Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

TV:stä tuttua

Aloittaja Muukalaistollo, 03.03.15 - klo:16:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muukalaistollo

Eli mitä soopaa, tai tärkeetä tulee katsottua.
Itse olen erikoistunut dokumentteihin, no tietty huippusporttia pitää tietty kattoo.
Saippuat ei uppoo ei sitten millään.
Jenkkiläiset rikosten selvitysohjelmat on joskus melko hyviä!

Ainoa syy ajalle on se, että kaikki ei tapahtuisi samaan aikaan.

LexA

Ei tule juuri telkkaria katsottua, mutta historialliset dokkarit, dekkarisarjat ja jonkin verran scifiä ja komediaakin menee sujuvasti.

Viimeiseksi on tullut tuijotettua Mash -sarjaa Netflixistä.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Syrinx

Jaaa... Olen nettioperaattorin viihdepalvelupaketin tilaaja. Sen kautta tulee talletettua katsottaviksi kaikki tiede- ja luontodokumentit, ja valikoiden yhteiskunnallisia dokumentteja. Maksupuolelta katson joko suorana tai tavallisimmin katsomon puolelta huippufutista ja formuloitakin kunhan ensin ehtivät alkaa tämän kauden...


Muukalaistollo

Harmillista ettei tällähetkellä ole ainuttakaan kotimaista huumori sarjaa, Pulkkinen oli joskus hyvä Jopella oli yli puolet täyttä paskaa.

Ainoa syy ajalle on se, että kaikki ei tapahtuisi samaan aikaan.

Muisto Keijo Kullervo

"Vaikka kuinka nykyiset poliitikot haukkuvat, olen katellut Presidentti sarjaa ykköseltä ja hyvin on kaaliini mahtunut.

Tuli tuulahdus vallan kammareista, mutta, mutta...

Mitäpä näistä tavallinen tallaaja, kuten minä, välittää kun melkein ainoat asiat jotka kiinnostavat ovat kuntoilu, eläkkeen tulo tilille ja terveydestä huolehtiminen joka ikuinen päivä.

Hyviä, uskottavia, näyttelijöiden suorituksia pitkin matkaa..."

Hyvä Suomi

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

"Harmittaa kun Emerdale TV3:lla jää kesätauolle ja palaa ruutuun vasta elokuussa? Jotain, oliko 21 päivä?

Emerdale on sarja jossa koko ajan tapahtuu... Asukkaat kylässä törppöilevät jatkuvasti ja koko sarja perustuukin siihen, että sarjan katselija saisi elämälleen jotain järkeä oppimalla sarjan henkilöiden törppöilyistä.

Olen jopa alkanut kaivata jo päivällä sarjan arkijaksoja, lauantaina ja sunnuntaina sarjaahan ei ole lainkaan ko. kanavalla."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

'Kotiin takaisin' on tullut taas ykköselle?

Jännittävä sarja joka jo alkaa olla loppuvaiheessaan ja ensi viikolla jäänee tauolle (mikä merkinnee sitä, että sarjaan tehdään lisäjaksoja kunhan keritään).

Sarja joka perustunee Australian - 50 luvun tapahtumiin, tosin fiction hengessä.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Juuli Hukkaskukka 1

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 16.01.18 - klo:13:42
'Kotiin takaisin' on tullut taas ykköselle?

Jännittävä sarja joka jo alkaa olla loppuvaiheessaan ja ensi viikolla jäänee tauolle (mikä merkinnee sitä, että sarjaan tehdään lisäjaksoja kunhan keritään).

Sarja joka perustunee Australian - 50 luvun tapahtumiin, tosin fiction hengessä.

Muisto Keijo Kullervo

On tullut seurattua. Tulee ihan ihmisten aikoihinkin.
aino hukkanen

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Juuli Hukkaskukka 1 - 16.01.18 - klo:14:47
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 16.01.18 - klo:13:42
'Kotiin takaisin' on tullut taas ykköselle?

Jännittävä sarja joka jo alkaa olla loppuvaiheessaan ja ensi viikolla jäänee tauolle (mikä merkinnee sitä, että sarjaan tehdään lisäjaksoja kunhan keritään).

Sarja joka perustunee Australian - 50 luvun tapahtumiin, tosin fiction hengessä.

Muisto Keijo Kullervo

On tullut seurattua. Tulee ihan ihmisten aikoihinkin.

Niin minäkin katson. Näissä uusissa jaksoissa on myös hiukan kannanottoa aboriginaalien kohtelusta Australiassa. Hehän on alkuperäisasukkaita, mutta heitä kohdellaan kuin mustia Yhdysvalloissa, siis vielä nykyäänkin. Nyt näissä jaksoissa näytettiin myös juutalaisuuden omituisuuksia. Uudet jaksot ottavat siis kantaa epäkohtiin, mikä on mielestäni uutta edellisiin jaksoihin verrattuna.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä