Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Turhia uutisia

Aloittaja Amanda, 16.02.17 - klo:13:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda

Älytöntä klikata tuollaisia uutisia, mutta uteliasuus aina voittaa. Aika ovelaa Iltasanomilta tuo, mikä näyttää tulleen niiden tavaksi. Kissankorkuisilla kirjaimilla lukee, että

MTV: Saara Aalto kärsii kiusallisesta ja kivuliaasta naistentaudista: "Ei parannuskeinoa"


Ihmettelin, kun en ole vielä kuullut sellaisista vaivoista.. sitten selvisi, että se oli tavallinen hiivatulehdus, joka parani parin viikon dieetillä  ;D

Taitaa olla vai onkohan Saara epätoivoinen, kun Suomessa ei juuri enää hänestä puhuta, itse en ainakaan ole aikoihin osunut mitään lukemaan.

Tuohan on tunnettu juttu julkkiksilla, huonoa huomio on parempi ei mikään huomio.


Juuli Hukkaskukka 1

#1
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.02.17 - klo:13:05
Älytöntä klikata tuollaisia uutisia, mutta uteliasuus aina voittaa. Aika ovelaa Iltasanomilta tuo, mikä näyttää tulleen niiden tavaksi. Kissankorkuisilla kirjaimilla lukee, että

MTV: Saara Aalto kärsii kiusallisesta ja kivuliaasta naistentaudista: "Ei parannuskeinoa"


Ihmettelin, kun en ole vielä kuullut sellaisista vaivoista.. sitten selvisi, että se oli tavallinen hiivatulehdus, joka parani parin viikon dieetillä  ;D

Taitaa olla vai onkohan Saara epätoivoinen, kun Suomessa ei juuri enää hänestä puhuta, itse en ainakaan ole aikoihin osunut mitään lukemaan.

Tuohan on tunnettu juttu julkkiksilla, huonoa huomio on parempi ei mikään huomio.

On älytöntä,on. Ei Saarasta ole puhuttu nykyään mtään. Tulee Vihtiin esiintymään vaikka piti olla niin buukattu ettei kerkiä kuin suuressa maailmassa esiintyä. ;D ;D
aino hukkanen

Amanda


Iltasanomissa oli juttua jostain tv-ohjelmasta "Yökylässä Saaralla".. vieras taisi olla aika järkyttynyt hänen prinsessavillityksestään.. muistaakseni yli 30 v. nainen. Ei taida olla ihan aikuinen vielä.

Mutta laulaa hän osaa.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 12.03.17 - klo:10:59

Iltasanomissa oli juttua jostain tv-ohjelmasta "Yökylässä Saaralla".. vieras taisi olla aika järkyttynyt hänen prinsessavillityksestään.. muistaakseni yli 30 v. nainen. Ei taida olla ihan aikuinen vielä.

Mutta laulaa hän osaa.

Onkohan hän/she naisrakastelija ?

Juuli Hukkaskukka 1

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 12.03.17 - klo:11:55
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 12.03.17 - klo:10:59

Iltasanomissa oli juttua jostain tv-ohjelmasta "Yökylässä Saaralla".. vieras taisi olla aika järkyttynyt hänen prinsessavillityksestään.. muistaakseni yli 30 v. nainen. Ei taida olla ihan aikuinen vielä.

Mutta laulaa hän osaa.

Onkohan hän/she naisrakastelija ?

On.

juuli
aino hukkanen


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juuli Hukkaskukka 1 - 12.03.17 - klo:13:17
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 12.03.17 - klo:11:55
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 12.03.17 - klo:10:59

Iltasanomissa oli juttua jostain tv-ohjelmasta "Yökylässä Saaralla".. vieras taisi olla aika järkyttynyt hänen prinsessavillityksestään.. muistaakseni yli 30 v. nainen. Ei taida olla ihan aikuinen vielä.

Mutta laulaa hän osaa.

Onkohan hän/she naisrakastelija ?

On.

juuli

Voi kauheeta, ettäs kehtaakin ?

Oliko reaktioni liian voimakas ?

Amanda


Ja turhia testejä?

Luuletko olevasi melkoisen hyvä tunnistamaan tunteita? 10 kohdan testi paljastaa totuuden

Pidän itseäni hyvänä ja pitihän tuo testata..
9 kymmenestä oikein ja kuulemma:  "OLET PAREMPI LUKEMAAN TUNTEITA KASVOILTA KUIN 97% VASTAAJISTA."  .. yllätyin kyllä itsekin  ::)



Amanda


Ei ole turha uutinen vaan äärimmäisen mielenkiintoinen ja minulle täysin uutta!

[url=http://Australialaisnainen muistaa kaiken - ensimmäinen muisto 12 päivän ikäisenä]Australialaisnainen muistaa kaiken - ensimmäinen muisto 12 päivän ikäisenä[/url]

Tuo harvinainen oireyhtymä on varmasti enemmän riesa kuin siunaus, ja mitenkähän on kun ehtii vanhemmaksi, 5uon taakan kanssahan voi seota!

Itselläni on todistettavasti vanhin muisto, kun olin 2 v ja 3 kk, nuorempana se oli vielä hyvin elävä ja tarkka, ja ihmettelin sitä silloin. Muuten minulla ei ole mitään tuollaista, kuin jutun naisella.

Mehän mentiin junalla Kaarinaan Turkuun isän uuden työpaikan takia ja asuimme siellä 5 vuotta. Minä kävin eka luokkani koulua siellä. Sinä aikana emme käyneet kertaakaan kotona Pohjanmaalla, fakta.
Muistan yhä äidin pikkuvauva sylissä (siskoni, s. marraskuussa), isä vastapäisellä penkillä ja minä seison siinä käytävän kohdalla ja katselen ohi vilisevää maisemaa. AIka elämys pikkutytölle, joka ei varmaan ollut nähnyt edes autoa siihen mennessä, pikkukylällä ja talokin metsän ympäröimä.


Missä on THL, hän on joskus kertonut liiankin hyvästä muististaan, joka on jopa riesa hänelle?!




Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä