Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaipausvihko

Aloittaja Slörde, 23.09.07 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 19 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

LainaaUusin rekisteröitynyt käyttäjä on Reeta

Olemmeko jo kaivanneet Reetaa?  Nyt jännäämme, että kukahan tämä uusin outo on :)

Perjantai

Tervetuloa Reeta ja iloiset terveiset Staralle sinne lomalle....mukava ,kun piipahdit :lol:

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Stara"
Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

tuu pian takasin


Indigo

Emma ihan viela  :P !

Hiii! Tuo ei kuulosta huonolta  :)  Suokkis ehdotti etsiä ääkkösiä sängyn alta, mutta kurkkaa nyt sieltä peiton altakin. Vai kuinkas lämmintä siellä onkaan, ei taida peittoja siinä ilmastossa tarvita?

Mukavaa lomaa!

Indigo


Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Alcinoe"Stärä?

:D

Tai annetaan kuitenkin olla Stara ...


Alcinoe

Selevä, mutta minulta voi ostaa vökäälin, jos joku tarttee. Tai laitetaan ilmaiseksi kanssaoudoille.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Alcinoe"Selevä, mutta minulta voi ostaa vökäälin, jos joku tarttee. Tai laitetaan ilmaiseksi kanssaoudoille.

Tämä oli hyvä tietää. Jos näppämistöltäni alkavat vokaalit loppumaan, laitan sinulle pyynnön, että tiedät lähettää vokaalikokoelman. Ruotsalaisesta ooosta saa varmaan alennusta.

Alcinoe

En minä ilmaisesta kyllä enää voi alennusta antaa...  :roll:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Alcinoe"En minä ilmaisesta kyllä enää voi alennusta antaa...  :roll:

Ai niin - tehdään vaihtokauppa - voin lähettää joutilaita saksalaisia yyy-kirjaimia :P

Siis näitä : ÜÜÜüüü

Alcinoe

Vaihtokauppa passaa mainiosti, noita kun voi käyttää hymiöinäkin. Oikeastaan minun pitkä naamani näyttää juuri tältä, kun oikein virnuilututtaa (niinko nytten):Ü

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä