Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ministerien sanomisia...

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 11.07.13 - klo:15:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo


Oikeastaan On ihan sama, jos ko. henkilöt erovat kirkosta jonkun politiikon sanomisien perusteella...
Näillä henkilöillä ei ole toimivaa tunnustuksellista uskoa Raamattuun eikä kirkkojen toimintaan... Miten lie sitten ministeri Räsäsen uskonkäsitysten kanssa?

Lähes kaikki ajattelevat ilman parempaa tietoa, että hänen uskonsa ja ymmärryksensä On se ainoa oikea - ateistitkin...


K.K.

PS. Lopulta kaikki järkiintyy sopivaksi ajastaan... Näin asian ymmärrän juuri nyt...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

AveLazio

Tuommoinen vääräuskoinen Räsänen ei sovi ministeriksi. Demokratia löyhkää...
At a narrow passage there's no brother, no friend

sniper

Heh, no onhan tyttö sit ainakin länsimaalainen koska Arabitkin kutsuisivat häntä Vääräuskoiseksi kuten sinäkin, et suinkaan vaan kuulu heihin sinäkin brutukseni?  ;) ;)
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

sniper

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 11.07.13 - klo:17:20
En. En kuulu heihin, veliseni.
Emmä muuten mutku arabit yleensä noin sanoo, oot vääräuskoinen.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

AveLazio

Hyvä pointti, Sneeper. Ne just käyttää tota ilmausta. Jep. Rohkenenko kysyä, mihin uskontokuntaan sinä kuulut if any. Minä olen protestantti.
At a narrow passage there's no brother, no friend

sniper

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 11.07.13 - klo:17:50
Hyvä pointti, Sneeper. Ne just käyttää tota ilmausta. Jep. Rohkenenko kysyä, mihin uskontokuntaan sinä kuulut if any. Minä olen protestantti.

Mä kuulun kirkkoon, mut en juuri käy siellä koska en ole täysin hullun uskovainen niin ku eräät tuolla naapuri sitellä.
Kävin pyhäskolessa kakruna pari tuntia ja se riitti mulle, en käynyt uskonnon tunneilla skolessakaan skulasin joko futista tai pesist sen aikaa ku muut oli lukemassa uskonnosta.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

AveLazio

Mä oon aika samalla linjalla. Mutta sanon suoraan, että kun haavoituin vitun pahasti Afrikassa, niin lupasin Jumalalle, etten koskaan kiellä Häntä, jos se antaa mun kävellä vielä. Semmonen tapaus.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Muisto Keijo Kullervo


Luin yksityistiaisuudessa puheen pitäneen Päivi Räsäsen puheen http://kansanlahetyspaivat.fi/sites/default/files/klp2013_kanava_6_paivi_rasanen_060713.pdf

kokonansa, enkä havainnut paljokaan kommentoitavaa siitä...

Minusta On erikoista, että ministerillä ei saa olla yksityiselämää laisinkaan, vaan kaiken maailman sanankääntäjät tuppaavat vahingoittamaan ministerin yksityisyytä mitä moninaisin tavoin?

Lienee kohtuullista, että 'vuoroin vieraissa käydään' ja ateisitien kuin myös liberaalisesti suhtautuvien kristillisten sanomisiin puututaan kovin ottein ja näin on todella tehtykin...


Tietyt arvot voivat ihan yksityisesti olla pyhiä, eikä ole sopivaa riepotella niitä torilla, jos ei ole pyydetty asinomaiselta lupaa moiseen?

En kommentoi asiaa enempää vaikka itse olen omat arvoni suorastaan tuputtanut  ihan vapaaehtoisesti ja niistä minä itse olen myös vastuussakin...

Minulle ne ko. arvot ovat niin pyhiä, että olen ollut kiitollinen siitä, että en pahemmin ole siipeeni täältä saanut?

Kiitos ...

Ystävällisesti...
K.K.

PS. Noin kuin yllä ei ihan joka foorumilla todellakaan ole, vaan on ehdotettu 'lääkityksen lisäämistä' tai muuta yhtä hoopoa? Olen todella hoidossa, mutta en todellakaan suostu siihen, että joku poropeukalo ehdottelee olemattomia ilman  asianmukaista koulutusta... Toivon, että Päivä Räsästä ei syyllistytetä moiseen? Sehän olisi suorastaan Hänen ammattitaitonsa vähättelemistä kovin ottein...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 12.07.13 - klo:11:46


Tietyt arvot voivat ihan yksityisesti olla pyhiä,

Pyhät arvot ovat pyhiä. Oikein sanottu.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä