Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Wallander

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:10:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Pitkaan meni enne ku uskalsitte menna itse asiaan

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: se - 07.06.10 - klo:06:15
Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 07.06.10 - klo:01:17
Kai mun pitää tääkin kysyä:

Mitä eroa on poikalapsen tai tyttölapsen ympärileikkaamisella? Ruotsissa toinen on rangaistavaa.

Onhan tuosta netissäkin jotain selvitystä.

Näin vaan korvien välistä muistaakseni tietoa:

1. Poikien ympärileikkaus tarkoittaa esinahan joko kokonaan tai osittaista poistoa.

2. Tyttöjen ympärileikkaukset vaihtelevat klitoriksen silpomisesta kaikkien ulkoisten synnytinelinten poistoon ja emättimen aukon (miltei) umpeen neulomiseen langalla (tai okailla).

Tyttöjen ympärileikkauksen pahimmat muodot ovat todella tuskallisia ja koko eliniän trauman aiheuttavia toimenpiteitä.

Jos kysytään omaa mielipidettäni, kysytäänkö?, niin vastaaan, että jokainen ympärileikkaus on osoitus pimenneestä ajattelusta.



Nyt varmaan kysymys tuli vahingossa väärinymmärretyksi. Ruotsissa on  rangaistavaa tyttölapsien ympärileikkaaminen. Ei poikalapsien. Jotain tasa-arvoo hei.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 07.06.10 - klo:02:30
Voit kysyä sodasta tarkemmin nimimerkiltä AveLazio.

Voisihan siltä kysyä, jos näyttäisi edes nenänpäätänsä täällä.. missä luuraa?

Tiistai

#23

Jos Sedällä on suora yhteys AveLazioon, niin käske tulla kertomaan näkökulmansa !

Lainaus käyttäjältä: se - 07.06.10 - klo:15:07

Tapa on vanha kansanperinne. Uskonnollisuus, islamiin kääntyminen, on ympärileikkausta myöhemmin ilmennyt asia.


Mistä se on tullut. Vanhassa testamentissa (mutta senhän Se tietää Raamatun moneen kertaan oikoluettuaan) sanotaan jotain, että Jumala määräsi juutalaisille ympärileikkauksen merkiksi.. mistä, seurakunnan jäsenyydestä?   
... miksi?  Minä en ainakaan tiedä.

Tästä tuli mieleen, että enemmistö amerikkalaisista pojista ympärileikataan uskonnosta riippumatta.
http://www.cirp.org/library/statistics/USA/

Table I
Census Region    Northeast  North Central    South         West
Whites                  83%            89%              74%               74%
Blacks                  68%            52%              31%               54%
Combined                 81%            86%              63%               73%


Perustellaan hygienalla. Niinkuin Pohjois-Afrikan asukkaat tyttöjen ympärileikkausta.  ::)

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 07.06.10 - klo:23:08



Jos Sedällä on suora yhteys AveLazioon, niin käske tulla kertomaan näkökulmansa !


Ehkä emännän pitäisi tehdä se,Ave kun on adoptoinut vaimoni kummitytöksi. Siitä on semmoinen hauska kiinnostuksen kohde, että missä Ave oli silloin kun Matkaleena tarvitsi verbaalista apua lukion käymiseen. Mulle tuli vaan puhelu, että hoidatko naisen hereille ja aikaa kaksi tuntia. (Vinkki: Afrikassa) Me ollaan Aven kanssa ihmisiä jotka ymmärtää sotilaallisuutta. Ave soitti pitkän puhelun ja muijalle meni verbit jakeluun

Mitä Ave kertoi niin siihen emme saa koskaan vastausta. Satelliittipuheluja oli jokunen (Erikoistarjous, vain 199.50 per puhelu) mutta Ave ei ryynännyt komppaniaa. Se sanoi että juoskaa, sillä välin kun opasti Matkaleenaa.

Sedällä on suora yhteys Avelazioon. Tosin mun vaimolla on vielä nopeampi yhteys, mutta että tarvitaanko?
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä