Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Elämäsi saavutukset ? Myöskin lähelta piti tilanteet...?

Aloittaja karpalo, 14.08.10 - klo:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 15.08.10 - klo:19:43
Niin, tota... saaks mä tiedustella... onks toi neitoperho sun oma aikaansaannokses?


Siis vaimon aikaansaannos oli Perhoisen pienoisen tulo pihallemme, itse olen antanut siihen henkistä tukea.

Se on parhaita aikaansaannoksiani Henkinen Tuki toiselle. Eikö vain, jokainen joka niin tekee voipi olla tyytyväinen tuommoiseen toimintaan.

Nonni, nyt taas kehutaan itseään, ei maailma muutu mihinkään.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 15.08.10 - klo:19:26
.
Suurin saavutus on se että suuri tulevaisuus on takana päin

Voi voi, siellä edessä häämöttää vielä vaikka minkälaisia sankaritekoja, ei saa masentua, kun on kokemusta, sitä voi hyödyntää.

Arvailen kyllä mistä masennus johtuu, kaivosyhtiöden osakkeet ovat olleet alamaissa, mutta eiköhän ne sieltä kipua ylös., aaltoliikettä se vaan on, niinkuin moni muukin asia elämässä.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 15.08.10 - klo:19:52



Arvailen kyllä mistä masennus johtuu, kaivosyhtiöden osakkeet ovat olleet alamaissa, mutta eiköhän ne sieltä kipua ylös., aaltoliikettä se vaan on, niinkuin moni muukin asia elämässä.

täällä kannattaa kertoa murheitaan ystäville, se tekee ystävät niiiín iloiseksi. Muistakaa, maailman loppu on toisen maailman alku. Jokaista tappiota pörssissä vastaa yhtä suuri voitto.

rapevainaa


S

Oman elämän suurin saavutus saattaisi olla vaikka se; että on kyennyt elämään oman näköistään elämää, eikä ole pyrkinyt toteuttamaan toisten odotuksia tai vaatimuksia siitä, miten kuuluisi elää, tullakseen tyytyväiseksi.

- Onhan noita läheltä piti tilanteitakin sattunut matkan varrella vaikka kuinka, mutta turha niitäkään on jälkeenpäin enää murehtia. Kaikki kokemukset kun eivät välttämättä enää kestä päivänvaloa, joten niiden vatvomisesta olisi enemmän haittaa kuin hyötyä.

- Siksi suunnataankin katse mielummin tähän hetkeen, kuin menneeseen, tai edes tuleviin hetkiin. Tässä nykyisessä olevassa on ihan tarpeeksi olemista - ilman että mennyttä elämää tarvitsisi raahata taakkana, tai painolastina perässään!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
Jään eläkkeelle 2 kk päästä. Olen hirvittävän tyytyväinen. Kyllä mulla tekemistä riittää, jos ei muuta niin katon TeeVeetä.

Sekin on saavutus että olen käynyt Norjassa pari kertaa. Sinne haluan uudelleen. Käsivarresta pohjoiseen ja Suomen päälaen kautta takaisin.

Autoreissu Norjan kautta Skotlantiin ja etelä-Englantiin on ihan jees sekin.


http://maps.google.com/maps?q=norja&rls=com.microsoft

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 16.08.10 - klo:10:39
.

Autoreissu Norjan kautta Skotlantiin ja etelä-Englantiin on ihan jees sekin.


http://maps.google.com/maps?q=norja&rls=com.microsoft


Senkin kautta mukavaa mennä , kun paikallinen murre on suht. koht tuttua sulle., siis Ylämaan Nummien.

Muisto Keijo Kullervo

#17
Minun elämäni saavutus oli kun sain nimimerkki Jaska Jokusen kanssa aikaan kotisivuni...

Vähältä piti, että sekin meinasi osaamattomuuteni johdosta mennä mönkään, mutta Jaska Jokunen auttoi tekniikan osaamisensa kautta...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

THL tiedottaa

#18
Hitto, minä en ala täällä kertomaan saavutuksistani.
Sen verran aattelen teitä lukijoitakin.

Ei ole läheltä piti -tilanne.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä