Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaipausvihko

Aloittaja Slörde, 23.09.07 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

Suokkis, kaikkien alojen Fachidiot!  :P ... Überfliegerkin vielä   :twisted:

THL tiedottaa

Nein überhaupt!

Mitä nyt joskus, ihan vähän mielikuvitus pääsee valloilleen.   :lol:
.
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Hampaat pestään illalla eikä aamulla,


Vai niin.
Syyllistyn siis etikettivirheeseen kun pesen hampaat mieluimmin aamulla kuin illalla.

Illalla on yleensä itse valmistamani gourmet- aterian maut suussa ja niihin makuihin on hauskempi nukahtaa kuin hammastahnan fluoriseen ja steriliin makuun. Aamulla taas gourmet- aterian tähteiden maku suussa ei enää jostain syystä miellytä. Syynä lienevät jotkut kemialliset prosessit, joista en sen enempää tiedä, vaikka tutkittua tietoa varmaankin löytyisi jos viitsisi hakea.

Mutta onkohan tuo etikettivirhe, johon olen siis koko elämäni ajan syyllistynyt, vakavakin?
Olisiko se verrattavissa jollain tavalla vaikka siihen etikettivirheeseen johon Ilkka Kanerva on mitä ilmeisemmin syyllistynyt, ainakin lehtimiesten reaktioiden mukaan, yrittäessään lähennellä viehättävää eroottista tanssijatarta tositarkoituksella.  

Mieleeni tulee tästä tuo Kanervan Iken tekstiviestijupakka.  Että mihin ihmeen etiketti- tai muuhun virheeseen Ike siis on oikeasti syyllistynyt.
Nyten tarkoita siis sitä että tietenkään politikkona Iken olisi pitänyt ymmärtää olla varovaisempi eikä pyrkiä ollenkaan seurustelemaan naisten tavalla millään tavalla.  Iken olisi pitänyt tietää että naiset, erityisesti eroottiset tanssijattaret, ovat petollisia ja julkisuudenkipeitä ja että lehdistö tarvitsee aina myyviä juttuja ja että tällaiset jutut ovat kaikkein myyvempiä.  Tämän Iken olisi siis pitänyt tietää.  

Mutta mihin sitten Ike on oikeasti syyllistynyt?

Tai kenties Kanerva tuntee etiketin ja tietää, mutta minä en tunne etikettiä enkä tiedä. Ennen näitä pääministerin ja ulkoministerin aiheuttamia skandaaleita en olisi tienyt että on sopimatonta lähestyä naisia tekstiviestein tai netissä kirjoittelemalla, ainakin siis politikolle.  Minä en ole politikko mutta kenties tällainen olisi sopimatonta myös minulle, sitäkään en tietenkään voi tietää.  

Mutta mikä olisi sopiva ja säädyllinen tapa lähestyä eroottista tanssijaa tai kukkeaa yksinhuoltajaäitiä, jos sattuu sellaiset halut heräämään kyseisiä henkilöitä kohtaan, että tekee mieli kokeilla onneaan.  Pitäisikö vain soittaa puhelimella, mieluimmin oikealla lankapuhelimella, tai pitäisikö kirjoittaa kirjeitä oikein vanhanaikaiseen tapaan niin että siitä sitten näkyisi käsiala ja kaikki?

Kun minulle aikoinaan opetettiin koulussa kaunokirjoitusta ei saanut siinä käyttää edes kuulakärkikynää, lyijykynästä puhumattakaan. Kaunokirjoitusharjoitukset piti tehdä ja aineet piti kirjoittaa mustekynällä, sellaisella vanhanaikaisella, jossa pitää kynää kastaa aina vähän väliä mustepulloon. Sitten kun oli saanut rivi kirjoitetuksi paperille piti se kuivata imupaperilla niin että se ei levinnyt kun kirjoitti seuraavaa riviä edellisen rivin alle. Opettaja sanoi että tämä tapa kehitti käsialaa paremmaksi.

Jos Ike olisi lähestynyt eroottista tanssijatarta tällä tavoin, siis kirjoittamalla pullomusteella ja imupaperia käyttämällä, niin varmaankaan lehdistöllä ei olisi ollut kirjoittelun moraalisesta puolesta mitään huomautettavaa. Onhan Ike vapaa pikamies, kai, ja eroottiset tanssijattaret ovat varmaankin "vapaata riistaa"  koska mielellään tuovat itseään sillä tavalla esille.

Pääministerinkään ei olisi pitänyt kirjoitella netin kautta sille yksihuoltajaäidille joka ystävällisesti oli suostunut lohduttamaan häntä avioeron jälkeisessä kriisitilanteessa, vaan olisi hänenkin pitänyt ottaa mustepullo esiin ja mustekynä toiseen käten ja imupaperi toiseen.

Tiistai

LainaaSyynä lienevät jotkut kemialliset prosessit, joista en sen enempää tiedä, vaikka tutkittua tietoa varmaankin löytyisi jos viitsisi hakea.
Onhan meillä mikrobiologi nimim. aladoobi, ehkä tulee selostamaan :D

Kanervan ja Iken jutuista olen pihalla. Karnevasta muuten tykkään, minun varhaislapsuuteni kotikunnilla sitä oli metsä täynnä.  

Siis kaipaan kai kanervaa

Kuvahaun yhteydessä tuli muuten muutakin http://www.zemershqiptare.com/index.php?ind=news&op=news_show_single&ide=3929
lukekoon ken osaa!

Perjantai

Kaipaan lomaa...tai edes kahta lisävapaapäivää viikonlopun yhteyteen :roll:


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"

Onhan Ike vapaa pikamies, kai, ...

Mitä ny lehdet kirjoittelee, että eläisi avoliitossa. Naisen kanssa. Onhan Ilkka itsekin esiintynyt tämän avosiippansa kanssa julkisuudessa.

Ja nyt sitten justiinsa uutisoitiin, että Ilkka olisi uupunut ja joutuu jättämään työkeikkansa väliin. Liian paljon asioita, vai naisia, hoidettavana?

AW: pikamies -- heh, saattaa Ilkka olla tuotakin.

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "se"
AW: pikamies -- heh, saattaa Ilkka olla tuotakin.

.

Tätä minä olenkin kaivannut.
Viestien oikolukua.  
Tähän härveliin ei sitä taida muten saada kuin Suon henkilökohtaisen tukipalvelun avulla.  :roll:

THL tiedottaa

Niin, ja kuule, on kaivattu ihan perskuleesti pikkuasioihin takertumista.     :D
.
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

tuu pian takasin


Indigo

Emma ihan viela  :P !
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Moro, Stara!  :)

Mihinkäs sää oot hukannu hianot suamenkieliset ääkköset?
Kato ny, jos vaikka ne olis siala sangyn alla.
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä