Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Poikkeavuus (< 0,1 %)

Aloittaja THL tiedottaa, 06.11.09 - klo:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Kuten Se sanoi, me poikkeukselliset olemme aina suurten haasteiden edessä, että voisimme sulautua tavisten täyttämään maailmaan. On vaikeaa, jos on imbesilli. On vaikeaa, jos on muita lahjakkaampi/älykkäämpi. On vaikeaa, jos on luonteeltaan tai esim. seksuaaliselta suuntautumiseltaan massasta eroava. Helpointa olisi olla harmaata massaa... MUTTA jos on poikkeuksellinen, siitä pitäisi osata olla ylpeä!!!

Sota on niin eri juttu. Minulla oli aktiiviaikanani n. 10 minuuttia taistelua viikossa. Ja se oli kyllä uskomatonta. Siinä pelkää niin kauheesti, kun luotia tulee. Ja ilman säälin häivää haluaa napsia ne viholliset pois. Se on elämää eri planeetalla.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Aakku

Jos kuulun alle promillen joukkoon, niin olen onnellinen siitä ja ylpeäkin.

Niin hyvässä kuin pahassakin.

Paha setä

Onkos tää Outsa muuttunut poikkeavien paikaksi? Mulla on pari poikkeavuutta ja toinen niistä on älykkyys eli läpäisen Mensajutut ihan kirkkaasti. Toinen josta en osaa olla ylpeä on keuhkosairaus. Sitä esiintyy neljällä ihmisellä miljoonasta, joten mikähän se prosentti on? Kuolleisuus tähän on 50% ekojen kolmen vuoden aikana mutta onhan toi raja jo saavutettu.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 06.11.09 - klo:21:29
Onkos tää Outsa muuttunut poikkeavien paikaksi? Mulla on pari poikkeavuutta ja toinen niistä on älykkyys eli läpäisen Mensajutut ihan kirkkaasti. Toinen josta en osaa olla ylpeä on keuhkosairaus. Sitä esiintyy neljällä ihmisellä miljoonasta, joten mikähän se prosentti on? Kuolleisuus tähän on 50% ekojen kolmen vuoden aikana mutta onhan toi raja jo saavutettu.

Surkea juttu tuollainen krooninen sairaus, vaikka tekeekin susta poikkeusyksilön.

Muuten, miksi kysyt tuota prosenttia?
Sen laskeminenhan sujuu päässälaskuna jokaiselta Mensan tasoon yltävältä.
Suitsait!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Paha setä

Kuulepa Se, jos mun looginen päättelyni muutetaan numeroiksi niin saadaan tulokseksi 134 mutta se ei tarkoita että laskisin päässä kaikkia juttuja. En muuten myöskään pysähdy pelkäämään sairautta. Jos pelkäisin niin en olisi nainut itseäni 17 vuotta nuorempaa naista. Mulla on käynyt sikahyvä mäihä ja iloitsen naisestani. Elämästä myös, se kun on ihmisen parasta aikaa.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Amanda



Tuo sairaus puhkesi siis vasta kolmisen vuotta sitten.. tsemppiä, tervehtyminen on ainakin puoleksi oman pään sisällä, loppu on lääketiedettä :)

Tuosta harvinaisesta sairaudesta tiedän. Ikuisuus sitten ollessani vielä koulussa nuorempi siskoni sairastui harvinaiseen verisairauteen, oli vain 2 muuta tapausta tuolloin Suomessa. Paljonkohan oli asukkaita, ehkä 4 milj.  Mensalaiset laskee tuon nopeasti päässä!

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 06.11.09 - klo:22:40
Kuulepa Se, jos mun looginen päättelyni muutetaan numeroiksi niin saadaan tulokseksi 134 mutta se ei tarkoita että laskisin päässä kaikkia juttuja. En muuten myöskään pysähdy pelkäämään sairautta. Jos pelkäisin niin en olisi nainut itseäni 17 vuotta nuorempaa naista. Mulla on käynyt sikahyvä mäihä ja iloitsen naisestani. Elämästä myös, se kun on ihmisen parasta aikaa.

Tuo on hyvä asenne.

Niin, joo, Mensan sisäänpyrkijöille teettämä testi sisältää vain ja ainoastaan niitä kuvioita.
Niillä testataan visuaalisuuden ohella ja ennen kaikkea loogista päättelykykyä. Hieman myös ns. lyhytmuistia.
Joka tapauksessa mainittu testi on todella kapea-alainen. Se on varsinainen älykkyystesti, jolla mitataan sitä älykkyyttä, mitä juuri niiden tehtävien ratkaiseminen vaatii. Ei muuta.
Tuon testin mittaaman lahjakkuuden lajin, eli älykkyyden, lisäksi ihmisille on ainakin 8 (kahdeksan) muuta lahjakkuuden lajia.
Niitä mitataan sit aivan muilla testeillä.

Uusimpia lahjakkuuden lajeista on luonnon prosessien ymmärtäminen.
Tätä lajia toki voi myös määrättyyn rajaan saakka omaksua opiskelemalla ja harjoituksin, mutta vain määrättyyn rajaan asti.
Samoin kuin musiikin sarallakin.

Sääntö:
Lahjakkaat omaksuvat asiat, tätä prosessia ei opetuskaan estä.
(Sairaudet ovat sitten jo toinen juttu, niillä on paljon haitallisia vaikutuksia.)

Rape!
Tuo lahjakkailla tapahtuva helppo oppiminen ei tarkoita, etteikö tarvita myös opetusta.
Harvalla on riittävää lahjakkuutta joka lähtöön.






Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Outomaassa on selvä lahjakkuustekijä se, että ensin älyää katsoa guuglea ennenkö keksíi väärään kysymykseen väärän vastauksen. Onhan olemassa termi 'älytön kysymys'.

Tiistai



Joku tuolla aikaisemmin.. Ave, mietiskeli, että millaista olisi olla tavis, harmaata massaa.

Ehkä joka ikinen heistä tuntee olevansa ainutlaatuinen, ja onkin, muttei pääse siitä massasta irti..
Ja jotkut poikkeavat ne vasta yrittävätkin sulautua massaan ja selviytyä arjesta ilman pahempia kuhmuja.. tarpeeksi sarkaa siinä.

No.. on sellaisia, jotka ovat tyytyväisiä pieniin murusiin, siinä on heille tarpeeksi eikä päätä pahemmin vaivata liian isoilla kysymyksillä.. joille kuitenkaan ei ole vastausta.. tai jotain :)  Varhaislapsuus, jolloin luonne kehittyy taitaa olla avainasia tässä.. harvoilla on ollut tosi onnellinen lapsuus. Kulta- tai hopealusikka lapsen suussa ei ole sama asia. Kouluaikaa unohtamatta, kuinkahan monen elämä on pilattu välitunnilla kiusaamalla.. tai vain jättämällä jengin ulkopuolelle..

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä