Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Supo, tarkkana ny!

Aloittaja THL tiedottaa, 20.09.07 - klo:19:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Ei kai se ole mikään salaisuus, että Supo tarkkailee meidän jokaisen jokaista viestiä...
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Eikös tällä osastolla ole tarkoitus  pysyä asiassa, vaikka kuinka 'Turpakäräjillä' ollaankin. Ei kai ne suojelupoliisinkaan lonkerot ja hyväveliverkostot sentään joka puolelle yllä, vaikka välillä seikkailisikin kaikenmaailman omakustannekirjojen sivuilla ja muissa epämääräisissä yhteyksissä!

- Ehkä me täällä outolassa olemme ns. suojatulla harmaalla vyöhykkeellä, minne ei SUPONkaan agenteilla ole asiaa?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Koitetaan pysyä...

Asiassahan sitä pysytään just sillon, kun ollaan puhumassa (kirjottamassa) Suposta asiaa.

Vai luuletko tosissasi, että "ei ne tällättiä kattele eikä seuraile, niillä on isompia kaloja".
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

En luule vaan tiedän, olenhan Tietäjä luonnon armosta. Ehkä joitain epäilyttäviä listoja voivat kyhätä ja yrittää kaataa systeemejä erinäisin konkeloin, siinä tietenkään täysin onnistumatta. Sala liitto teoriat ja muut hankkeet eivät siis kosketa niinkään outomaalaisia, vaikka eihän sitä koskaan tiedä niistä sivupersoonista yms. mitä suunnittelevat siellä ulkomailla päämme menoksi.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Aakku

Lainaus käyttäjältä: ""hullu se on!""Koitetaan pysyä...

Asiassahan sitä pysytään just sillon, kun ollaan puhumassa (kirjottamassa) Suposta asiaa.

Näin ilmeisesti - Supo on ollut julkisuudessa reposteltavana kokolailla viimeaikoina, joten asiaahan tämä kaikki ... Rusi-Stasi alkaa olla jo arkistokamaa, jotta uutta pitäisi keksiä.

LainaaVai luuletko tosissasi, että "ei ne tällättiä kattele eikä seuraile, niillä on isompia kaloja".

Supoon terveisiä vaan Aakulta - olen suunnittelemassa WTC-tyyppistä terrori-iskua "ruotsalaistyyliin" - käyn riippuliitokurssin ja opittuani lennän sillä päin Stadionin tornia... opetella pitää ensin, koska olisi hemmetin noloa pudota puolimatkassa ja törmätä vaikka julkiseen käymälään.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: ""hullu se on!""
Ei kai se ole mikään salaisuus, että Supo tarkkailee meidän jokaisen jokaista viestiä...

Ei tule jätkillä aika pitkäksi. Pitäisikö hupin järjestämisestä ottaa korvaus?

Ystävällisesti,

Aaron

Eugen

Ei haittaa vaikka Supo tarkkailee ja pitää listaa.... ne ei kuitenkaan kerro kenellekkään yhtään mitään... 8)
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Ei haittaa vaikka Supo tarkkailee ja pitää listaa.... ne ei kuitenkaan kerro kenellekkään yhtään mitään... 8)

:D Joo - Supo kerää mittavan Outsi-aineiston ja sitten julkisuudessa kinataan, että julkistetaanko se lista vai ei ... tätä vääntöä sitten seuraamme ja tietysti ruodimme Outomaalla, samalla aineistoa päivittäen ja kasvattaen.

Tiedotus Supolle : Outomaata senkun seurailette, olemme jokseenkin harmittomia honkkeleita ja minä olen peräti Mölö pösilö :P

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"... ja minä olen peräti Mölö pösilö :P

Voipi olla niinnii, ettei ne usko sua!   :lol:
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: ""hullu se on!""
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"... ja minä olen peräti Mölö pösilö :P

Voipi olla niinnii, ettei ne usko sua!   :lol:

Jaa - pitänee sitten varata aika työterveyshuollosta ja pyytää oikein paperi siitä, että olen nimenomaan Mölö pösilö.  Siihen ei varmaan tarvita muuta kuin, että käyttäytyy "normaalisti".

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä