Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Totuus – monikasvoinen valhe?

Aloittaja THL tiedottaa, 12.05.10 - klo:15:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

S

Väitteitä voi esittää, vaikka niiden taakse ei lukkiutuisikaan. Todellista jääräpäisyyttä taas osoittaa sellainen mielipide, joka bunkkeroituu vain yhdenlaiseen näkemykseen, joka ei suvaitse toisenlaista kriittisempää lähestymistapaa. 

- Mielestäni itse kritisoin, sekä kyseenalaistin asiallisin argumentein tieteen valta-aseman merkitystä totuuden etsinnässä - mitä samaa ei voi sanoa tuosta edellisestä viestistä, jossa lopulta mennään epätoivoisesti henkilökohtaisuuksiin, kun järkevät argumentit loppuvat. Miksi siiis pitäisi vielä muuttaa mielipidettään yleisiä käsityksiä myötäileväksi, jos kerran on vakuuttunut & varma omasta mielipiteestään. Tämä käännytys-systeemi taas on tyypillinen piirre mm. uskonnon varjolla tapahtuvasta aivopesumentaliteetista, jossa ihmisten ajattelua on kautta historian yritetty ohjata johonkin tiettyyn massa-ajattelun suuntaan. 

- Esitin siis asiassa vastakkaisen väitteen, joten siihen ei ole sen enempää lisättävää, muutettavaa tai myöskään poistettavaa. Eikä tähän vastakkainasetteluun liity millään muotoa myöskään mihkäänlaista uskonnollista hegemoniaa - tai muutakaan luutunutta asennetta, vaikka joku sellaisenkin piirteen saattaa väkisin vääntämällä tähänkin debattiin ympätä! 
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: S - 14.05.10 - klo:19:59
... siihen ei ole sen enempää lisättävää, muutettavaa tai myöskään poistettavaa. Eikä tähän liity millään muotoa mihkäänlaista uskonnollista ...

Heh,

18. Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotain lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

20. Hän, joka näin todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra, Jeesus!


(Johanneksen ilmestys 22. luku)


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Varsin selväsanaisesti saarnattu & julistettu. Sopii myös mainiosti mm. tiedeyhteisöjen liturgioihin, sekä niiden määrittelemiin pölyttyneisiin opinkappaleisiin. Taisi tuossa edellä samalla vedettyä myöskin kannattamaltaan koulukunnalta mattoa alta.

- Onneksi itse en ole kirjoittanut ajatuksistani mitään pyhiä kirjoja; en tukeudu sokeasti vanhaan tietoon, en aja mitään tiettyä oppisuuntausta, enkä piiloudu yleisten kiveen hakattujen käsitysten taakse. En myöskään yritä käännyttää ketään, niinkuin tietyt piirit tekevät.

- Minua kun ei muiden mukana mielistely, hymistely & nyökyttely kiinnosta - vaan muodostan ajan hermolla muuntuvat ajatukseni omaehtoisen itsenäisesti!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

karpalo


Se Kirjoitti:

Heh,

18. Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotain lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

20. Hän, joka näin todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra, Jeesus!


(Johanneksen ilmestys 22. luku)


...................................................
Hyvät oivallukset se., näinhän se on ?   Siihen vielä kun nyt osaamme siteerata Raamatunlauseita., ja jotenkin leikkisästi sijoitella niitä tähän päivään., jotta saamme niistä hieman naurettavia ja tosikkomaisiakin., niin se tuntuu hyvältä.

Aijai miten joskus jonkun Jehovankin tai muun "aivopestyn tosikon juttuja"., voi että.., on niin hauskaa pohdiskella niitä yhdessä ja nauraa heidän lapsenuskolleen ja hyvänahkaiselle maailmanlopun pelolleen ja kaikelle muulle "Sutkutukselle., ja Sötkötykselle"

Mutta löytyykö täältäkään Estraadilta Velikultaa., joka alkaisi tekemään Koraanista pikku vitsintapaisia pätkiä ja hauskuttaa Koraanin avulla koko Foorumia tehden koko Koraanin ja Islamin uskon hiukan lapselliseksi ja lähinnä taas "aivopestyjen., tahdottomien ihmisenkuvien" epäjumalanpalvojien jne...Huuhaa-puuhasteluksi., jossa ei tietenkään olisi järjen hituistakaan.

Kukapas alkaisi Koraanin lauseita ja/tai oppeja Editoimaan vitsinpoikasiksi. Pitäisikö ensin lukea kirjanen pariin kolmeen kertaan., niin joko sitten irtoaisi.?

THL tiedottaa

Kyllä, kyllä muutoin Koraanistakin, mutta kun on tuo henkiriepu olevinaan niin kallis.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Onko totuus hukassa kun noin joukolla jahtaatte. Ma luulen etta se pyrkii karkuun tarkoituksella ettei sitä muuteltaisi.

ja mitä te teette totuudella jos muutatte sitä tilanteen mukaan. Muka monikasvoinen, ite ootte, saatanan tuuliviirit.

THL tiedottaa

Rape siinä leikkii totuuden sanansaattajaa ja suojelijaa.

Tarkistapa niiltä viideltäkymmeneltä sivupersoonalta, tee vaikka kalluppi, että ovatko kaikki samaa mieltä.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

,
öh, jos haluat muunnella totuutta, niin tee niiku tähänkin asti. Kuka välittää!

THL tiedottaa

Jumala näkee ja kuulee, kuulemma, kaiken.

Ja siitähän ei sit hyvä seuraa, jos joutuu kiinni.

Oliskohan kuitenkin vielä pahempaa, jos vaimo saa kiinni...?




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Vaimo määrää vauhdin ja minä suunnan.
Jumalalla on muitakin murheita.
Muutes, jos on yksin mökillä, saako sohvalla piereksiä? Parempaa hajua ei ole kuin oma pieru.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä