Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaipausvihko

Aloittaja Slörde, 23.09.07 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Bongaaja

Kaipaan menneisyyttä. 70 luku, audio ja video kasetit, retu tossut, kaikki. Mutta ei diskoa.

Perjantai

....ja Jopo pyörä....mulla oli oranssi :roll:
Niitä on alettu vissiin valmistamaan uudelleen.......jospa kohta Retutossujakin :wink:
....mulla oli sellaiset ruskeat.

Tiistai

Mulla ei ollut Retu tossuja

Mutta 70 luku ja sen jälkeisetkin luvut saisivat palata .. :?

S

Olihan tuossa 70-luvussa jotain ehdottomuutta, jota kaipasi osittain vielä näinäkin vuosikymmeninä. Ainahan sitä voi vapaasti retroilla ajan hengen mukaisesti, vaikka sisustaa kotinsa 'seitkytluvun'-tyyliseksi, tai sitten pukeutua sen ajan 'räikeään' vaatemuotiin.

Toisaalta 80-luku oli paljon selkeämpi, ehkä jopa vieläkin ehdottomampi. Nostalgian haikeus puree näin jälkikäteenkin, kun on nuo ajat elänyt ja niiden hyvät & huonot puolet nähnyt, sekä kokenut niiden virtaukset joka suhteessa. Omalta osaltaan myös jakanut kokemuksensa muiden aikalaisten kanssa!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Indigo

Lähetetty: La Hel 23, 2008 9:52 pm
Lainaus käyttäjältä: "Stara"     INDIGOOOOOOO!!!!!    

Missä ihmeessä oikein olet, töissäkö koko ajan  :cry: ?
Vai onko sulla jotain mielenkiintoista siellä kotona viemässä kaiken aikasi  :roll:  :roll:  :wink: ?
Mulla on ikävä :x .

No kauhiaa, nyt vasta tämän huomasin... ja juuri Stara ehti nousta lentokoneeseen ja matkustaa kamalan kauas!


    STARSEEEEED!!!!!    

tuu pian takasin


Indigo


Alcinoe

Minä yritin miettiä oikein kovasti, mitä minä kaipaan, mutta kun en kaipaa mitään. Olenkohan minä rikki?

Kuolleita koiria on kyllä ikävä, mutta en minä niitä takaisin kaipaa. Johan se on nähty, millaista http://www.imdb.com/title/tt0098084/">jälkeä tulee, jos kuolleet lemmikit haudoistaan nousevat.

Paha setä

Saatat hyvinkin olla rikki, sillä tähän aikaan aamusta ainakin minä kaipaan kunnon kofeiinikylpyä sisuskaluilleni. Tiedän että kaipuuni täyttyminen on vain kädenojennuksen päässä, mutta ajattelin hiukan kiusoitella aivoparkaani ennenkuin sallin sille sen mitä se eniten halajaa.

Jokohan kohta antaisin piinan päättyä..?
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Alien Weird

Minä kaipaan kaikkein eniten hammasten pesua näin aamulla.
Kahvinjuontikin saattaa unohtua muttei hammasten pesu.
Nytkin on suussa sellainen maku että pitäisi välttämätä päästä ylös hammaspesule.
Paljon muutakin askaretta olisi mutta ne ei nyt tunnu ollenkaan niin tärkeiltä.
Toki rakonkin voisi siinä saman ylösnousun yhteydessä tyhjentää.

Minua vaivaa se ettei ole paljon mitään sanottavaa
.......tai siis kirjoitettavaa tänne palstalle.

Välillä tulee kyllä jotain asioita mieleen .....
mutta ne on sellaisia asioita ettei niitä kehtaa omalla vakionimimerkillä julkaista.
Pitäisi perustaa joku uusi nimimerkki ja ryhtyä hehkuttamaan niitä juttuja
jotka olisivat  jopa oudoillekin liian outoja jossain oudossa paikassa.
Mutta ei viitsi ryhtyä moiseen vaivannäköön.

Voisin ryhtyä pitämään blogia itseäni varten,
mutta onseniin tylsää ainavain lukea vain omia juttujaan
ja omia kommenttejaan niihin omiin juttuihin.

Sitäpaitsi kun minä ryhdyn kirjoittamaan jutusta tulee aina liian pitkä ja pitkäveteinen,
vaikkei minulla olisi mitään varsinaista sanottaavaa ...... kuten ei ole nytkään.

joo..... jooo   ....... lopetetaan ..... lopetetaan.

Tiistai

Hampaat pestään illalla eikä aamulla, no aamullakin saa ja keskellä päivää, mutta illalla välttämättä. Lääkäri kehuu aina mun ikenien tilannetta. että uskomattoman hyvä .. no, hän on  ns. Fachidiot, ymmärtää vain ikenistä ja hampaista, muu pää ei ole hänen alaansa  :D

Ja koska Outolaan kirjoittaminen tarvitsee edes asian tynkää  :?:  :!:  Pääasia on roikkua mukana..

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"

... että uskomattoman hyvä .. no, hän on  ns. Fachidiot, ymmärtää vain ikenistä ja hampaista, muu pää ei ole hänen alaansa  :D


Vai että hait vertaistukea, mutta et löytänyt muuta kuin tuon fakki-idiootin...     :shock:  

Täältä, täältä löytyy!    :D
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä