19.07.11 - klo:12:42
Metatronin foorumit otetaan mukaan, mikäs siinä!
Jipii! Pitää sitten kertoa jossain että kaikki mikä on kiellettyä noissa isoissa foorumeissa on sallittua toiveet.fi ja wishforum.comissa, sitten ei tuu semmosia tapauksia että jotkut ei viitti kirjoittaa enää mitään ku kaikki sensuroidaan.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Samja

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 19.07.11 - klo:12:42Mutta minulla on ollut mielessä jo jonkin aikaa (koska samat nikit kirjoittavat molemmilla foorumilla melkein yhtä atiivisesti), että yhdistettäisi Mylly ja Outomaa, ja molempia moderoitaisi kuin ennenkin. Siis tavallaan kaksoset saman osoitteen allla.

Teknisesti yhdistystä ei tarvitse mielestäni kuin linkein. Voisin laittaa Outomaan päävalikkoon, jossa se olisi aina näkyvillä liikkujille. Voisin tehdä sen jo nyt, mutta en tiedä, että aiotteko uudistaa Outomaata jotenkin. Laitan linkin vain vakavasti mukaan lähtevälle foorumille.

Päävalikon linkkitoteutus ei ole vaikea. Se täytyy tosin tehdä koodiin puuttumalla. Sorsia siis vähän muokattava. Ajatusmyllyllä on pari lisäominaisuutta päävalikossa muutenkin: Ketjut, Viestit.

Metatronin foorumeita pitäisi tietysti harkita, sillä ne ovat varmaan ihan mukavia yritelmiä.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: Samja - 19.07.11 - klo:13:45
Metatronin foorumeita pitäisi tietysti harkita, sillä ne ovat varmaan ihan mukavia yritelmiä.
Kirjoitin blogissani mitä kaikkia ominaisuuksia mun foorumeista löytyy:
http://www.siipi.com/public/mika.nsf/blogs/8B92FEFF908E055FC22578C800838940
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com


Slörde



Laitetaan linkki Ajatusmyllyn Outomaa.com- ketjuun, koska sielläkin keskustelemme foorumeiden kohtalosta. Kaikilla tuntuu olevan yhteinen vihollinen: tylsistyminen  ;)

http://ajatusmylly.net/index.php?topic=828.msg17131;topicseen#msg17131

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Slörde



Rakkaat outomaalaiset sekä potentiaaliset tulevat kansalaiset:

katsellaan syksyllä miten jatketaan. Klubin puolella on äänestys, jonka tulos on selvä: foorumin pitäisi jatkua (mikä oli kaikesta päätellen perustajammekin toive), käutännöllisistä syistä uutena foorumina uudella tontilla.

Siihen asti olemme turvassa LexArma-kullan kainalossa, jolla ei ole kiireittä heittää meitä pihalle ;)  Siis roikkukaa mukana ja kirjoitelkaa pari riviä kun käytte, pliis!

AveLazio

Olen optimistinen tässä. Täällä on kuitenkin niin fiksua porukkaa puikoissa: Lex Arma, Amanda, Samja...

Hyvin tässä käy.

Mut Amanda, enkö minä olekaan kainalossasi, nyyh...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

Mä olen fiksuin, yhtään liioittematta! Koulussa opettajat väitti että mä olen ylimielinen, mutta se vaan johtui siitä kun ne itse oli niin helvetin tyhmiä eikä tajunnu mistään mitään.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä