Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi kirjottelette tänne

Aloittaja hinaaja, 02.06.16 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.


Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: hinaaja - 02.06.16 - klo:20:59
Miks nii...
eräs, vähän tunnettu mutta riuska masokismin muoto.

Pyhää tekstiä.
ps.
pienensin vähän hinaajan kyssän fonttia että se olis jossain suhteessa probleman relevanttiuteen.

Amanda

#2
Home sweet home .. olin toista kuukautta lomalla. Kurkin kyllä välillä tännekin.. ja toissapäivänä naapurifoorumilla ihmettelin maailman.. siis fooruminlopputunnelmaa  ::)

Kun kerran hinaaja rekkauduit tänne, niin koitetaanpa vielä kerran viritellä vänhaa Outomaata   


Amanda

Tervetuloa uusin jäsen PikkuMyy!

Nimimerkki kilautti jotain kelloa, koska ammoin Näkkileivällä oli samanniminen nimimerkki.. mutten millään muista, kuka hän oli myöhemmin  8)

Jatkumolla joku.. se oli Renttu (!) kirjoitti toissapäivänä, että rekkautuisi mielellään tännekin, mutta foorumin keskusteluehdot ovat liian tiukat hänelle.

Viis niistä, foorumi on tavallaan uusi ja eri henkilön omistama nyt.

Mutta valvojana minulla on pari periaatetta, joita aioin noudattaa, ettei kävisi samoin kuin sisarfoorumille. Rajoja voi siis koetella...


Niiskuneiti

Kiitosta vaan Tiistai!

En ole se, joka sinun kelloasi kilautti, koska en ole aikaisemmin missään tällä nimimerkillä esiintynyt ja Näkkileipä on minulle täysin tuntematon suuruus  :)


Suti

Tervetuloa Pikkumyy.
Muistelen kuten Tiistai, että Näkökulmalla esiintyi Pikkumyy. Se oli sitten joku toinen.
Se älköön häiritkö, nyt sitten vaan juttelemaan.
päivä kerrallaan

karpalo

Tervetuloa täältäkin päin.

Ei muuta kuin ajatuksia ilmoille.

Mjulkku

Pitäis varmaan alkaa kirjoittelemaan tänne enemmän, koskapa tuo Jatkumo vaikuttaa olevan muutaman trollin temmellyskenttä.

Lopun ajat näyttäis siellä olevan...

Niiskuneiti

Kiitos, Suti ja karpalo!

Kyllä nyt hieman harmittaa, että valitsemani nikki on teille jostain muualta tuttu. Muutenkin menin hieman hakoteille valinnassani sillä jos olisin vähän enemmän miettinyt, niin Niiskuneiti olisi vastannut olemustani paremmin sekä vartalon kaarien että mielenlaadun osalta. Pitäisikö minun käydä tuo profiilistani muuttamassa heti näin alkumetreillä? Vai tunnetteko jonkun Niiskuneidinkin jostain?

Amanda


Hei kivaa, kun täällä on näköjään väkeä!

PikkuMyy, menehän profiiliisi ja sieltä voit vaihtaa nikin, mikä näkyy foorumilla. Mutta sisään pitää kirjautua entisellä. Itsekin teen niin. Olen jokseenkin varma, että Näkkileivän Pikkumyy oli mies, joka oli meillä eri nikillä :)

Niin, kummasti meno kiihtyy naapurifoorumilla.. välillä yritän katsoa, missä mennään. Mutta eihän kukaan jaksa lukea montaa sivua päivässä samasta väännöstä.. ymmärrän Juhaa.. vaikea tilanne.




Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä