Olemme 'kaikki' erikseen Maailmankaikkeuden keskipisteessä...

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 24.11.18 - klo:13:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Jos Maailmankaikkeus on ääretön  =  ∞ ?


Näin asian ymmärrän.


Kysymys on kaiken kaikkiaan suhteista... Siis siitä millä tavalla koemme toisen kanssasisaremme tai veljemme?


Siis ... Suhteet kohdalleen niin olemme yhdessä vahvoja.


Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Korvien välissä jokaisella on tilaa miljardeille aivosoluille?
Jospa ulkoinen todellisuus on niissä pienoiskoossa, kuvaannollisesti, niin kuin onkin.
Tuli mieleeni aika, jossa kuvittelin, että Maailmankaikkeus muotoutuu maapallolle kaikkine rimpsuineen ja säteilyineen jollakin tavoin. Joillekin osittain myös aivosoluihin.
Jossakin on maininta:
Muistini mukaan:
"Te olette Jumalia (kunhan teette Taivaallisen Isänne tahdon)."
En ota edellellä olevaan paremmin kantaa, mutta jos haluat tututustua Taivaallisen Isäni tahtoon, löytyy ko. Kotisivultani?
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 24.11.18 - klo:19:16
Korvien välissä jokaisella on tilaa miljardeille aivosoluille?

Miksi siis ITSE olet kalkkiutunut johonkin Utopiaan ?

Kuuntelen......uteliaana ?

Muisto Keijo Kullervo

Olen muuten 'ihan onnellinen' saatuani purettua mieltäni vaivanneet asiat netin välityksellä.

Jos olen tehnyt jonkun onnettomaksi lukiessaan tekelettäni, olen pahoillani (jos noin on, kannattaa lopettaa lukeminen, ainakin sepustukseni suhteen).

Joku on onnellinen - joku onneton. Se minulle riittää.


Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 27.11.18 - klo:09:14
Olen muuten 'ihan onnellinen' saatuani purettua mieltäni vaivanneet asiat netin välityksellä.

Ilmiselvästi et aio välittää muiden onnellisuudesta ja lopettaa höperehtimisiäsi.
päivä kerrallaan


Muisto Keijo Kullervo

Kiva kun ollaan kiinnostuneita...


Odotin, että olisitte kyllästyneet sepustuksiini, mutta ei.

Annan teidän mielikuvituksillenne (mielikuvituksen avaruus) vapaan tilan tuumia niitä näitä.

Sulkeudun suosioonne

Muisto Keijo Kullervo


PS. Tiedoksi kysymysmerkistä:

Kun kirjoitin automaattikirjoituksella nykyistä valmiiksi saatettua tutkielmaani jäi alla oleva lause mieleeni:

"... päämääränä tuo äärettömän matkan päässä oleva"...

Kun en oikein tiedä vieläkään sitä ihan varmasti, että mitä ko. lause tarkoittaa, kyselin kysymysmerkillä, mutta päättelen nyt, että tarkoitin Jumalaa...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Jossakin tv-ohjelmassa oli maininta, että avaruudesta meteoriittien mukana korona virus on kulkeutunut maapallolle.
Näkemäni mukaan erittäin ohut pöly jää jäljelle korkealla olevissa ilmakerrostumissa ja niissä on joitakin virusaihioita jotka varistessaan alempiin ilmakehän kerroksiin saastuttaa myös ihmiset.
Siis - kukaan tai mikään maapallon valtio ei pahuuttaan tai vahingossa ole tehnyt koronavirusta.
Näin lienee ollut myös mustansurman kohdilla?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Neloselta tallensin 'Da Vinci Code' eilen illalla ja kuntopyörää polkiessani katselin sitä noin puoleen väliin ja aion jatkaa katsomista myöhemmin.
Muistuu mieleeni, että aikoinaan ko. kirjan julkistamisen aikoihin luin sen - illalla aloitin ja yöllä lopetin yhteen menoon kun tuntui niin jännittävältä.

Sitten myöhemmin katsoin ko. elokuvan, mutta huomasin, että oma mielikuvitus vasta antoi sitä ekstraa kirjan lukemisen myötä.

Ko. kirja on muuten viimeinen viihdekirja jonka olen lukenut ja aikani olen käyttänyt sen jälkeen taajasanojen tutkimiseen joista olen löytänyt nykyisyyteen sopivan - tai paremminkin sopivat koodit.
Olen jo tietoinen Da Vinci Code' tarinan lopusta enkä aio paljastaa sitä ja ihailen mieluummin elokuvan tekijöitten ja kirjailijan mielikuvituksen lentoa.
Katsomisiin...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#8
Poliittinen paine taitaa Suomessa olla aika mahtavaa kun venäläistä Sputnik rokotetta ei ilmeisesti olla hakemassa/ostamassa, vaan kärvistellään rokotevajavuuden kanssa pitkin kevättä?

Suomi tuntuu olevan niin, niin länsimaa länsimaa totaalisesti, mutta Natoon ei liitytä vaan pidetään ovea auki mahdolliselle liittymiselle. Vaikka puolustusvoimat ovat niin vaan liittoutuneet Natoon jopa niin, että kaikkinensa emme taitaisi saada edes ohjuksia laukaistua vihollista kohti ellei Naton teknologia ole auttamassa.

Suuri osa kansaa ei ymmärrä Natoon liittymisen  mahdollisuutta eikä Sputnik rokotteen poissaoloa Suomen lääkemarkkinoilta.

Onneksi ns. sivistyneistö on tehnyt valinnan johon on tyytyminen Sputnik rokotteen osalta välittämättä mitenkään Nato option oikeellisuudesta missään muodossa.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#9
Minusta Sauli Niinistö aikoinaan sanoi osuvasti:
"Ei homoliitto vaan pariliitto."
Miksi jo vakiintuneen tavan omaksuneet pitäisi hyväksyä uusi näkökulma asiaan?
Eikö ole hyvä olla pariliitossa kun oikeudellisesti ovat täysin yhtä hyväksyttyjä kuin heterotkin omissa liitoissaan.
Miksi transsukupuoliset, homot ja mitä nyt niitä onkaan - kai lesbot - tuppaavat saman sanan alle, olkoonkin vaikka kuinka uskovia olemukseltaan?
Onhan niitä helluntalaisia, Jehovan todistajia ym. uskovia pilvin pimein. Ja kaikki ovat omaksuneet uskonsa johdosta kilven jonka taakse asettuvat kiltisti.
Ja vielä... Mitä vaikeutta on omaksua ns. pariliittoa yhteisen hyvän olemukseksi?
Onko todella eri olemuksen omaavilla niin huono itsetunto, että pitää mennä käräjille kun loukkaantuvat sanoista:
"Mieheksi ja naiseksi Hän loi heidät."
Suoraan Raamatusta kopioituna.
Ystävällisesti
Muisto Keijo KullervoEt voi nähdä liitteitä tällä alueella.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä