Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Venäjä

Aloittaja Eugen, 11.08.08 - klo:12:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ztara

Kuusi vuotta, voihan Venäjä  :o! Se on kuulkaa yhtä pitkä aika kuin peruskoulun ala-aste. Oletteko sitä mieltä, että olette oppineet perusasiat ja olette valmiita siirtymään yläasteelle?
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Yläasteelle? Mitä!

Tässä on ihan kuule kuviteltu, että niinku oltais ihan valmiita vaikka mihin asteelle.

Sinäkin, tietysti, olet jo ollut siellä valonsäteelläs ties miten korkeella pitkät ajat. Eiks yhtään häikäse?



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.03.09 - klo:19:53

. Mutta en mä nyt niin vanha oo, että olisin ehtinyt ees Lapin sotaan. Enkä mä ole lentäjä.


Näkyyhän toi. Kun laskee yhteen sun elämänkokemukset, jalkapallon pelaamiset ja muut niin 300 vuotta siihen tarvitaan.

Mutta et sinä pärjää ollenkaan kun lasketaan mun ja se:n sivupersoonien seikkailut. Eikä me tarvita edes maata alle kun mennään.
Alastarokin on suon peitossa. SE bisnes on muutes sammunnu. Oisko venäläisten hallussa tyystin ja suojeluksessa?

THL tiedottaa

.
Muistaakseni bisnekseen sekaantu yks venäläinen tyyppi. Kahmi kaikessa hiljaisuudessa osakkeita haltuunsa. Sääkö niitä muuten myit sille??

Sehän sitten kaappas lopulta koko turvebisneksen ittelleen. En oo seurannut moneen vuoteen, että miten menee. Ainakin yleensä ottaen turvetuotanto on viime vuosina ollu tosi huonoo sateisten kelien vuoksi. Viime vuonnakaan ei päästy kai kun puoleen normaalista tuotannosta.

Siksi näitä turvevoimaloita käytetään nykyisin yhä enemmän hakkeella. Haketta tuodaan jo about sata rekkakuormaa joka päivä just tuolta Venäjältä.

Aika suuri osa näistä kuormista menee Suomen läpi Ruotsiin.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

reedik

Venäjä on laaja ja suurien tunteiden maa, joka tuntuu herättävän suuria tunteita muissakin kuin venäläisissä.

THL tiedottaa

Jep.

Aikoinaan, kun suomalaiset juttelivat, siis keskustelivat, eräiden Neuvostoliiton johtohenkilöiden kanssa, ja erehtyivät kysymään, että mitens täällä teillä on näiden kuukautissiteiden laita, saako niitä vapaasti kaupoista, niin Neuvostoliiton johtohenkilö vastasi: "Niistä on, se on myönnettävä, pulaa. Olemme jo saaneet selville syynkin: Neuvostoliitto on suuri maa ja täällä on sen vuoksi paljon pilluja."




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: se - 25.03.09 - klo:12:30
Jep.

Aikoinaan, kun suomalaiset juttelivat, siis keskustelivat, eräiden Neuvostoliiton johtohenkilöiden kanssa, ja erehtyivät kysymään, että mitens täällä teillä on näiden kuukautissiteiden laita, saako niitä vapaasti kaupoista, niin Neuvostoliiton johtohenkilö vastasi: "Niistä on, se on myönnettävä, pulaa. Olemme jo saaneet selville syynkin: Neuvostoliitto on suuri maa ja täällä on sen vuoksi paljon pilluja."







Nyt tuli naislukijoilta sulle rutkasti pinnoja, heheee! Mutta cowboy ymmärtää toista cowboyta.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 25.03.09 - klo:06:44
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.03.09 - klo:19:53

. Mutta en mä nyt niin vanha oo, että olisin ehtinyt ees Lapin sotaan. Enkä mä ole lentäjä.


Näkyyhän toi. Kun laskee yhteen sun elämänkokemukset, jalkapallon pelaamiset ja muut niin 300 vuotta siihen tarvitaan.

Mutta et sinä pärjää ollenkaan kun lasketaan mun ja se:n sivupersoonien seikkailut. Eikä me tarvita edes maata alle kun mennään.
Alastarokin on suon peitossa. SE bisnes on muutes sammunnu. Oisko venäläisten hallussa tyystin ja suojeluksessa?


Hmm, Rape, et huomannut, että asioita voi tehdä myös samaan aikaan elämässä.

Ztara, en TIETENKÄÄN kerro Afrikan kauheuksia palstalla kaikkien herkkien tyttöjen luettavaksi! Vain noille kahdelle palkkasoturille privana.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Ztara

Lainaus käyttäjältä: se - 25.03.09 - klo:06:06
Yläasteelle? Mitä!

Tässä on ihan kuule kuviteltu, että niinku oltais ihan valmiita vaikka mihin asteelle.

Sinäkin, tietysti, olet jo ollut siellä valonsäteelläs ties miten korkeella pitkät ajat. Eiks yhtään häikäse?



Häikäisee ainoastaan täällä keskustelukavereitten verbaliikka, muttei siihenkään aurinkoaseja tarvita  8).
Yläasteelle, niin niin! Se on enää 3 vuotta ja sitten olet valmis. Äkkiäkös sulla3 vuotta täällä menee naputellessa? Mutta  mihin valmis, sitä minä en voi tietää.  Se selvinnee matkan varrella. Ehkäpä kääännät venäjäksi kirjasi. Sehän on laaja maa ja siellä on niin paljon niitä p...roosan ystäviä  ;D?

Joo, Ave, muistakin kertoa niille kaikki tarkkaan!
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Kiitos vinkistä, Ztara!

Tossa onkin ideaa, että käännän sen kirjani venäjäksi, joo. Kun kerran siellä on hitosti niitä v...... valikoidun kirjallisuuden ystäviäkin.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä